Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 12950
Resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 10 de novembre de 2017, per la qual se sotmet a informació pública l'Avantprojecte de llei de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Fets
1. En data 6 de novembre de 2017, s'ha dut a terme la memòria prèvia d'anàlisi de l'impacte normatiu sobre l'elaboració d'un Avantprojecte de llei de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, d'acord amb la Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.
2. Mitjançant resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 7 de novembre de 2017, es va ordenar l'inici del procediment i de la tramitació de l'Avantprojecte de llei esmentat, i es va designar a la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques òrgan responsable d'aquest procediment.
Fonaments de dret
1. L'article 36 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.
2. L'Acord de Consell de Govern de 28 de desembre de 2004 pel qual s'aproven les instruccions sobre el procediment per a l'exercici de la iniciativa del Govern.
3. La Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre l'Avantprojecte de llei de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, per consultar-lo, a la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, ubicada al C/ de Francesc Salva i Pizà, s/n (es Pinaret) 07141 Pont d'Inca (Marratxí), i a la l'adreça web <http://hisendaiaapp.caib.es/>.
2. Fixar el termini d'audiència en quinze dies hàbils des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s'han de presentar a la seu de la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques, ubicada al C/ de Francesc Salva i Pizà, s/n (es Pinaret) 07141 Pont d'Inca (Marratxí), o a qualsevol dels llocs que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l'apartat «Participació en elaboració normativa» de la pàgina web Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s'estableix en el apartat anterior, d'acord amb l'article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d'entrada electrònic de l'Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l'òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d'emetre una diligència de les al·legacions presentades.
4. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 10 de novembre de 2017
La consellera d'Hisenda i Administracions Públiques
Catalina Cladera i Crespí