Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA

Núm. 13304
Licitació del contracte de servei de coordinació de seguretat i salut laboral de les obres: “Endegament del torrent Bàrbara, tram col·legi Sant Josep Obrer – carretera de Sineu MA-3078, Palma; “Reformat número 1 del projecte de manteniment i millora del endegament del torrent de na Bàrbara entre MA-15 i avinguda Mèxic a Palma”; “Condicionament del llit del torrent i reconstrucció de murs en el marge esquerre del torrent de Sant Miquel, tram d’aigües amunt del llit del torrent amb la carretera MA-3420, a sa Pobla”

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 1.-  Entitat adjudicadora

a.- Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca

b.- Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació

c.- Perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

d.- Número d’expedient: 7605/2017

2.- Objecte del contracte.

a.- Descripció de l’objecte: servei de coordinació de seguretat i salut laboral de les obres: “Endegament del torrent Bàrbara, tram col·legi Sant Josep Obrer – carretera de Sineu MA-3078, Palma; “Reformat número 1 del projecte de manteniment i millora del endegament del torrent de na Bàrbara entre MA-15 i avinguda Mèxic a Palma”; “Condicionament del llit del torrent i reconstrucció de murs en el marge esquerre del torrent de Sant Miquel, tram d’aigües amunt del llit del torrent amb la carretera MA-3420, a sa Pobla”.

b.- Divisió per lots i número:

c.- Lloc d’execució: Mallorca

d.- Termini d’execució: des de la firma del contracte fins a la recepció de la darrera obra

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.

a.- Tramitació: ordinària

b.-  Procediment: obert 

c.- Criteris d’adjudicació: veure plec de clàusules administratives particulars (PCA)

4.- Pressupost de licitació.

Pressupost sense IVA 18.893,79 euros

IVA: 3.967,70 euros

Total: 22.861,49 euros

5.- Garanties.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació

6.- Obtenció de documentació i informació: en el perfil del contractant https://contrataciondelestado.es.

7.- Requisits específics del contractista:

a.- Classificació (grup, subgrup i categoria): veure PCA

b.- Altres requisits: veure PCA.

c.- Empreses no espanyoles d’estats membres Unió Europea : veure PCA

d.- Clàusules socials: sí

 

8.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a.- Data límit de presentació: setze (16) dies naturals comptadors des del dia de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

b.- Hora límit: 14 hores.

c.- Documentació a presentar: l’establerta en el PCA.

d.- Lloc: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca. SEGON PIS de l’edifici del carrer Gremi Corredors, 10 del Polígon de Son Rossinyol. 07009 – Palma. Telèfon: 971 176666. Correu electrònic: contractaciomaap@caib.es

9.- Obertura de les ofertes.

a.- Entitat: Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca. Unitat Administrativa de Contractació. Gremi Corredors, 10 -2ª planta polígon Son Rossinyol. Palma – 07009. (971 176666)

b.- Data i hora: es notificarà als licitadors.

10.- Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari (import màxim 400,00 € ).

 

Palma, 24 de novembre de 2017

La secretària general,

Catalina Inés Perelló Carbonell