Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 13681
Aprovació i licitació de l’expedient de contractació de les obres de reforma i canvi d´ús d´oficines a local social de la 3ª edat amb bar-cafeteria a l´edifici Can Ramis d’Alcúdia, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, tramitació d´urgència, expedient de contractació núm. CN-49/2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Resolució de la Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 4 de desembre de 2.017, s’ha aprovat l’expedient de contractació de les obres de reforma i canvi d´ús d´oficines a local social de la 3ª edat amb bar-cafeteria a l´edifici Can Ramis d’Alcúdia, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, tramitació d´urgència, expedient de contractació núm. CN-49/2017.

Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.

1.-Entitat Adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.

b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.

c) Data d’aprovació de la licitació: 4 de desembre de 2.017

d) Número d’expedient: CN-49/2017

e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; mblloret@alcudia.net .

f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)

g) Data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.

2.-Objecte del contracte

a.-Tipus: Obres

b.- CPV:

CPV Títol o principal: 45215212-6 (treballs de construcció de residències de persones majors);

c.- Descripció de l’objecte: l’àmbit d'intervenció de l'obra afecta les oficines administratives municipals situades a la planta baixa de l'edifici Can Ramis. Es pretén realitzar una reforma interior i canviar l'ús a local social de la tercera edat, el qual disposarà d'un bar-cafeteria i dues sales annexes independitzables amb envans mòbils acabats amb taulers de melamina blanca.

d.- Divisió per lots: NO

e.-Termini d’execució i entrega dels subministraments : Màxim de TRES MESOS.

f.-Lloc d’execució: El lloc de realització del contracte és l´edifici de Can Ramis, ubicat al Passeig Pere Ventayol, s/n, en el municipi d’Alcúdia (Illes Balears).

3.-Tramitació i Procediment

a.-Tramitació: Urgent.

b.-Procediment: Obert.

c.- Criteris d’adjudicació:

c.1) CRITERIS D’ADJUDICACIÓ:

Per a l’adjudicació del present contracte, es tindran en compte els següents criteris d’adjudicació, que seran valorats d’acord amb el següent barem:

 

CRITERIS

PONDERACIÓ

Criteris Subjectes a Fórmula Matemàtica (màx 100 punts):

Màx. 100 punts

A) Oferta Econòmica (Sobre 2)

Màx. 80 punts

B) Millores (Sobre 3)

Màx. 20 punts

b.1) Millora ampliació del termini de garantia:

 10 punts

b.2) Millora disminució del termini d´execució:

 10 punts

Total punts:

100      

- Sobre «2»: Oferta econòmica

a) Millor oferta econòmica. Fins a  80 punts. (Sobre 2). (Criteri subjecte a fórmula matemàtica):

Es valorarà de la forma següent i fins un màxim de 80 punts. S’atorgarà la màxima puntuació al preu més econòmic i la resta es ponderaran aplicant la següent formula:

P = Pmax * ((PBl-OF)/(PBl-OM))

A on:

P = Puntuació Obtinguda.

Pmax = 80

OF = Preu Oferta Licitador.

OM = Preu Oferta més baixa presentada (Oferta amb la major baixa econòmica presentada).

PBl del contracte= tipus de licitació del contracte

L’empresa que no presenti baixa obtindrà 0 punts.

L’oferta econòmica s’haurà de presentar de conformitat amb el model establert en el Plec de Clàusules Administratives.

- Sobre «3»: Millores.

b) Millores. Criteris d’adjudicació avaluables mitjançant fórmula matemàtica:

b.1) Millora ampliació del termini de garantia. Fins a 10 punts. (Sobre 3).

Per cada any d’ampliació del termini de garantia al termini d’un any previst en el plec, s’atorgaran 5 punts, fins a un màxim de 10 punts (2 anys màxim d’ampliació, 3 anys de garantia màxima possible en total). No es puntuaran les fraccions de temps inferiors a un any. S’acreditarà mitjançant la subscripció d’una carta de compromís (segons el model de l’Annex V d’aquest plec). Es ponderarà la millora aplicant la següent fórmula:

Pg = 5 *(Gof - Gmín)

A on:

Pg = Puntuació Obtinguda en la millora.

Gmín = 1

Gof = Termini Total de garantia que ofereix el licitador (en anys).

En cas que la licitadora no presenti el document, s’entendrà que no ofereix millora.

