Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 12676
Licitació del servei de "Manteniment d'aplicacions informàtiques de l'Ajuntament"
Per Decret de l’Alcaldia de data 31-10-2017 s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques per a contractar el servei de “Manteniment d’aplicacions informàtiques de l’Ajuntament”, la qual part dispositiva diu el següent:
“1r.- Aprovar l’expedient per realitzar el contracte de serveis de manteniment d’aplicacions informàtiques, i l’obertura del procediment d'adjudicació, mitjançant procediment obert, per un termini de dos anys, prorrogables per dos anys mes (2+1+1), tenint en compte que al tractar-se d’un expedient sotmès a tramitació anticipada l’adjudicació del contracte se sotmet a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient a l’exercici de 2018 per afrontar les obligacions derivades del contracte.
2n.- Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i Tècniques que ha de regir el procediment abans referit.
3è.- Aprovar la despesa corresponent.
4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”
Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte del servei de manteniment d’aplicacions informàtiques de l’Ajuntament,segons Plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 31-10-2017.
1r.- Entitat adjudicadora:
-Organisme: Ajuntament de Marratxí.
-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
-Exp.: Se 11/2017
2n.- Objecte del Contracte:
-Descripció: servei de manteniment d’aplicacions informàtiques de l’Ajuntament
-Duració del contracte: Dos anys prorrogables per dos anys mes (2+1+1)
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
-Tramitació: ordinaria, sotmesa a tramitació anticipada
-Procediment: obert.
4t.- Pressupost: Preus unitaris que figuren a la clàusula A del Plec de Clàusules Administratives Particulars, sense que el total import superi els 133.532’64 € iva exclòs.
5è.- Garantia Provisional: No es fixa.
6è.- Presentació d’ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB (si el darrer dia fos dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà prorrogat a primer dia hàbil següent)
-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)
2.Domicili: Olesa, 66
3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.
4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 79 74 33
7è.- Obertura de les ofertes:
-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)
-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí
-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dia hàbil següent a la data de finalització de presentació d’ofertes, i sempre que l’Ajuntament hagi rebut la totalitat de les pliques i sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars i tècniques, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades. Si no es donen aquests dos supòsits, la mesa d’obertura s’anunciarà al Perfil del Contractant amb, al menys, vint-i-quatre hores d’antelació.
Marratxí, 31 d’octubre de 2017.
El Regidor Delegat,
Miquel Cabot Rodríguez