Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 12841
Acte del Secretari Tècnic d'Economia, Hisenda, Indústria i Comerç, per a l'aprovación de la particiapció de la moda Adlib a la fira "Nupcial Bridal Experience" a celebrar a Mallorca els dies 10, 11 i 12 de novembre
Atès que el decret de presidència de 6 de juliol de 2015, d’estructura del govern del Consell Insular d’Eivissa i creació de departaments (BOIB núm. 103, de 10 de juliol de 2015), atribueix al Departament d'Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals l’activitat pròpia dels consells insulars en relació a la indústria i el foment i promoció de la moda.
Vista la providència d’incoació del Conseller d'Economia i Hisenda, en substitució de la consellera executiva del Departament d'Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals de data 27 d'octubre de 2017, per la qual s’ordena que es duguin a terme tots els tràmits necessaris per a la formalització de l’encomanda de gestió entre el Consell Insular d’Eivissa i Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa SAU (FECOEV), per organitzar la participació de la moda Adlib núvies a la fira "Nupcial Bridal Experience" que es celebrarà al recinte de Son Termes, a Mallorca els dies 10, 11 i 12 de novembre de 2017.
Aquesta fira, que es celebrarà en la seva XXIV edició, és una fira nupcial, de serveis i productes per a bodes i altres cerimònies, oberta al públic en general i que reuneix expositors de moda nupcial, moda cerimònia, joies, complements, fotògrafs, empreses de catering, etc.
Atès que el Consell Insular d'Eivissa no disposa dels mitjans materials necessaris pel muntatge tècnic de les activitats per organitzar la participació a la fira Bridal Experience a Mallorca, consistent en la coordinació de la participació i atenció de l'estand a la fira per a l'impuls de la moda Adlib, decoració i muntatge de l'estand corresponent amb el trasllat de materials necessaris per a la exposició de la moda Adlib present a l'estand, impressió de diptic, lloguer de maniquís i contractació de fotògraf, entre d'altres.
Per tot l’anterior, vist l'informe proposta favorable de data 27 d'octubre de 2017, el secretari tècnic d'Economia, Hisenda, Indústria i Comerç,
AUTORITZ
1.- Aprovar l’encomanda de gestió directa i eventual a Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa, SAU (FECOEV) per l’organització de les actuacions concretes a realitzar per organitzar la participació de la moda Adlib núvies a la fira "Nupcial Bridal Experience" que es celebrarà al recinte de Son Termes, a Mallorca els dies 10, 11 i 12 de novembre de 2017 per un import catorze mil cent-dinou euros amb trenta-vuit cèntims (14.119,38 €). Aquesta quantitat, a càrrec de l’aplicació pressupostària 4330.22799, tindrà el caràcter d’aportació màxima.
2.- El Consell Insular d’Eivissa abonarà a FECOEV, SAU la quantitat de catorze mil cent-dinou euros amb trenta-vuit cèntims (14.119,38 €). per l’encomanda de gestió eventual i directa per l’organització de les actuacions per organitzar la participació de la moda Adlib núvies a la fira "Nupcial Bridal Experience" que es celebrarà al recinte de Son Termes, a Mallorca els dies 10, 11 i 12 de novembre de 2017
3.- L’abonament de l’esmentada quantitat es realitzarà una vegada es presenti la corresponent factura de les actuacions dutes a terme.
4.- El Consell Insular d’Eivissa quedarà exclòs de qualsevol risc empresarial derivat de les accions previstes a l’objecte d’aquesta encomanda.
5.- FECOEV, SAU inhibirà de tota responsabilitat al Consell Insular d’Eivissa. Totes les qüestions litigioses que puguin derivar-se de la interpretació i el compliment del present acord seran sotmeses als jutjats i als tribunals de la jurisdicció d’Eivissa, amb renúncia de qualsevol altre fur.
6.- Aquesta encomanda tindrà vigència fins el dia 12 de desembre i es publicarà en el BOIB.
7.- Es proposa el nomenament com a directora de verificar l'execució de l'encomanda a la funcionària Maria Torres Bonet.
Eivissa, 10 de novembre de 2017
El secretari tècnic d'Economia, Hisenda, Indústria i Comerç,
Sergio Sorá Pascual