Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA
Núm. 13640
Licitació del contracte de serveis d'elaboració de dos anuaris del treball, un per a l’any 2017 i un altre per a l’any 2018, que comprenguin un compendi coherent d'opinions basades en dades i reflexions teòriques i pràctiques sobre distintes vessants de la realitat del mercat de treball illenc
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Conselleria de Treball, Comerç i Indústria
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació:
— Dependència: Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.
— Domicili: plaça de Son Castelló, 1.
— Localitat i codi postal: Palma 07009.
— Telèfon: 971 17 76 01 (marqueu extensió 62855).
— Telefax: 971 17 59 62.
— Adreça d’Internet del perfil del contractant:
https://contrataciondelestato.es (per a obtenir els plecs accediu a buscar licitaciones > formulario búsqueda i introduïu el núm. d’expedient CONTR 2017/6862 al camp “Expediente”)
— Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2017/6862
2. Objecte del contracte
a) Tipus: serveis
b) Descripció: elaboració de dos anuaris del treball, un per a l’any 2017 i un altre per a l’any 2018, que comprenguin un compendi coherent d'opinions basades en dades i reflexions teòriques i pràctiques sobre distintes vessants de la realitat del mercat de treball illenc.
c) Divisió per lots: no
d) Lloc d’execució/lliurament: Conselleria de Treball, Comerç i Indústria; Pl. de Son Castelló, 1 de Palma
e) Termini d’execució/lliurament: des de la data de formalització fins al 30 de novembre de 2018
f) Durada del contracte: la mateixa que el termini d’execució
g) Possibilitat de pròrroga: no
h) CPV (referència de nomenclatura): 73210000
3.Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinaria
b) Procediment: obert
c) Criteris d’adjudicació: diversos criteris
4. Valor estimat del contracte: 34.000,00 €
5. Pressupost base de licitació:
- Import net: 34.000,00 €
- IVA: 7.140,00 €
- Import total: 41.140,00 €
6. Garanties exigides
a) Provisional: no és procedent.
b) Definitiva: el 5 % de l’import d’adjudicació.
7. Requisits específics del contractista
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen en els punts F.2 i F.3 del Plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins a les 14.00 hores del quinzè dia natural des del dia següent a la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (si el darrer dia és dissabte, passarà al primer dia hàbil següent). Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de Correus i anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, mitjançant fax o correu electrònic.
b) Modalitat de presentació: la que es detalla en la clàusula 14, d’acord amb la clàusula 13 del Plec de clàusules administratives particulars i l’apartat C del quadre de criteris d’adjudicació de l’esmentat plec.
c) Lloc de presentació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.
— Domicili: plaça de Son Castelló, 1.
— Localitat i codi postal: Palma 07009.
— Adreça electrònica: uac@sgtci.caib.es.
9. Obertura d’ofertes
a) Adreça: plaça de Son Castelló, 1.
b) Localitat i codi postal: Palma 07009.
c) Data i hora: s’avisarà oportunament per fax o correu electrònic.
10. Despeses de publicitat:
Màxim: 400 euros (són a càrrec de l’adjudicatari del contracte).
Palma, 1 de desembre de 2017
El Secretari general
Jaume Colom Adrover
Per delegació del conseller de Treball, Comerç i Indústria (BOIB 105/2015)