Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 12843
Extracte de l'aprovació per la Junta de Govern Local, en sessió ordinària feta el dia 2 de novembre de 2017, de la convocatòria d'ajudes de 200,00 € cada una per fer les pràctiques del curs de monitor de temps lliure a campaments, escoles d'estiu o altres activitas de temps lliure que organitzi l'Ajuntament de Sant Josep durant l'any 2017
BDNS (Identif: 370872)
De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l’Administració de l’Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions(BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l’extracte de la convocatòria d’ajudes més amunt esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 139, de 14 de novembre de 2017.
1. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA
La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria es de 1.000,00 €, amb càrrec de la partida 337 48029, finançada amb fons propis de l’Ajuntament.
2. REQUISITS GENERALS
Es poden acollir a aquesta convocatòria les persones, empadronades a Sant Josep, que hagin realitzat la part teòrica del curs de monitor de temps lliure a les escoles d’educadors de temps lliure amb una formació regulada segons el Decret 16/1984, de 23 de febrer, i que compleixin els següents requisits:
a) Ser major d’edat.
b) Estar empadronats de manera continuada al municipi de Sant Josep de sa Talaia abans de l’1 de gener de 2017.
c) Acreditar que ha realitzat la part teòrica del curs de monitors de temps lliure.
d) No trobar-se el beneficiari incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
e) Trobar-se el beneficiari al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.
f) Acreditar el compliment d’obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l’art. 25 del RLGS.
3. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ.
3.1. Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia o en la forma establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s’haurà de passar avís per correu electrònic a l’adreça: nribas@santjosep.org.
3.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d’adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació:
a) Identificació de qui subscriu la sol·licitud i del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.
b) Identificació de qui serà el beneficiari mitjançant fotocòpia del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.
c) Declaració responsable d’estar empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia de manera continuada des d’abans de l’1 de gener de 2017 (annex II).
d) Declaració responsable per part del beneficiari, de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el mateix Ajuntament i autorització a l’Ajuntament per sol·licitar a l’Agència Tributària i a la Seguretat Social les dades del sol·licitant, que siguin necessàries (annex II).
e) Declaració responsable del beneficiari, de no trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i de complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (annex II).
f) Certificat expedit per l’Escola de Directors i Monitors de Temps Lliure, en el qual consta que han realitzat la part teòrica.
g) Declaració responsable del beneficiari que no s’ha obtingut cap subvenció d’altra entitat per a la mateixa finalitat (annex II).
h) Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions no serà necessari tornar-lo a presentar (annex III).
i) Declaració d’acreditar el compliment en matèria de reintegrament de subvencions (annex II).
Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, el sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.
3.3. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la present convocatòria en el BOIB.
Sant Josep de sa Talaia, 14 de novembre de 2017
L’alcalde,
Josep Marí Ribas