Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT

Núm. 13898
Resolució de la directora general de Salut Pública i Participació de 7 de desembre de 2017 per la qual es convoca una consulta preliminar al mercat en el marc de l’Estratègia social per a la promoció de la salut

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La protecció de la salut pública a Espanya té una fita important amb l’aprovació de la Llei 14/1986, de 25 d’abril, general de sanitat, amb la qual s’aborda la labor de la reforma sanitària. Amb aquesta norma s’estableixen les bases d’un sistema sanitari homogeni i uniforme i s’eviten les duplicitats d’estructures i la fragmentació i la dispersió d’actuacions que havien caracteritzat el període anterior.

Addicionalment, el Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, juntament amb les comunitats autònomes, va elaborar l’Estratègia de promoció de la salut i prevenció en el Sistema Nacional de Salut, aprovada en el Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut el 18 de desembre de 2013. Aquesta Estratègia és una oportunitat d’integrar i coordinar els esforços de promoció de la salut i prevenció entre tots els àmbits, sectors i actors implicats i proposa el desenvolupament progressiu d’intervencions dirigides a prevenir les malalties, les lesions i la discapacitat, i es caracteritza pel seu abordatge integral i per entorns.

En l’àmbit de les Illes Balears, l’article 30.48 de l’Estatut d’autonomia atribueix a la comunitat autònoma la competència exclusiva per a la promoció de la salut en tots els nivells, en el marc de les bases i la coordinació general de la sanitat.

A més, la Llei de salut de les Illes Balears es configura com l’instrument normatiu més important de la comunitat autònoma. En el títol II de la Llei de salut s’estableixen les actuacions de protecció de la salut pública, que inclouen la promoció i l’educació per a la salut. Així mateix, es regula el Pla de Salut de les Illes Balears com l’instrument estratègic principal de planificació i coordinació sanitària. A través del Pla de Salut es mobilitzen i responsabilitzen els diversos àmbits de govern per a la millora dels nivells de salut a través de l'actuació sobre els seus principals determinants, tant estructurals com d’estils de vida.

Aquestes normes legals, juntament amb la Llei 14/1986, de 25 d’abril, general de sanitat, estableixen l’obligació de les administracions públiques d’orientar les seves actuacions a la promoció de la salut i a promoure l’interès individual, familiar i social per la salut mitjançant l’educació sanitària adequada de la població.

Addicionalment, l’article 4 de la Llei 16/2010, de 28 de desembre, de salut pública de les Illes Balears, disposa que una de les funcions essencials de la salut pública és fomentar la participació social i reforçar el coneixement i control dels ciutadans sobre la seva salut.

La Conselleria de Salut, a través de la Direcció General de Salut Pública i Participació exerceix competències, entre d’altres, en matèria de promoció de la salut, participació de la ciutadania, dels professionals i de les associacions de pacients i prevenció de les malalties, en virtut del Decret 24/2015, de 7 d'agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, modificat, entre d’altres, pel Decret 1/2016, de 16 de febrer.

Per tot això, la Direcció General de Salut Pública i Participació pretén engegar una estratègia innovadora per enfortir les habilitats i capacitats de les persones i de les comunitats per millorar i mantenir la seva salut i capacitat funcional al llarg de tota la vida, i desenvolupar condicions i estils de vida saludables i assegurances, i de les organitzacions i institucions per millorar la presa de decisions dels decisors polítics i tècnics quan engeguin plans, programes o actuacions que poden tenir un impacte en salut.

El repte d’aquesta Estratègia es fonamenta a enfortir el sector sanitari com un valor social i dur a terme una cultura sanitària que cerca un canvi de comportament a llarg termini i sostenible en el temps. Per a això, aposta per la compra púbica d’innovació (CPI).

Així doncs, és convenient contextualitzar la CPI a Espanya. La Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic, ja preveia la compra pública innovadora o compra pública d’Innovació (actualment s’empren indistintament ambdós termes), que va ser impulsada posteriorment per la Llei 2/2011, de 4 de març, d’economia sostenible.

En la mateixa línia, l’Acord del Consell de Ministres de 8 d’octubre de 2010 impulsava la compra pública innovadora en el marc de l’Estratègia estatal d’innovació (aprovada pel Consell de Ministres de 2 de juliol de 2010) i comprometia l’actuació dels poders públics en aquesta direcció.

La Llei 14/2011, d’1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació, consagra aquesta voluntat dels poders públics i l’Acord de Consell de Ministres de 8 de juliol de 2011 disposa el procediment d’articulació de la contractació pública d’activitats innovadores.

El Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, manté el mateix esperit mitjançant el foment de la contractació pública de solucions innovadores.

D’acord amb tot això, el Ministeri de Ciència i Innovació va publicar en 2011 una Guia sobre compra pública innovadora adreçada a les administracions públiques i altres organismes i entitats del sector públic contractants per a una aplicació més bona i més adequada dels procediments de contractació i adjudicació de la compra pública innovadora. Aquesta guia es va actualitzar en 2015 amb el títol de Guia 2.0 per a la compra pública d’innovació.

El llançament d’un procediment de CPI mitjançant el qual es pretenen implementar solucions tecnològicament innovadores requereix el coneixement previ de l’espai de les solucions factibles. La Directiva 2004/18/CE del Parlament Europeu i del Consell, de 31 de març de 2004, sobre coordinació dels procediments d’adjudicació dels contractes públics d’obres, de subministrament i de serveis, preveu la possibilitat que, abans del llançament d’un procediment d’adjudicació d’un contracte, els poders adjudicadors puguin sol·licitar o acceptar l’assessorament del mercat mitjançant un procés de diàleg tècnic. Cal ressaltar que els resultats es poden emprar per determinar el plec de prescripcions tècniques del contracte de compra pública innovadora, sempre que aquest assessorament no tengui com a efecte distorsionar la competència.

La Directiva 2014/24/UE del Parlament Europeu i del Consell, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública, traslladada a través de la Llei 9/2017, estableix de manera explícita en l’article 40 la figura de la consulta preliminar del mercat, la qual permet als poders adjudicadors la realització de consultes del mercat, amb vista a preparar la contractació i informar els operadors econòmics sobre els seus plans i els seus requisits de contractació.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Convocar una consulta preliminar al mercat per preparar la contractació eventual, i informar per a això els operadors econòmics sobre els seus reptes i necessitats que han de solucionar.

2. Establir les bases que han de regir la consulta preliminar al mercat i que figuren com a annex a aquesta Resolució.

3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 7 de desembre de 2017

  

La directora general de Salut Pública i Participació

 María José Ramos Monserrat

 

 ANNEX 1

Bases de la convocatòria d’una consulta preliminar al mercat

1. Convocatòria

Es convoca una consulta preliminar al mercat en el marc de l’Estratègia social per a la promoció de la salut, per a la cerca de solucions innovadores per a projectes que permetin enfortir les habilitats i capacitats de les persones i de les comunitats per millorar i mantenir la seva salut i capacitat funcional al llarg de tota la vida i desenvolupar condicions i estils de vida saludables i assegurances, i de les organitzacions i institucions per millorar la presa de decisions dels plans, programes o actuacions que tenen impacte en la salut en l’àmbit polític.

2. Objecte

L’objecte d’aquesta consulta preliminar al mercat és recopilar la informació necessària per preparar una contractació pública eventual d’innovació en el marc l’Estratègia social per a la promoció de la salut i informar els operadors econòmics sobre els seus plans i els requisits de contractació.

Aquesta consulta cerca promoure la participació de les persones físiques o jurídiques per a la presentació de propostes innovadores destinades a donar resposta a un repte en el camp de la salut a la comunitat autònoma de les Illes Balears, publicat en l'annex 2 d’aquesta Resolució (disponible a la pàgina web <http://portalsalut.caib.es>), mitjançant la utilització de tecnologies que superin les prestacions de les que hi ha actualment en el mercat. Concretament es pretén que, a partir dels resultats de la consulta preliminar del mercat, la Direcció General de Salut Pública i Participació pugui tenir el coneixement suficient sobre les solucions més innovadores existents en el mercat per al possible llançament d'una eventual compra pública d’innovació o un altre procediment de licitació posterior.

Aquestes propostes serviran per avaluar les capacitats del mercat i definir les especificacions funcionals que impliquin innovació i siguin factibles d’aconseguir a través d’una eventual compra pública d’innovació o un altre instrument de contractació pública.

3. Participants

La convocatòria és oberta i s’adreça a persones físiques o jurídiques, públiques o privades.

S’admet la presentació de diverses propostes per part d’una mateixa persona física o jurídica, sia individualment o en forma conjunta amb altres.

