Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 13796
Licitació per a la contractació del subministrament per a l’adquisició de material no inventariable d’impressió (tóner) per als Serveis Centrals de la Conselleria d’Educació i Universitat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat

1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació

1.3. Obtenció de documentació i informació:

1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

1.3.2. Domicili: C/ del Ter núm. 16-3r, Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster), 07009 Palma

1.3.3. Tel.: 971 17 77 60 Fax: 971 17 68 48

1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es

1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.

1.4. Número expedient: CONTR 2017/8569

2. Objecte del contracte:

2.1. Tipus: subministrament

2.2. Descripció de l'objecte: subministrament per a l’adquisició de material no inventariable d’impressió (tóner) per als Serveis Centrals de la Conselleria d’Educació i Universitat.

2.3. Divisió per lot: No

2.4. Termini d'execució: des de l’1 de gener de 2018, o si no fos possible, des de la formalització del contracte fins dia 31 de desembre de 2018

2.5. Admissió de pròrroga: Sí

2.6. CPV: 30125100

3. Tramitació i procediment:

3.1. Tramitació: ordinària

3.2. Procediment: obert

3.3. Criteris d'adjudicació:

3.3.1. Oferta econòmica: 90%

3.3.2.Entrega màxim en 3 dies hàbils: 10%

3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:

3.4.1. Compliment de criteris ètics

3.4.2. Transparència i responsabilitat fiscal.

4. Pressupost base de licitació:

4.1. Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 17.451,88 euros.

I.V.A.: 3.664,90 euros.

Total: 21.116,78 euros.

5. Garanties exigides:

5.1. Provisional: no.

5.2. Definitiva: 5% de l'import d’adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars.

 

6. Requisits específics del contractista:

6.1. Classificació: no

6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte

7. Presentació d'ofertes:

7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals des del dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14.00 h.

7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.

7.3. Lloc de presentació:

7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat

7.3.2. Domicili: c/ del Ter núm. 16-3r Edifici Alexandre Rosselló i Pastor. Torre A (Polígon Son Fuster), 07009 Palma.

7.4. Admissió de variants: no

7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

8.Obertura de les ofertes:

8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3

8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.

9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.

 

Palma, 5 de desembre de 2017

El secretari general

 Per suplència (BOIB núm. 118, de 6 d’agost de 2015)

El director general de Planificació, Ordenació i Centres

Antoni Morante Milla