Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 13504
Condicions tècniques per a la gestió de la barra per les Festes de Nadal 2017 a l'envelat de Sant Ferran (Formentera)
Versió PDF
La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 17 de novembre de 2017, i en exercici de les seues competències, sobre la base d’allò proposat (que conforme als articles 35 i 88 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques, abans articles 54 i 89 de la Llei 30/1992, suposa la motivació d’aquest acte), adoptà, per unanimitat, el següent acord:
1. Aprovar les condicions tècniques per a la gestió de la barra de festes de Nadal 2017, que estarà ubicada a l’envelat de Sant Ferran de ses Roques, les quals s’adjunten com annex.
2. Publicar-les al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), a la pàgina web i al Tauler d’anuncis de la Corporació.
Annex: Condicions tècniques per a la gestió de la barra per a les Festes de Nadal 2017-2018 a l'envelat de Sant Ferran.
1. Objecte:
Podran sol·licitar un espai per instal·lar una barra per a despatxar begudes pels concerts organitzats amb motiu de les Festes de Nadal a l’envelat de Sant Ferran, aquelles entitats sense ànim de lucre inscrites en el Registre d’Entitats Ciutadanes del Consell Insular de Formentera, que tenguin l’àmbit d’actuació a l’illa de Formentera.
El Consell Insular de Formentera per a les Festes de Nadal 2017-2018 adjudicarà un màxim d’una barra.
Les mesures de l’espai a demanar seran de: 4 m de llarg i 2 d'ample.
S’haurà d’emplenar una sol·licitud que s’adjunta a aquest document com annex I
Juntament amb la sol·licitud, s’haurà de presentar una còpia acarada de la documentació que acrediti que l’entitat es troba al corrent de pagament amb el Consell Insular de Formentera, una memòria explicativa de l’entitat, (nom, activitats que realitzen, història, acció social, cultural o esportiva, àmbit local o sortida a l’exterior, història, ingressos, despeses i a què destinaran els beneficis de la barra), i declaració que acrediti que l’associació està donada d’alta al Registre d’Associacions del Govern Balear i al Registre d’Entitats Ciutadanes de Formentera.
Si algun dels documents exigits, ja estigués en poder de l'àrea de Participació Ciutadana del Consell de Formentera, el sol·licitant de l’adjudicació podrà acollir-se al que estableixen els articles 13 i 53 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, LPACAP, sempre que no hagin sofert cap modificació des de la seva aportació.
2. Valoració:
L’Àrea de Cultura i Festes avaluarà les sol·licituds presentades, segons les següents categories:
· Categoria A:
Associacions Culturals i Comissions de Festes que organitzin festes populars de Formentera, sufragades majoritàriament per l’associació i que a l’hora fomentin l’acció dinamitzadora i promoguin la participació ciutadana en la societat formenterera.
· Categoria B:
Associacions Culturals i/o d’acció social que reinverteixin part dels seus beneficis en la societat formenterera.
· Categoria C:
Entitats esportives de l’illa de Formentera, on es tindrà en compte:
1. antiguitat
2. categoria
3. nombre de socis
4. repercussió en la societat formenterera
Entraran totes aquelles entitats corresponents a la categoria A, i en els casos d’entitats corresponents a les categories B i C es farà una valoració de totes les entitats presentades, tenint preferència les del grup B.
3. Pagament:
El preu estipulat serà de 9 € per metre quadrat i dia sol·licitat.
El pagament s’haurà d’efectuar mitjançant transferència bancària abans del dia 15 de desembre de 2017. En cas contrari l’associació perdrà de forma automàtica la concessió/autorització de l’espai sol·licitat.
Els números de compte del Consell Insular de Formentera on es pot fer l'ingrés, són els següents:
Sa Nostra ara Banco Mare Nostrum 0487 2113 14 2000003108
Cam ara Sabadell 0081 1396 06 0001001505
Banca March 0061 0032 58 0000010181
La Caixa ara Caixabank 2100 0187 11 0200000383
Crèdit Balear ara Banco Popular Español 0075 6871 94 0602625618
Queden exemptes de pagament les entitats d’ajuda al desenvolupament.