4. Presentació de propostes

Pàgina web: <http://portalsalut.caib.es>

Per a la presentació de les propostes, s’han de seguir les passes següents:

  1. Els participants han de formular les propostes emplenant el formulari que hi ha a l’annex 3 d’aquesta Resolució, i que es pot descarregar a la pàgina web <http://portalsalut.caib.es>. Es pot adjuntar al formulari la documentació complementària que s'estimi oportuna, en la qual es desenvolupi la proposta amb més detall, però és convenient atenir-se al formulari per facilitar-ne l’anàlisi.
  2. Les propostes s’han de trametre a l’adreça electrònica següent: secretaria@dgsanita.caib.es.
  3. Les propostes s’han d’identificar amb l'acrònim el qual ha de quedar clarament exposat en l’assumpte del correu electrònic.
  4. Es poden enviar versions successives d'una proposta, amb el mateix acrònim, però cada proposta enviada substituirà completament l'anterior. Per això, la nova proposta ha d'incloure tot el que es consideri que continua sent vàlid de les anteriors.
  5. En cas que una proposta es presenti de manera conjunta per un grup de persones o entitats, s’ha d’emprar una sola adreça electrònica, als efectes d’identificació de la proposta i interlocució amb els proponents.
  6. La Direcció General de Salut Pública i Participació no s'obliga a finançar ni a acceptar les propostes presentades en aquesta convocatòria.
  7. Els costs derivats de la participació en la convocatòria són a càrrec dels participants.
  8. Les propostes es poden presentar en qualsevol moment a partir de la data d'inici que indica aquesta convocatòria, i sempre que romangui oberta.

5. Aplicació dels principis de transparència, igualtat de tracte i no-discriminació ni falsejament de la competència

La participació en la consulta preliminar al mercat, els contactes mantinguts amb els participants o els intercanvis d'informació es regeixen pels principis comunitaris de transparència, igualtat de tracte i no-discriminació, i no poden puguin tenir com a efecte restringir o limitar la competència, ni atorgar avantatges o drets exclusius en una licitació eventual posterior. La inobservança pot ser considerada una infracció. A aquest efecte, la Direcció General de Salut Pública i Participació ha d’adoptar les mesures oportunes per garantir el manteniment dels principis esmentats, tant en el desenvolupament d'aquesta convocatòria com en qualsevol procediment de contractació posterior.

La participació en la consulta preliminar al mercat no atorga cap dret ni preferència respecte de l’adjudicació dels contractes que es puguin formalitzar amb posterioritat en l’àmbit de l'objecte d'aquesta Resolució, i com a conseqüència d'això, no comporta cap obligació de finançament o acceptació de les propostes presentades.

Durant el desenvolupament de la consulta es pot publicar informació relativa als avenços (Fitxes avenços de projectes).

Una vegada acabada la consulta, si es considera oportú continuar la contractació, s’ha de publicar amb antelació suficient, en el web, el denominat mapa de demanda primerenca de la futura contractació o futures que es pretengui convocar, a l’efecte d’informar el mercat perquè pugui preparar les ofertes oportunes amb temps suficient, i facilitar la planificació i la reducció del risc.

L’absència de publicació del mapa de demanda primerenca no impedirà que en el futur l’Administració pugui promoure licitacions que satisfacin totalment o parcialment les necessitats administratives que han estat objecte de consulta prèvia.

Si es considera necessari, la Direcció General de Salut Pública i Participació pot contactar amb participants concrets per obtenir més informació sobre la seva proposta, aclarir dubtes o sol·licitar demostracions.

Així mateix, es poden fer jornades informatives, reunions amb els participants i qualssevol altres actuacions de comunicació i difusió que s’estimin oportunes.

Sense perjudici de la utilització d’altres canals, tota la informació actualitzada sobre la consulta serà disponible en el lloc web esmentat.

S’ha de fer pública la informació intercanviada amb els participants en el marc d’aquesta convocatòria que garanteixi el compliment dels principis de transparència, igualtat de tracte i no-discriminació. Aquesta informació s’ha de publicar mitjançant fitxes d’avenç, jornades públiques, documents d’informació, mapes de demanda primerenca o altres mitjans destinats a aquest efecte per la Direcció General de Salut Pública i Participació. Aquesta informació s’ha de fer pública, com a mínim, en el lloc web esmentat abans.

6. Termini i actualitzacions de la consulta preliminar al mercat

El termini per a la presentació de propostes comença l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

La Direcció General de Salut Pública i Participació pot publicar actualitzacions de l’objecte d’aquesta Resolució mitjançant la publicació d'una modificació sobre l’annex 2. Per tant, pot afegir reptes nous i reformular els reptes publicats fruit de l’evolució del mateix procés de consulta al mercat.

