Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 12677
Licitació del servei de "Correu electrònic corporatiu de l'Ajuntament"
SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ
Per Decret de l’Alcaldia de data 31-10-2017 s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques per a contractar el servei de “Correu electrònic corporatiu de l’Ajuntament”, la qual part dispositiva diu el següent:
“1r.- Aprovar l’expedient per realitzar el contracte de serveis de correu electrònic corporatiu d’aquest Ajuntament i l’obertura del procediment d'adjudicació, mitjançant procediment obert, per un termini de dos anys, prorrogables per dos anys mes (2+1+1), tenint en compte que al tractar-se d’un expedient sotmès a tramitació anticipada l’adjudicació del contracte se sotmet a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient a l’exercici de 2018 per afrontar les obligacions derivades del contracte.
2n.- Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i Tècniques que ha de regir el procediment abans referit.
3è.- Aprovar la despesa corresponent.
4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”
Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte del servei de correu electrònic corporatiu de l’Ajuntament,segons Plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 31-10-2017.
1r.- Entitat adjudicadora:
-Organisme: Ajuntament de Marratxí.
-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
-Exp.: Se 13/2017
2n.- Objecte del Contracte:
-Descripció: servei de correu electrònic corporatiu de l’Ajuntament
-Duració del contracte: Dos anys prorrogables per dos anys mes (2+1+1)
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
-Tramitació: ordinaria, sotmesa a tramitació anticipada
-Procediment: obert.
4t.- Pressupost: Preus unitaris que figuren a la clàusula A del Plec de Clàusules Administratives Particulars, sense que el total import superi els 49.550 € iva exclòs.
5è.- Garantia Provisional: No es fixa.
6è.- Presentació d’ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB (si el darrer dia fos dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà prorrogat a primer dia hàbil següent)
.-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)
2.Domicili: Olesa, 66
3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.
4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 79 74 33
7è.- Obertura de les ofertes:
-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)
-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí
-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dia hàbil següent a la data de finalització de presentació d’ofertes, i sempre que l’Ajuntament hagi rebut la totalitat de les pliques i sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars i tècniques, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades. Si no es donen aquests dos supòsits, la mesa d’obertura s’anunciarà al Perfil del Contractant amb, al menys, vint-i-quatre hores d’antelació.
Marratxí a 31 d’octubre de 2017.
El Regidor Delegat,
Miquel Cabot Rodríguez