Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 13874
Resolució del secretari de la conselleria de Cultura, Participació i Esports per la qual s'anuncia la licitació del contracte de subministrament de productes d'electricitat i electrònics, material de construcció, material de ferreteria, drogueria, utillatge, fontaneria i subministrament de roba pel personal del poliesportiu Príncipes de España
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
a. Organisme: Conselleria de Cultura, Participació i Esports.
b. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c. Obtenció de la documentació i informació:
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2. Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena
3. Localitat i codi postal: Palma - 07010
4. Telèfon: 971 17 77 18
5. Fax: 971 17 69 61
6. Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es
7. Direcció d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma
8. Data límit d'obtenció de documentació i informació: la mateixa que l'assenyala per a la presentació d'ofertes.
d. Número d'expedient: CONTR 2017/5377
2. Objecte del contracte:
a. Tipus: subministrament
b. Descripció: contracte de subministrament de productes d'electricitat i electrònics, material de construcció, material de ferreteria, drogueria, utillatge, fontaneria i subministrament de roba pel personal del poliesportiu Príncipes de España
c. Divisió per lots i nombre de lots/nombre de unitats: 7 lots. Lot 1: productes electricitat i electrònica; Lot 2: material de construcció. Lot 3: material de ferreteria, drogueria i utillatge. Lot 4: material de fontaneria gran caudal, acumuladors, bombes, descalcificadors. Lot 5: material de fontaneria de reg. Lot 6: Material de fontaneria sanitària. Lot 7: roba manteniments i socorristes i equips de protecció bàsics pel personal de manteniment.
d. Lloc d'execució/lliurament: poliesportiu Príncipes de España (C/ Gremi Forners 4 – 07009 - Palma) )
e. Termini d'execució/lliurament: 1 any
f. Admissió de pròrroga: si
g. Establiment d'un acord marc: no
h. Sistema dinàmic d'adquisició: no
i. CPV: 31000000-6; 44100000-1; 44316400-2; 44115200-1; 18100000-0
3. Tramitació i procediment
a. Tramitació: ordinària.
b. Procediment: obert.
c. Subhasta electrònica: no
d. Criteris d'adjudicació: veure clàusula A (Criteris d’Adjudicació) del Quadre de criteris d’adjudicació del contracte del plec de clàusules administratives particulars (PCAP)
4. Valor estimat del contracte: 115.896,87 euros
5. Pressupost base de licitació:
Import total: 55.188,99 euros (IVA exclòs); 11.589,70 euros (IVA); 66.778,69 euros (IVA inclòs).
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import de licitació.
7. Requisits específics del contractista:
a. Classificació: no
b. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D'acord amb l'apartat F (F0 a F6) del PCAP.
c. Altres requisits específics: els prevists en la lletra Y del PCAP.
d. Contractes reservats: no
e. Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP.
8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no
b. Data límit de presentació: 16 dies naturals a contar des de el dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.
c. Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars.
d. Lloc de presentació
1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports (UAC).
2. Domicilio: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)
3. Localitat i codi Postal: Palma– 07010
4. Direcció electrònica: contractacio@sgptc.caib.es
e. Número previst d'empreses (proc. restringit): no
f. Admissió de variants: no.
g. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a contar des de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d'ofertes:
a. Descripció: en els terminis exposats en el PCAP.
b. Direcció: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).
c. Localitat i codi postal: Palma - 07010
d. Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l'adjudicatari fins 400 €.
11. Altres Informacions: no
Palma, 11 de desembre de 2017
El secretari general,
Guillem J. Fullana i Daviu