S’ha d’avisar d’aquestes actualitzacions totes les persones que hagin participat fins al moment en la consulta a través de l’adreça electrònica des de la qual es va enviar la proposta. A més, s’han de publicar, com a mínim, en el lloc web.

El tancament de la consulta es determinarà per a cada repte publicat quan la Direcció General de Salut Pública i Participació estimi que:

  • Disposa d'informació suficient sobre propostes innovadores per a aquest repte com per iniciar un procés eventual de contractació pública d'innovació.
  • Consideri que aquest repte no ha generat interès suficient al mercat com per mantenir la consulta.
  • Consideri que l'oportunitat de plantejar aquest repte ha passat.

El tancament de la consulta sobre un repte s’ha d’anunciar, com a mínim, amb dues setmanes d’antelació, publicant-ho en el lloc web esmentat. S’ha d’avisar del tancament de cada repte a tots els que hagin participat fins a aquest moment en la consulta a través de l'adreça electrònica des de la qual es va enviar la proposta. Es pot revocar l’avís de tancament d’un repte en qualsevol moment informant-ne pels mateixos mitjans.

7. Resultat de la consulta preliminar al mercat

La Direcció General de Salut Pública i Participació ha d’estudiar les propostes que es presentin i, d’acord amb el que estableixen l’article 117 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, i la clàusula 42 de la Directiva 2014/24/UE del Parlament Europeu i del Consell, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública, les pot utilitzar per definir les especificacions funcionals o tècniques detallades que es puguin emprar en els procediments de contractació de béns o serveis que es puguin convocar amb posterioritat, fonamentalment a través del procediment de compra pública d’innovació (CPI).

8. Protecció de dades personals i confidencialitat

La Direcció General de Salut Pública i Participació ha d’emmagatzemar les dades de contacte dels participants en el procediment a l’efecte d’establir un canal de comunicació amb els proponents durant el procés de consulta preliminar al mercat.

Per assegurar la transparència del procés, la disponibilitat de la màxima informació possible i l’intercanvi eficaç d’experiències i opinions, els participants han de fer constar expressament la seva conformitat perquè la Direcció General de Salut Pública i Participació mantingui accessible i actualitzada la informació necessària, total o parcial, sobre les seves propostes, sense perjudici de la que que hagi estat marcada com a confidencial.

Per a això, els participants han d’indicar en la documentació o la informació tècnica o comercial de la seva proposta que té caràcter confidencial,  i no s’admet que efectuïn una declaració genèrica o declarin que tota la informació té caràcter confidencial. Aquest caràcter confidencial protegeix, en particular, els secrets tècnics o comercials i els aspectes confidencials de les solucions. En aquest sentit, el contingut de la informació inclosa en el formulari de l’annex 3 en cap cas es pot qualificar de confidencial i únicament els adjunts a aquest formulari es poden designar així.

9. Drets d’explotació de la propietat intel·lectual i industrial

L’ús del contingut de les propostes es limita exclusivament a la possible inclusió en les especificacions funcionals o tècniques d’un procediment eventual de contractació posterior.

10. De la jurisdicció

D’acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, Contra aquesta Resolució es pot interposar un recurs d’alçada davant qualsevol dels òrgans que efectuen aquesta convocatòria en el termini d’un mes comptador a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el BOIB, o bé directament un recurs contenciós administratiu, en virtut del que estableixen els articles 8.3, 14.1 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos.

11. Contractació pública

A partir de les idees de solucions innovadores recollides com a resultat d’aquesta convocatòria, la Direcció General de Salut Pública i Participació pot definir les especificacions tècniques i/o funcionals que serviran de base per a la definició, amb el grau de concreció necessari, de l’objecte de contractació del procediment corresponent de contractació pública ulterior.

Aquest procediment eventual de compra pública posterior estarà obert a totes les ofertes que compleixin, si escau, les condicions del procediment, hagin participat en aquesta consulta preliminar al mercat o no. 

 

ANNEX 2

 Repte 

1. Antecedents

La promoció de la salut és el procés que permet a les persones incrementar el control sobre la seva salut per millorar-la. Abasta no només les accions dirigides directament a augmentar les habilitats i capacitats de les persones, sinó també les dirigides a modificar les condicions socials, ambientals i econòmiques que tenen impacte en els determinants de salut.

