Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 12677
Licitació del servei de "Correu electrònic corporatiu de l'Ajuntament"

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ

Per Decret de l’Alcaldia de data 31-10-2017 s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques per a contractar el servei de “Correu electrònic corporatiu de l’Ajuntament”, la qual part dispositiva diu el següent:

“1r.- Aprovar l’expedient per realitzar el contracte de serveis de correu electrònic corporatiu d’aquest Ajuntament i l’obertura del procediment d'adjudicació, mitjançant procediment obert, per un termini de dos anys, prorrogables per dos anys mes (2+1+1), tenint en compte que al tractar-se d’un expedient sotmès a tramitació anticipada l’adjudicació del contracte se sotmet a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient a l’exercici de 2018 per afrontar les obligacions derivades del contracte.

2n.- Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i Tècniques que ha de regir el procediment abans referit.

3è.- Aprovar la despesa corresponent.

4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”

Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte del servei de correu electrònic corporatiu de l’Ajuntament,segons Plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 31-10-2017.

1r.- Entitat adjudicadora:

-Organisme: Ajuntament de Marratxí.

-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ

-Exp.: Se 13/2017

2n.- Objecte del Contracte:

-Descripció: servei de correu electrònic corporatiu de l’Ajuntament

-Duració del contracte: Dos anys prorrogables per dos anys mes (2+1+1)

  3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

 -Tramitació: ordinaria, sotmesa a tramitació anticipada

 -Procediment:  obert.

4t.- Pressupost: Preus unitaris que figuren a la clàusula A del Plec de Clàusules Administratives Particulars, sense que el total import superi els 49.550 € iva exclòs.

5è.- Garantia Provisional: No es fixa.

6è.- Presentació d’ofertes:

-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores,  durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB (si el darrer dia fos dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà prorrogat a primer dia hàbil següent)

.-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.

-Lloc de presentació:

1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)

2.Domicili: Olesa, 66

3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.

4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 79 74 33

7è.- Obertura de les ofertes:

-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)

-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí

-Data i hora: a les 9,00 hores  del primer dia hàbil següent a la data de finalització  de presentació d’ofertes, i sempre que l’Ajuntament hagi rebut la totalitat de les pliques i   sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars i tècniques, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades. Si no es donen  aquests dos supòsits,  la mesa d’obertura s’anunciarà al Perfil del Contractant amb, al menys, vint-i-quatre hores d’antelació.

Marratxí a  31 d’octubre  de 2017.        

El Regidor Delegat,

Miquel Cabot Rodríguez