Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 13095
Licitació del contracte de subministrament de contenidors de RSU per al municipi d'Alcúdia CN-39/17
Per resolució de la regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 14 de novembre de 2.017, s’ha aprovat l’expedient del contracte del subministrament de contenidors de RSU per al municipi d’Alcúdia, com a contracte de subministrament, expedient que es tramitarà mitjançant procediment obert, tramitació ordinària, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, per un import de licitació del contracte de 65.800 €, IVA exclòs, més 13.818 € d’IVA, al tipus del 21%, resultant una despesa total, IVA inclòs, de 79.618 €, com a expedient de contractació CN-39/2017.
Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.
1.-Entitat Adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.
b) Òrgan de contractació: regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.
c) Data d’aprovació de la licitació: 14 de novembre de 2.017
d) Número d’expedient: CN-39/2017
e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; tomeuab@alcudia.net.
f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)
g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.
2.-Objecte del contracte
a.-Tipus: Subministrament
b.- CPV:
CPV Títol o principal: 3492840-6 (Contenidors i galledes d’escombraries);
c.- Descripció de l’objecte: Es tracta d’un contracte de subministrament, dels regulats a l’article 9 del TRLCSP, per tal de poder donar satisfacció a la necessitat de reposició de contenidors de RSU.
d.- Divisió per lots: NO
e.-Termini d’execució/duració: màxim UN MES
f.-Lloc d’execució: el terme municipal d’Alcúdia.
3.-Tramitació i Procediment
a.-Tramitació: Ordinària
b.-Procediment: Obert.
4.-Criteris d’adjudicació del contracte, admissibilitat de variants i millores.
Per a l’adjudicació del present contracte, es tindran en compte els següents criteris d’adjudicació, que seran valorats d’acord amb el següent barem:
CRITERIS |
PONDERACIÓ |
---|---|
Criteris Subjectes a Fórmula Matemàtica (màx 100 punts) SOBRE 2: |
Màx. 100 punts |
A) Increment del nombre de contenidors verds a subministrar |
Màx. 90 punts |
B) Menor termini de lliurament |
Màx. 10 punts |
Total punts: |
100 |
4. Valor estimat del contracte: 65.800 € IVA exclòs.
5. Preu Base de licitació:
Tipus de licitació: 65.800 € IVA exclòs.
Import IVA: 13.818 € al tipus del 21%.
Pressupost de Licitació IVA inclòs: 79.618 €
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, IVA exclòs.
Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No s’exigeix
b) Solvència econòmica i financera: fixat a l’apartat J.2.1 del quadre resum.
c) Solvència tècnica i professional: fixat a l’apartat J.2.2 del quadre resum.
d) Altres requisits específics:
d.1) Acreditació del compliment de normes de garantia de la qualitat i de gestió mediambiental: No s’exigeix.
d.2) Compromís d’adscripció de mitjans: no se n’exigeixen
d.3) Compliment de la quota de reserva de llocs de treball per a persones amb discapacitat, fixat a l’apartat J.5 del quadre resum.
8. Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: Dins els 16 dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores.
b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 9h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A).
c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es licita, i fent constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.
d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: UN MES, des de la data d’obertura de les ofertes.
e) Admissió de variants: No.
9.Obertura de les ofertes
a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.
b) Domicili: Carrer Major, 9
c) Localitat: Alcúdia.
d) Codi Postal: 07400
e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.
f) Hora: 13 h.
10.Despeses d’anuncis
A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 2.000 Euros.
11. Altres informacions:
Per a més informació sobre la licitació adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.alcudia.net (tauler de contractació).
Alcúdia, 14 de novembre de 2017.-
La regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística,
Joana Maria Bennasar Serra.