La promoció de la salut, com a estratègia social, ha de proporcionar als ciutadans (sans i malalts) les eines necessàries per cuidar de la seva salut. En aquest procés s’ha d’implicar també la comunitat perquè amb accions puguin contribuir a la millora de la salut de les persones i als decisors polítics per l’impacte que les seves decisions poden tenir en la salut de la població.

La Direcció General de Salut Pública i Participació pretén estimular processos de transformació a partir de l’apoderament de les persones, oferint eines i recursos que els facin protagonistes mitjançant l’ús de noves tecnologies.

Els programes d’apoderament han de promoure el desenvolupament dels coneixements, les destreses i els valors necessaris que permetin a la ciutadania, a les comunitats i a les organitzacions ser capaços de prendre decisions i traduir aquestes decisions en accions efectives per promoure la seva salut o la salut de la comunitat.

Un dels mitjans bàsics per posicionar la salut com a valor social que cerca un canvi de comportament a llarg termini i sostenible en el temps és el màrqueting social, considerat com una eina moderna de la promoció de la salut.

D’altra banda, l’Organització Mundial de la Salut (OMS) presenta les tecnologies de la informació i la comunicació social (TICS) com a noves oportunitats per proporcionar respostes innovadores per a la promoció de la salut. Té un gran potencial per millorar l'eficàcia i l’eficiència de les actuacions del sector salut i per capacitar i educar les persones en la presa de decisions. A més, la utilització de plataformes de participació obre un enorme potencial en l’apoderament i l’alfabetització.

 2. Descripció del Repte

Es pretén utilitzar les noves tecnologies i el màrqueting social per modificar els hàbits dels ciutadans, a través d’un espai d’informació, un mitjà d'interacció i un instrument per a la provisió de serveis, que permetin potenciar la salut, el benestar i l’autonomia dels diferents actors de la societat. Tot això amb la finalitat de facilitar un marc comú per a la promoció de la salut i la prevenció primària al llarg de la vida.

 3. Aspectes que s’han de tenir en compte

  • Un procés pedagògic per capacitar les persones a prendre les millors decisions.
  • Eines de màrqueting social en salut que ajudin les persones a acceptar, adoptar, modificar o abandonar una conducta determinada.
  • Tecnologies de la informació i comunicació social, per generar un espai d’informació i d’interacció i un instrument per a la provisió de recursos que puguin afrontar aquest canvi.

Els continguts s’han de basar en tècniques d’aprenentatge significatiu, base de la pedagogia activa, utilitzant tecnologies de la informació i comunicació social i eines de màrqueting social.

 4. Objectius

Els objectius principals que es tenen en compte amb el desenvolupament d'aquest repte són:

  1. Promoure els estils de vida saludable de la ciutadania.
  2. Enfortir l’acció comunitària.
  3. Desenvolupar polítiques públiques saludables. 

 

ANNEX 3

Formulari

 

1. Dades bàsiques

Nom de la proposta

Acrònim

 

2. Dades proponent

Persona física

Persona jurídica

Sector o àmbit d’activitat

 

Tipus d’entitat (autònom, empresa privada, empresa pública, centre d’investigació, universitat, centre tecnològic, altres)

 

Proposta conjunta de diferents persones físiques o jurídiques

Marcau SÍ o NO

SÍ ☐

NO ☐

Grandària de l’entitat actualment (nre. de persones en plantilla)

Facturació total de l’entitat en els 3 darrers  exercicis (€)

2016

2015

2014

 

 

 

  

3. Dades de la persona interlocutor/representant

Nom de la persona interlocutora (o representant de la proposta en cas de proposta conjunta)

Telèfon

Adreça electrònica

Adreça

    

4. Informació addicional

L’entitat té facturació de tecnologies similars a les d’aquesta proposta en els 3 darrers exercicis? Marcau SÍ o NO

SÍ ☐

NO ☐

En cas d’haver respost SÍ a la pregunta anterior, quina va ser la facturació aproximada de tecnologies similars a les d’aquesta proposta en els 3 darrers exercicis (dada agrupada dels 3 exercicis)

Considerau que la vostra entitat disposa de certificacions rellevants per escometre els reptes que es proposa? Marcau SÍ o NO

SÍ ☐

NO ☐

En cas d’haver respost SÍ a la pregunta anterior, quines són aquestes certificacions (màx. 300 caràcters)

Considerau que el personal de la vostra entitat té qualificacions que són específicament rellevants per escometre els reptes que es proposa? Marcau SÍ o NO

SÍ ☐

NO ☐

En cas d’haver respost SÍ a la pregunta anterior, quines són aquestes qualificacions (màx. 300 caràcters)

