Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 13337
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Aprovació Oferta Pública d’Ocupació de promoció interna per l’any 2017 de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior de l’Ajuntament de Palma
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern número 20171122_01_05 de data 22 de novembre de 2017 es va acordar el següent:
PRIMER.- Aprovar l’Oferta pública d’Ocupació de promoció interna per a l’any 2017 de l’Àrea de Funció pública i govern interior de l’Ajuntament de Palma, d’acord amb la normativa aplicable , que serà la següent:
|
OFERTA PROMOCIÓ INTERNA 2017 ÁREA DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
|||||
|
PLAÇA/CATEGORIA |
TOTAL |
Escala |
CLASSE |
GRUP |
Subgrup |
|
Subescala |
|||||
|
Mestre jardiner/a |
1 |
Adm Esp |
Personal |
C |
C2 |
|
Serveis Especials |
d'oficis |
||||
|
Mestre |
1 |
Adm Esp |
Personal |
C |
C2 |
|
Serveis Especials |
d'oficis |
||||
|
Oficial Jardiner/a |
1 |
Adm Esp |
Personal |
C |
C2 |
|
Serveis Especials |
d'oficis |
||||
|
Oficial Ferrer/a |
1 |
Adm Esp |
Personal |
C |
C2 |
|
Serveis Especials |
d'oficis |
||||
|
Oficial Picapedrer de festes |
2 |
Adm Esp |
Personal |
C |
C2 |
|
Serveis Especials |
d'oficis |
||||
|
Oficial Picapedrer |
1 |
Adm Esp |
Personal |
C |
C2 |
|
Serveis Especials |
d'oficis |
||||
|
Oficial electricista |
2 |
Adm Esp |
Personal |
C |
C2 |
|
Serveis Especials |
d'oficis |
||||
|
Magatzemer/a |
1 |
Adm Esp |
Personal |
C |
C2 |
|
Serveis Especials |
d'oficis |
||||
|
Administratiu/va |
10 |
Adm General |
- |
C |
C1 |
|
Subescala administrativa |
|||||
|
TOTAL |
20 |
|
|
|
|
SEGON.- Publicar el present Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 23 de novembre de 2017
El jefe de Departamento de Personal
p.d. Decreto de alcaldía núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)
Antoni Pol Coll