Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 13650
Licitació per a l'adjudicació del contracte del servei de la cobertura d'assegurances de responsabilitat civil i patrimonial (lot 1) i d'accidents col·lectius per les festes de Sant Joan (lot 2) de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c) Obtenció de la documentació i de la informació:
Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
Telèfon: 971381050
Telefax: 971385500
Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
Número d’expedient: 008285/2017
2.- Objecte del contracte
Tipus: contracte de serveis
Descripció de l’objecte: Contractació, per part de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, com a prenedor, de les següents pòlisses d'assegurances que donin cobertura als riscos i contingències derivats de l'activitat municipal i la dels seus organismes autònoms, i derivats d'accidents dels organitzadors i participants en les festes de Sant Joan, les quals es troben concretades i delimitades en el plec de prescripcions tècniques.
Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: Sí
- Lot 1: Assegurança de responsabilitat civil i patrimonial de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca i dels seus organismes autònoms i ens públics.
- Lot 2: Assegurança d'accidents de les festes de Sant Joan.
Duració del contracte. Termini d'execució:
- Assegurança de responsabilitat civil i patrimonial (lot 1):
- Assegurança d'accidents per les festes de Sant Joan (lot 2):
Lot 1 CPV: 66516000-0 «Serveis d'assegurança de responsabilitat civil»
Lot 2 CPV: 66512100-3 «Serveis d'assegurança d'accidents»
3.- Tramitació, procediment
Tramitació: urgent
Procediment: obert
Subhasta electrònica: No
Criteris d’adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació i clàusula 3.4, ambdós del plec de clàusules administratives particulars.
4.- Valor estimat del contracte (inclou pròrrogues):
Lot 1: 105.000 €
Lot 2: 32.940,24 €
Import total (IVA exempt): 137.940,24 €.
5.- Preu de licitació anual IVA exempt (preu que no podran superar les ofertes):
Lot 1: 35.000 €
Lot 2: 10.980,08 €
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: Sí, equivalent al 5% del preu d'adjudicació, en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
Classificació: No s'exigeix.
Solvència econòmica, financera i solvència tècnica o professional: l’exigida a la lletra F del Quadre de característiques del contracte i clàusula 4, ambdós del Plec de clàusules administratives particulars
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
Data límit de presentació: vuit (8) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la data de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB, fins a les 14 hores. Si l’últim dia fos inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella, o bé mitjançant tramesa per correu d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. L'anunci de la tramesa per correu de l'oferta es podrà fer al número de fax 971385500.
Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars.
9.- Obertura de propostes:
Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
Domicili: Plaça des Born, 15.
Localitat: Ciutadella de Menorca.
Data: s'anunciarà al perfil del contractant de l'Ajuntament.
Lloc i hora: s’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 400 €.
11.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 5 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions.
En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 30 de novembre de 2017
La secretària,
Caterina Barceló Martí