En cas que la licitadora no indiqui en la carta de compromís el termini total de garantía que ofereix, s’entendrà que no ofereix millora.

En el cas que la licitadora indiqui un termini total de la garantía superior al que resulta de la máxima millora puntuable, es puntuarà només la máxima millora permesa, però en cas de resultar adjudicatària la licitadora quedarà vinculada pel termini que hagi oferit.

b.2) Millora disminució del termini d´execució. Fins a 10 punts. (Sobre 3).

Per la rebaixa en el termini d’execució màxim de les obres, previst inicialment en un màxim de TRES MESOS DE TERMINI D´EXECUCIÓ, s’atorgaran 10 punts si es rebaixa el termini d’execució màxim en DUES SETMANES. Si la rebaixa en el termini d´execució és d´una setmana, es puntuarà amb 5 punts. S’acreditarà mitjançant la subscripció d’una carta de compromís (segons el model de l’Annex VI d’aquest plec). Les licitadores indicaran a la carta de compromís el termini total màxim, en setmanes, al que es comprometen a realitzar les obres. Es ponderarà la millora aplicant la següent fórmula:

Pt = 5 *Tof

A on:

Pt = Puntuació Obtinguda en la millora.

Tof = Termini Oferta Licitador: setmanes de rebaixa que ofereix

En cas que la licitadora no presenti el document, s’entendrà que no ofereix millora.

En cas que la licitadora no indiqui en la carta de compromís el termini d’execució màxim a que es compromet, s’entendrà que no ofereix millora.

En el cas que la licitadora indica un termini total d’execució de les obres inferior en setmanes al que resulta de la màxima millora permesa, s’entendrà que ofereix la màxima millora permesa.

TOTAL  100 punts

4. Valor estimat del contracte: 147.254,99 €, IVA exclòs

5. Pressupost Base de licitació a tant alçat:

Tipus de licitació: 147.254,99 €, IVA exclòs.

Aquest es el preu que podrà ser objecte de baixa d’acord amb els criteris d’adjudicació.

Import IVA: 30.923,55 € al tipus del 21%.

Pressupost de Licitació IVA inclòs: 178.178,54 €

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, IVA exclòs.

Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: Potestativa. Grup C, subgrup 4 i categoria 1 (categoria C per a classificacions atorgades amb anterioritat a l’entrada en vigor del Reial Decret 773/2015, de 28 d’agost)

b) Solvència econòmica i financera: Establerta en els plecs. S’acreditarà a traves dels mitjans fixats a l’apartat J.2.1. del quadre resum de característiques dels plecs.

c) Solvència tècnica i professional: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.2.2. del quadre resum de característiques dels plecs.

d) Altres requisits específics:

d.1) Acreditació del compliment de normes de garantia de la qualitat i de gestió mediambiental: No s’exigeix.

d.2) Compromís d’adscripció de mitjans, fixat a l’apartat J.4 del quadre resum.

d.3) Compliment de la quota de reserva de llocs de treball per a persones amb discapacitat, fixat a l’apartat J.5 del quadre resum.

8. Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: El termini de presentació de les proposicions serà de catorze (14) dies naturals, comptadors des del dia següent al de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l’anunci de licitació, i fins a les 14:00 hores del 14è dia, amb independència del registre o oficina en que es presentin. Si l’últim dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del  primer dia hàbil següent.

b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 8h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A). 

c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu, els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia mitjançant remissió de fax al número que s’indica: (+34) 971.54.65.15, la presentació de la proposició identificant el nom del licitador i el procediment a què es  licita, i fent constar la data i hora de presentació de la proposició a l’oficina de Correu i el número de certificat de la remesa.

d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta:  els licitadors no podran retirar la seva proposició fins al termini de DOS MESOS a comptar de l'obertura del sobre núm. 2 de la proposició econòmica.

e) Admissió de variants: No.

9.Obertura de les ofertes

a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.

b) Domicili: Carrer Major, 9

c) Localitat: Alcúdia.

d) Codi Postal: 07400

e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.

f) Hora: 13 h.

10.Despeses d’anuncis

A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 1.000 Euros.

11. Altres informacions:

Per a més informació sobre la licitació adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.alcudia.net  (tauler de contractació).

 

Alcúdia, 4 de desembre de 2017.

La Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.
Joana Maria Bennàsar Serra.