Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 13214
Rectificació d’errada material de l’acord inici de l’expedient de contractació del servei de grua, immobilització, desplaçament, retirada i gestió del dipòsit de vehicles a requeriment de la Policia Local
Versió PDF
ÀREA DELEGADA DE SEGURETAT CIUTADANA. Publicació. Rectificació d’ errada material de l’acord inici de l’expedient de contractació del servei de grua, immobilització, desplaçament, retirada i gestió del dipòsit de vehicles a requeriment de la Policia Local.
La Junta de Govern de Palma en sessió de dia 22 de novembre de 2017 acordà:
“PRIMER.-. MODIFICAR d’ofici l’errada material que s’ha detectat en el punt tercer de l’Acord aprovat per Junta de Govern en sessió de 25 d’octubre de 2017 (ordre 20/ U-2) relatiu a la proposta de contractació del servei de grua, immobilització, desplaçament, retirada i gestió del dipòsit de vehicles a requeriment de la Policia Local), publicat al al BOIB núm. 132 de 28 d’octubre de 2017, allà on diu “consignar l’esmentada quantitat a la partida 12.13200.22104” ha de dir “consignar l’esmetada quantitat a la partida 12.13300.22709”, tot això de conformitat amb l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
SEGON.- Publicar aquesta resolució en el BOIB.”
Palma, 23 de novembre de 2017
El/la cap de Servei,
p.d. Decret de Batlia núm. 3000/2014
publicat al BOIB núm. 30 de 4/3/2014
p.a. La TAG
Catalina Amengual Ramis