Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ

Núm. 13840
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública el projecte d’ordre de la consellera de Serveis Socials i Cooperació de creació i supressió de fitxers que contenen dades de caràcter personal de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 7 de novembre de 2017, es va dictar la Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació mitjançant la qual se sotmet a consulta pública prèvia la proposta d’elaboració del projecte d’ordre de la consellera de Serveis Socials i Cooperació de creació i supressió de fitxers que contenen dades de caràcter personal de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.

2. En data 4 de desembre de 2017, la secretària general de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació va emetre una memòria d’anàlisi de l’impacte normatiu en relació a l’elaboració del projecte d’ordre de la consellera de Serveis Socials i Cooperació de creació i supressió de fitxers que contenen dades de caràcter personal de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.

3. En la mateixa data, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar la resolució mitjançant la qual s’inicia el procediment d’elaboració del projecte d’ordre esmentat, i es designa la secretària general de la Conselleria com a òrgan competent per tramitar el procediment.

4. Una vegada elaborat el projecte d'ordre, d’acord amb l’article 133.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, s’ha de sotmetre al tràmit d’audiència de les entitats interessades i al tràmit d’informació pública.

Fonaments de dret

1. La Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; i el Real Decret 1720/2007, de 21 de desembre, de desenvolupament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

2. El títol VI de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

 

Resolució

1. Sotmetre a l’audiència de la ciutadania l’esborrany del projecte d’ordre de la consellera de Serveis Socials i Cooperació de creació i supressió de fitxers que contenen dades de caràcter personal de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Secretaria General de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació (pl. de la Drassana, 4, de Palma) i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Secretaria General de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació (pl. de la Drassana, 4, de Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions al Projecte per mitjans telemàtics, mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.

4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 5 de desembre de 2017

La consellera de Serveis Socials i Cooperació

Fina Santiago Rodríguez