Heu fet inversió en R+D en els 3 darrers exercicis? Marcau SÍ o NO

SÍ ☐

NO ☐

En cas d’haver respost SÍ a la pregunta anterior, quin ha estat l’import d'aquesta inversió en els 3 darrers exercicis (dada agrupada dels 3 exercicis)

La vostra entitat ha obtingut finançament públic de concurrència competitiva per a projectes d’R+D en algun dels 3 darrers exercicis? Marcau SÍ o NO

SÍ ☐

NO ☐

En cas d’haver respost SÍ a la pregunta anterior, quin és el volum de finançament captat en els 3 darrers exercicis (dada agrupada dels 3 exercicis)

Per al repte plantejat, cal aportar informació detallada en relació amb recerques, desenvolupament de solucions, publicacions, etc., que s’hagin fet o que es facin, l'objecte dels quals sigui similar a l’indicat.

1. Recerques. Descripció detallada.

2. Desenvolupament de solucions. Descripció detallada.

3. Publicacions. Descripció detallada.

4. Altres. Descripció detallada.

    

5. Descripció de la proposta de solució

Breu resum de la proposta de solució: especificació funcional (màxim 1.250 caràcters) Descripció de la possible idea que pugui satisfer la necessitat plantejada per la Direcció General de Salut Pública i Participació, descrita des d’un enfocament funcional

Explicació del procés pedagògic per capacitar les persones a prendre les millors decisions (màxim 500 caràcters)

 

Descripció de les eines de màrqueting social en salut que ajudin les persones a acceptar, adoptar, modificar o abandonar una conducta determinada (màxim 500 caràcters)

 

Plantejament de les tecnologies de la informació i comunicació social (màxim 500 caràcters)

 

Durada estimada per a l’execució de la proposta plantejada (mesos)

Cost estimat del desenvolupament de la solució proposada ():

 

Beneficis aportats per la solució proposada per a altres agents (màx. 850 caràcters)

Elements d’innovació (noves tecnologies lliurades i solucions innovadores) o resultats d’R+D esperats. Específicament, quins són els elements diferenciadors de la proposta enfront dels productes i serveis que ja hi ha disponibles en el mercat (màx. 850 caràcters)

Necessitats tecnològiques per a l’aplicació de la vostra proposta (indicau un exemple)

 

Nivell de maduresa actual en què es troba la solució proposada

(en cas de saber el nivell de maduresa tecnològica –TRL- en el qual es troba):

 

Resultats d’R+D que s’espera generar (màx. 850 caràcters)

 

Regulacions i normativa associada a la necessitat plantejada:

 

Aquesta informació, o part, es publicarà en les conclusions de la consulta preliminar al mercat per tal d’afavorir la col·laboració entre els participis així com dels agents interessats que no hi hagin participat.

6. Declaracions obligatòries

 

Autoritz la Direcció General de Salut Pública i Participació perquè usi els continguts de les propostes. Aquest ús es limita exclusivament a la possible inclusió dels continguts en el procés de definició de les línies de treball, que es concretarà en els possibles plecs dels possibles procediments de contractació que es tramitin posteriorment sota la fórmula de compra pública d’innovació

La proposta presentada és lliure de patents comercials, copyright o qualsevol altre dret d’autor o empresarial que n’impedeixi l’ús lliure per part de la Direcció General de Salut Pública i Participació o de qualsevol altra empresa col·laboradora en el desenvolupament de projectes futurs

 

7. Autorització d’ús de les dades aportades (marcau SÍ o NO)

 

 

NO

Important: Autoritz que aquesta informació s'incorpori en un fitxer denominat Registre de Dades de Consulta de la Direcció General de Salut Pública i Participació CPI, amb la finalitat de gestionar les dades dels participants en la consulta al mercat, la responsabilitat del qual és de la Direcció General de Salut Pública i Participació, sempre que les persones usuàries no manifestin el contrari. Els drets d’accés, de rectificació, de cancel·lació i d’oposició es poden exercir a través de l’adreça electrònica següent: secretaria@dgsanita.caib.es

 

8. Relació de documentació adjunta aportada

En el cas que n’hi hagi, indicau la documentació que adjuntau a la proposta i que proporciona més informació sobre la idea proposada.

Nom de l’arxiu

Descripció breu

Confidencial*

 

             

 

            

 

             

 

                

 

              

 

             

* Marcau en el cas que la documentació corresponent sigui confidencial.