Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 13632
Correcció d’errades advertides en la Resolució del director general de Planificació, Ordenació i Centres de 8 de novembre de 2017 (BOIB núm. 138, d’11 de novembre) per la qual s’aproven les instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears per al curs 2017-2018
Versió PDF
Advertides les errades que s’indiquen a continuació, i amb la finalitat d’esmenar-les, de conformitat amb el que estableix l'article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es procedeix a efectuar la següent correcció:
A l’apartat 1 del punt 16 de l’Annex 1,
Allà on diu
16.1. La promoció dels alumnes que actualment cursen un PMAR s’ha de dur a terme en les mateixes condicions que per a la resta d’alumnes, d’acord amb el que s’especifica en l’annex 3, punt 7, de l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 20 de maig de 2015 per la qual es desplega el currículum de l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears. Això implica que, si un alumne no supera l’àmbit lingüístic i social o l’àmbit científic i matemàtic, s’ha de comptabilitzar com si no hagués superat tres matèries per cadascun d’aquests àmbits. Si l’àmbit no superat és l’àmbit pràctic, s’ha de comptabilitzar com si no hagués superat dues matèries. En el cas que l’àmbit no superat sigui l’àmbit de llengües estrangeres, s’ha de comptabilitzar com si no hagués superat una matèria
Ha de dir
16.1. La promoció dels alumnes que actualment cursen un PMAR s’ha de dur a terme en les mateixes condicions que per a la resta d’alumnes, d’acord amb el que s’especifica en l’annex 3, punt 7, de l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 20 de maig de 2015 per la qual es desplega el currículum de l’educació secundària obligatòria a les Illes Balears. Això implica que, si un alumne no supera l’àmbit lingüístic i social de segon o tercer d’ESO o l’àmbit científic i matemàtic de tercer d’ESO, s’ha de comptabilitzar com si no hagués superat tres matèries per cadascun d’aquests àmbits. Si l’àmbit no superat és l’àmbit pràctic o l’àmbit científic i matemàtic de segon d’ESO, s’ha de comptabilitzar com si no hagués superat dues matèries. En el cas que l’àmbit no superat sigui l’àmbit de llengües estrangeres, s’ha de comptabilitzar com si no hagués superat una matèria.
Palma 30 de novembre de 2017
El director general de Planificació, Ordenació i Centres
Antoni Morante Milla