4. Disposicions generals:
4.1 Prohibicions:
Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les següents prohibicions:
L’ús de forn, microones, planxes de gas i graelles.
L’ús d’aparells individuals de música i/o altaveus. Pintar, fixar ni fer forats en cap del material cedit (en el cas que sigui cedit) pel Consell Insular (Contenidors, cavallets, taulons, taules i cadires).
Usar material de vidre (plats, gots)
Queda prohibit vendre begudes alcohòliques a menors d’edat.
4.2 Obligacions:
Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les obligacions següents:
Disposar de l’estructura i capacitat suficients per garantir el compliment de l’activitat per a la qual se sol·licita l’adjudicació.
Subscriure una pòlissa de Responsabilitat Civil que cobreixi als voluntaris de cada associació, que es presentarà en un màxim de 5 dies una vegada resolta l'adjudicació de la barra.
Mantenir i netejar el material i l’espai cedit, i retornar-lo amb les mateixes condicions.
Complir amb l’horari d’obertura, inici de la festa, i tancament:
- El 16 de desembre. Obertura a les 22.00 h i tancament a les 04.00 h.
- El 23 de desembre .Obertura a les 17.00 h i tancament a les 03.00 h.
- El 31 de desembre. Obertura a les 00.15 i tancament les 04.00h.
Complir amb la normativa de seguretat (extintors) així com no obstaculitzar cap sortida ni entrada de cap carrer principal segons el que s’estableix en els plans d’emergència.
L'entitat podrà muntar la barra el primer dia d’inici de festa (16 de desembre de 2017 pel matí, i desmuntar-la com a màxim dos dies després de la darrera festa (2 de gener 2018)
L'entitat podrà sol·licitar a l’àrea d’infrastructures del Consell Insular de Formentera el material pel muntatge de les barres (cavallets, taulons i taules ).
L'associació està obligada a realitzar la recollida selectiva dels següents materials: Vidre, envasos, paper cartó i rebuig. El Consell proporcionarà la cessió/proporcionarà els dels tres contenidors a l'entitat, que els retornarà nets.
5. Presentació de sol·licituds:
Aquestes condicions econòmiques es publicaran al BOIB, al tauler d’anuncis del Consell Insular de Formentera i a la seva pàgina web: consellinsulardeformentera.cat.
Les entitats o associacions tindran un termini de 5 dies per presentar tota la documentació, a comptar des del dia següent de la publicació d’aquestes condicions en el BOIB.
6. Comissió avaluadora:
És constituirà una Comissió Avaluadora, que estarà formada pels següents membres:
- President/a: Tècnica de Cultura i Festes del CIF, o persona en qui delegui la consellera de cultura de la corporació.
- Secretari/ària: el secretari en funcions de la corporació o persona en qui delegi.
- 3 vocals: tècnics del Consell Insular de Formentera
7. Acceptació de les bases:
Els sol·licitants accepten les presents condicions pel simple fet de presentar-se a l’adjudicació, i queden obligats al seu compliment.
Annex I:
SOL·LICITUD PER LA GESTIÓ DE LA BARRA PER A LES FESTES DE NADAL
|
Entitat/ associació: |
CIF: |
|
Nom i cognoms del representant i responsable: |
DNI: |
|
Adreça: |
|
|
Telèfons de contacte: |
|
|
Correu electrònic: |
|
Exposició:
S’adjunta la següent documentació, necessària per a l’adjudicació d’una barra en les Festes de Nadal 2017-18:
Formentera, data: (rúbica)
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
Formentera, 28 de novembre de 2017
Presidenta en funcions del Consell Insular de Formentera,
Susana Labrador Manchado