Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 13825
Departament d'Infraestructures i Accessibilitat. Exp. 2017/1336. Acord de Junta de Govern de 5/12/2017 d'aprovació d’inici d’expedient i del plec tècnic i el de clàusules administratives particulars per a la contractació del Servei de neteja dels locals, centres i dependències administratives i del Servei de neteja i porteria de centres escolars de l’Ajuntament de Palma
La Junta de Govern en sessió de data 5 de desembre de 2017 va aprovar l’inici d’expedient i el plec tècnic i el de clàusules administratives particulars per a la contractació del Servei de neteja dels locals, centres i dependències administratives (LOT 1) i del Servei de neteja i porteria de centres escolars (LOT 2) de l’Ajuntament de Palma.
Conformement al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, es publica aquest anunci, per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 7 de desembre de 2017
La TAG cap del Servei Administratiu
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014
(BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Catalina Gordiola Juncadella