Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 12831
Licitació contracte "Servei d'ajuda a domicili i servei de neteja i manteniment de la llar per adjudicació en lots"

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret d'Alcaldia de data 14 de novembre de 2017 s'aprovà el Plec de clàusules administratives particulars que han de regir el contracte de "Servei d’ajuda a domicili i servei de neteja i manteniment de la llar per adjudicació en lots", les condicions del qual es relacionen a continuació:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció d'informació:

a) Organisme: Ajuntament d'Eivissa

b) Dependència que tramita l'expedient: Negociat de Contractació

c) Obtenció de documentació e informació:

1.- Dependència: Negociat de contractació.

2.- Domicili: Carrer Canàries, 35, Edifici Sa Colomina, 2ª planta.

3.- Localitat i codi postal: Eivissa 07800.

4.- Telèfon: 971.39.76.00

5.- Telefax: 971.39.75.84

6.- Correu electrònic: contractacio@eivissa.es

7.- Direcció d'Internet de la plataforma de contractació de l'Estat: www.contrataciondelestado.es

8.- Data límit d'obtenció de documentació e informació: dins dels quinze dies naturals següents a comptar des del dia següent a la data de la publicació de l'anunci de la present licitació al BOIB.

d) Número d'expedient: 16375/2017

2. Objecte del contracte

a) Tipus: Servei

b) Descripció: "Servei d’ajuda a domicili i serveis de neteja i manteniment de la llar per adjudicació per lots", sent els següents lots:

Lot núm. 1: Millora del servei d’ajuda a domicili

Lot núm. 2: Creació del servei de manteniment i neteja de la llar.

c) Divisió per lots i número de lots/número d'unitats: --

d) Lloc d'execució

1.- Domicili: municipi d’Eivissa.

2.- Localitat i codi postal: Eivissa 07800

e) Termini d'execució: 2 anys per cada lot

f) Admissió pròrroga: Si, dos anys més per cada lot.

g) Establiment d'un acord marc (en el seu cas): ---

h) Sistema dinàmic d'adquisició (en el seu cas): ---

i) CPV (referència de nomenclatura):

Lot núm. 1:

85312000-9 Servei d’assistència social sense allotjament.

98513310-8 Servei d’ajudes en tasques domèstiques.

85142300-9 Servei d’higiene

Lot núm. 2:

90911100-7 Servei neteja vivendes

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert

c) Subhasta electrònica: ---

d) Criteris d'adjudicació: Varis criteris d'adjudicació.

4. Valor estimat del contracte: cinc-cents quaranta-dos mil vuit-cents euros (542.800 €).

5. Pressupost base de licitació:

Lot núm. 1:

a) Import net: dos-cents tres mil quatre-cents euros (203.400 €) pels dos anys de contracte, preu referit a unitat d’execució: vint-i-dos euros amb seixanta cèntims hora (22,60 €/hora), sent 4500 hores anuals.

IVA: vuit mil cent euros (8.100 €), sent del preu unitari de zero amb noranta cèntims hora (0,90 €/hora).

Import total amb IVA: dos-cents onze mil cinc-cents euros (211.500 €), sent el preu total unitari de vint-i-tres euros amb cinquanta cèntims/hora (23,50 €/hora).

Lot núm. 2:

a) Import net: seixanta-vuit mil euros (68.000 €) pels dos anys de contracte, preu referit a unitat d’execució: disset euros hora (17 €/hora), sent 2000 hores anuals.

IVA: catorze mil dos-cents vuitanta euros (14.280 €), sent el preu unitari de tres euros amb cinquanta-set cèntims/hora (3,57 €/hora).

Import total: vuitanta-dos mil dos-cents vuitanta euros (82.280 €), sent el preu total unitari de vint euros amb cinquanta-set cèntims/hora (20,57 €/hora).

6. Garanties exigides:

a) Provisional (import): No s'exigeix.

b) Definitiva (%): el 5% del l'import d'adjudicació del contracte, exclòs l'IVA.

7. Requisits específics del contractista:

a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional (en el seu cas): l'establert a la clàusula 5 del plec de condicions administratives.

b) Altres requisits específics: segons l'establert a la clàusula 5 del plec de condicions administratives

c) Contractes reservats: ---

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: a les 14:00 hores transcorreguts quinze dies naturals des del següent a la publicació d'aquest anunci.

b) Modalitat de presentació: bé presencialment, bé mitjançant tramesa per missatgeria lliurada dins el termini assenyalat, bé mitjançant enviament per correu.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d'Eivissa

1.- Dependència: Negociat de Contractació

2.- Domicili: Carrer Canàries 35, Edifici Sa Colomina, o bé Registre General d'Entrada de l'Ajuntament d'Eivissa a la Plaça Espanya número 1 Dalt Vila

3.- Localitat i Codi Postal: 07800, Eivissa

4.- Adreça electrònica: contractacio@eivissa.es

d) Número previst d'empreses a les que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): ---

e) Admissió de variants, si procedeix: ---

f) Termini en el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: durant tota la licitació i només podrà retirar-la en el cas de què l'òrgan de contractació s'excedeixi en el termini establert per l'adjudicació.

9. Apertura d'ofertes:

a) Descripció: s'especifica al plec de condicions a la clàusula núm. 17 del plec de clàusules administratives particulars.

b) Direcció: Carrer Canàries, 35, Edifici Sa Colomina.

c) Localitat i Codi Postal: 07800, Eivissa

d) Data i hora: .A les 10,00 hores del dimarts següent hàbil transcorreguts cinc dies naturals des de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

10. Despeses de publicitat: a compte de l'adjudicatari

11. Data d'enviament de l'anunci al Diari Oficial de la Unió Europea (en el seu cas): ---

 

12. Altres informacions: Termini a efectes de reclamacions al Plec de Clàusules Administratives Particulars: 10 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació del present anunci.

Eivissa.(Data de signatura: 14/11/2017)

EL REGIDOR DELEGAT.

Ildefonso Molina Jiménez