Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 13796
Licitació per a la contractació del subministrament per a l’adquisició de material no inventariable d’impressió (tóner) per als Serveis Centrals de la Conselleria d’Educació i Universitat
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat
1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació
1.3. Obtenció de documentació i informació:
1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
1.3.2. Domicili: C/ del Ter núm. 16-3r, Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster), 07009 Palma
1.3.3. Tel.: 971 17 77 60 Fax: 971 17 68 48
1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es
1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es
1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.
1.4. Número expedient: CONTR 2017/8569
2. Objecte del contracte:
2.1. Tipus: subministrament
2.2. Descripció de l'objecte: subministrament per a l’adquisició de material no inventariable d’impressió (tóner) per als Serveis Centrals de la Conselleria d’Educació i Universitat.
2.3. Divisió per lot: No
2.4. Termini d'execució: des de l’1 de gener de 2018, o si no fos possible, des de la formalització del contracte fins dia 31 de desembre de 2018
2.5. Admissió de pròrroga: Sí
2.6. CPV: 30125100
3. Tramitació i procediment:
3.1. Tramitació: ordinària
3.2. Procediment: obert
3.3. Criteris d'adjudicació:
3.3.1. Oferta econòmica: 90%
3.3.2.Entrega màxim en 3 dies hàbils: 10%
3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:
3.4.1. Compliment de criteris ètics
3.4.2. Transparència i responsabilitat fiscal.
4. Pressupost base de licitació:
4.1. Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 17.451,88 euros.
I.V.A.: 3.664,90 euros.
Total: 21.116,78 euros.
5. Garanties exigides:
5.1. Provisional: no.
5.2. Definitiva: 5% de l'import d’adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars.
6. Requisits específics del contractista:
6.1. Classificació: no
6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte
7. Presentació d'ofertes:
7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals des del dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14.00 h.
7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.
7.3. Lloc de presentació:
7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat
7.3.2. Domicili: c/ del Ter núm. 16-3r Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster), 07009 Palma.
7.4. Admissió de variants: no
7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
8.Obertura de les ofertes:
8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3
8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.
9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.
Palma, 5 de desembre de 2017
El secretari general
Per suplència (BOIB núm. 118, de 6 d’agost de 2015)
El director general de Planificació, Ordenació i Centres
Antoni Morante Milla