Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE MEDI AMBIENT

Núm. 13560
Licitació del Consell de Mallorca relatiu a l’expedient de contractació del servei d’auditoria econòmica, financera, operacional i consultoria tècnica, econòmica, jurídica i mediambiental de les dues concessions dels serveis públics insularitzats de gestió i tractament de residus (expedient núm. 17/2017)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Executiu del Consell de Mallorca, en data 22 de novembre de 2017, va acordar aprovar l’expedient de contractació (incloent el Plec de Prescripcions Tècniques i el Plec de Clàusules Administratives Particulars) del servei d’auditoria econòmica, financera, operacional i consultoria tècnica, econòmica, jurídica i mediambiental de les dues concessions dels serveis públics insularitzats de gestió i tractament de residus:

1) Servei de residus urbans de Mallorca (contracte concessional de data 21 de maig de 1992 amb TIRME, S.A.).

2) Servei relatiu a la transferència i tractament de residus de construcció, demolició, voluminosos i pneumàtics fora d’ús de l’illa de Mallorca (contracte concessional de data 1 de juliol de 2003 amb MAC INSULAR, S.L.).

La present licitació s'anuncia d'acord amb les següents condicions:

1r.- Entitat adjudicadora:

a) Organisme: Consell de Mallorca.

b) Dependència on es tramita l’expedient: Secretaria Tècnica del Departament de Medi Ambient.         

2n.- Objecte del contracte:

a) Tipus: contracte de serveis.

b) Descripció: auditoria econòmica, financera, operacional i consultoria tècnica, econòmica, jurídica i mediambiental de les dues concessions dels serveis públics insularitzats de gestió i tractament de residus amunt referides.

c) CPV: 79212000-3 i 71600000-4

d) Divisió per lots: NO.

e) Admissibilitat de variants o millores: NO.

f) Durada del contracte: divuit (18) mesos (veure la lletra C del Plec de Clàusules Administratives Particulars en relació amb els terminis d’execució i data d’inici del servei).

g) Admissió de pròrroga: NO.

3r.- Tramitació, procediment i criteris d'adjudicació:

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteri d’adjudicació: oferta econòmica, amb la forma d’avaluació prevista en el Plec de Clàusules Administratives Particulars.

4t.- Pressupost base de licitació: Import net: 500.000,00 euros, IVA 21%: 105.000,00 euros, Import total: 605.000,00 euros.

5è.- Garanties:

a) Garantia provisional: no és necessària.

b) Garantia complementària: no és necessària.

c) Garantia definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).

6è.- Obtenció de documentació i informació:

www.conselldemallorca.net (perfil del contractant, concretament en l’apartat “licitacions en termini de presentació d’ofertes obert”).

Consell Insular de Mallorca, Departament de Medi Ambient (Secretaria Tècnica)

C/ General Riera, 111 (Llar de la Joventut), 07010 Palma.

Telèfon: 971-007701

Fax: 971-173617.

E-mail: lsanchez@conselldemallorca.net

Data límit per a la obtenció de documentació i informació: la mateixa que la data límit de presentació d’ofertes.

7è.- Requisits específics del contractista: els especificats en el Plec de Clàusules Administratives Particulars.

8è.- Condicions especials d’execució del contracte: les especificades en la lletra M del Plec de Clàusules Administratives Particulars.

9è.- Presentació de les ofertes:

S’ha de presentar la documentació exigida en el Plec de Clàusules Administratives Particulars i en la forma prevista en les seves clàusules 12 a 14.

La documentació s’ha d’incloure en dos sobres (sobre núm. 1: documentació general; i sobre núm. 2: oferta econòmica).

Data límit de presentació: catorze hores del quadragèsim dia natural comptador a partir de l’endemà de la data d’enviament de l’anunci al “Diari Oficial de la Unió Europea” (DOUE); no obstant, si el darrer dia del termini fos inhàbil (els dissabtes ho són), aquest s’entendrà prorrogat fins el primer dia hàbil següent. Data d’enviament al DOUE: 24 de novembre de 2017. Data límit de presentació d’ofertes: 3 de gener de 2018.

Lloc de presentació: en el registre general del Consell de Mallorca (C/ General Riera, 111; Llar de la Joventut; 07010 Palma).

10è.- Obertura de les ofertes:

Les sessions de la Mesa de Contractació tindran lloc en la seu del Consell de Mallorca ubicada en el carrer Palau Reial, núm. 1, 07001 de Palma. L’obertura de la documentació general (sobre 1) es farà en sessió no pública i l’obertura de les ofertes econòmiques (sobre 2) es farà en sessió pública la data de la qual es publicarà en el Perfil del Contractant i es comunicarà als licitadors mitjançant fax o correu electrònic.

Els licitadors estaran obligats a mantenir les seves ofertes durant dos (2) mesos.

11è.- Import màxim de les despeses de publicitat a càrrec de l’adjudicatari: mil cinc-cents euros (1.500,00 €).

Contra el present anunci de licitació, els plecs i els documents contractuals que estableixin les condicions que han de regir la contractació, es pot interposar un recurs especial en matèria de contractació (regulat en els articles 40 a 49 del Reial decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refús de la Llei de Contractes del Sector Públic) en un termini de 15 dies hàbils (els dissabtes són inhàbils) comptadors a partir del dia següent al de la publicació de la licitació del contracte en el DOUE.

Simultàniament a la present licitació, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars durant un termini de deu (10) dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de publicar de l’anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-se reclamacions. Si dins el termini esmentat es produeixen reclamacions contra el plec se suspendrà la licitació així com el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions (article 188, apartat 3r, de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears).

               Palma, 27 de novembre de 2017

           El secretari general per substitució, per delegació del president (Decret de 17 de juliol de 2015;

BOIB núm. 114, de  28 de juliol de 2015)

Antoni Benlloch Ramada