Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 13614
Resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 22 de novembre de 2017, per la qual se sotmet a informació pública el Projecte de decret pel qual es regulen les condicions de treball, vacances, permisos i llicències i altres mesures de conciliació del personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 8 de novembre de 2017, s'ha dut a terme la memòria prèvia d'anàlisi de l'impacte normatiu sobre l'elaboració d'un Projecte de decret pel qual es regulen les condicions de treball, vacances, permisos i llicències i altres mesures de conciliació del personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Mitjançant resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 20 de novembre de 2017, es va ordenar l'inici del procediment i de la tramitació del Projecte de decret esmentat, i es va designar a la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques òrgan responsable d'aquest procediment.

Fonaments de dret

1. L'article 44 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.

2. L'article 133 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions Públiques.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Sotmetre el Projecte de decret pel qual es regulen les condicions de treball, vacances, permisos i llicències i altres mesures de conciliació del personal funcionari al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, per consultar-lo, a la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, ubicada al C/ de Francesc Salva i Pizà, s/n (es Pinaret) 07141 Pont d'Inca (Marratxí), i a la l'adreça web <http://hisendaiaapp.caib.es/>.

2. Fixar el termini d'audiència en quinze dies hàbils des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s'han de presentar a la seu de la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques, ubicada al C/ de Francesc Salva i Pizà, s/n (es Pinaret) 07141 Pont d'Inca (Marratxí), o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l'apartat «Participació en elaboració normativa» de la pàgina web Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s'estableix en el apartat anterior, d'acord amb l'article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d'entrada electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l'òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d'emetre una diligència de les al·legacions presentades.

4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 22 de novembre de 2017

La consellera d'Hisenda i Administracions Públiques,

Catalina Cladera i Crespí