Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA
Núm. 13304
Licitació del contracte de servei de coordinació de seguretat i salut laboral de les obres: “Endegament del torrent Bàrbara, tram col·legi Sant Josep Obrer – carretera de Sineu MA-3078, Palma; “Reformat número 1 del projecte de manteniment i millora del endegament del torrent de na Bàrbara entre MA-15 i avinguda Mèxic a Palma”; “Condicionament del llit del torrent i reconstrucció de murs en el marge esquerre del torrent de Sant Miquel, tram d’aigües amunt del llit del torrent amb la carretera MA-3420, a sa Pobla”
Versió PDF
1.- Entitat adjudicadora
a.- Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca
b.- Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació
c.- Perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es
d.- Número d’expedient: 7605/2017
2.- Objecte del contracte.
a.- Descripció de l’objecte: servei de coordinació de seguretat i salut laboral de les obres: “Endegament del torrent Bàrbara, tram col·legi Sant Josep Obrer – carretera de Sineu MA-3078, Palma; “Reformat número 1 del projecte de manteniment i millora del endegament del torrent de na Bàrbara entre MA-15 i avinguda Mèxic a Palma”; “Condicionament del llit del torrent i reconstrucció de murs en el marge esquerre del torrent de Sant Miquel, tram d’aigües amunt del llit del torrent amb la carretera MA-3420, a sa Pobla”.
b.- Divisió per lots i número:
c.- Lloc d’execució: Mallorca
d.- Termini d’execució: des de la firma del contracte fins a la recepció de la darrera obra
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.
a.- Tramitació: ordinària
b.- Procediment: obert
c.- Criteris d’adjudicació: veure plec de clàusules administratives particulars (PCA)
4.- Pressupost de licitació.
Pressupost sense IVA 18.893,79 euros
IVA: 3.967,70 euros
Total: 22.861,49 euros
5.- Garanties.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació
6.- Obtenció de documentació i informació: en el perfil del contractant https://contrataciondelestado.es.
7.- Requisits específics del contractista:
a.- Classificació (grup, subgrup i categoria): veure PCA
b.- Altres requisits: veure PCA.
c.- Empreses no espanyoles d’estats membres Unió Europea : veure PCA
d.- Clàusules socials: sí
8.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a.- Data límit de presentació: setze (16) dies naturals comptadors des del dia de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
b.- Hora límit: 14 hores.
c.- Documentació a presentar: l’establerta en el PCA.
d.- Lloc: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca. SEGON PIS de l’edifici del carrer Gremi Corredors, 10 del Polígon de Son Rossinyol. 07009 – Palma. Telèfon: 971 176666. Correu electrònic: contractaciomaap@caib.es
9.- Obertura de les ofertes.
a.- Entitat: Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca. Unitat Administrativa de Contractació. Gremi Corredors, 10 -2ª planta polígon Son Rossinyol. Palma – 07009. (971 176666)
b.- Data i hora: es notificarà als licitadors.
10.- Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari (import màxim 400,00 € ).
Palma, 24 de novembre de 2017
La secretària general,
Catalina Inés Perelló Carbonell