Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 12745
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un Tècnic de suport a la recerca en Gestió del Coneixement i Qualitat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un Tècnic de suport a la recerca en Gestió del Coneixement i Qualitat. (vegeu l’annex adjunt).

  

Palma, 19 d'octubre de 2017

El Director Gerent de la Fundació
David Martínez Bestard

 

ANNEX 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’ un Tècnic de suport a la recerca en Gestió del Coneixement i Qualitat de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un tècnic de suport a la recerca en Gestió del Coneixement i Qualitat per al desenvolupament del projecte d’acreditació de l’IdISBa com a IIS.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoco

El procés per a la contractació d’un tècnic de suport a la recerca en Gestió del Coneixement i Qualitat,  amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió de formació universitària de grau en titulacions referides a les branques de ciències, ciències de la salut i/o ciències socials
  • Experiència mínima d’un any en gestió de la qualitat, de la recerca i/o de la innovació
  • Nivell B2 Català
  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  • Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.

Procediment de la selecció:

Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d’acord al barem que apareix a continuació i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració:

1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de feina

Màxim 4.5 punts:

  • Experiència en la implantació de sistemes de gestió de qualitat en Instituts d’Investigació Sanitària (preferentment acreditats) (màx. 1.5 punts)
  • Experiència en la implantació de sistemes de gestió de qualitat (màx. 1 punt)
  • Experiència en la implementació i control d’indicadors claus de gestió (incloent  indicadors d’activitat científica i d’innovació (màx. 1punt)
  • Experiència en la gestió per processos (màx. 0.5p).
  • Experiència en disseny d’estratègies en millora continua (màx. 0.5punts)

2. Formació relacionada amb el lloc de feina

Màxim 3.5 punts

  • Formació en gestió de qualitat i/o de la ciència: 0.15 punts per cada 10 hores (màx. 1.5 punts)
  • Formació en gestió de processos, càlculs d’indicadors i quadre de comandament: 0.1 punts per cada 10 hores (màx. 1.25 punt)
  • Coneixement d’eines d’ofimàtica (Excel, Access, ERPs, Word i Power Point): màx. 0.75 punts.
  • Coneixements d’idiomes

o Certificat de nivell mitjà (nivell C1 de Català o B2 d’Anglès): 0,25 punts.

o Certificat superior (nivell C2 de Català o C1 o superior d’Anglès): 0,5 punts.

Funcions:

  • Coordinació, recollida i anàlisi dels indicadors institucionals, d’activitat científica i d’innovació.
  • Disseny i implementació de noves eines per al seguiment i avaluació de l’activitat.
  • Donar suport en el disseny i seguiment dels plans de millora de l’IdISBa.
  • Gestionar la comunicació entre els diferents departaments de l’Institut per afavorir la transmissió del coneixement.
  • Donar suport a la redacció de les memòries d’activitat de l’IdISBa, així com altres documents tècnics de transferència del coneixement.
  • Definir el procés per realitzar la transferència de coneixement i desenvolupar mecanismes per crear, organitzar i distribuir el coneixement a l’Institut, mitjançant l’ús de bases de dades, ERPs de gestió del coneixement, quadre de comandament, butlletins informatius, etc.
  • Integrar els recursos d’informació i coneixements interns i externs necessaris.

Acreditació dels requisits i dels mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit
  • Presentació dels títols de formació relacionades amb el lloc de feina especificant el nombre d’hores i/o nombre de crèdits.
  • Presentació del certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on s’hagi treballat o col·laborat amb anterioritat , on s’especifiqui de forma clara les funcions y tasques que s’han dut a terme  durant el període justificat.

3. Fase de entrevista (màxim 1 punt):

Es farà entrevista personal i/o demostració pràctica d’habilitats, on es valorarà l’adequació del candidat al lloc de feina específic. El dia i hora de l’entrevista  es publicarà en la web de la Fundació www.idisba.es

Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no han acabat el procés selectiu.

Presentació de sol·licituds: Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre de la Fundació o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Correcció de deficiències: En cas que el tribunal vegi que fa falta documentació ho farà saber a l’aspirant i li donarà 3 dies hàbils per a poder corregir les deficiències.

Reserva en favor dels discapacitats: Existeix una reserva del 7% de llocs de feina per a discapacitats, segons la Llei 7/2007, del EBEP.

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei a temps complet per desenvolupar tasques de tècnic de suport de la recerca en el marc de la convocatòria “ayudas para contratar personal técnico de apoyo ala investigación en las Illes Balears”. La durada del contracte és de tres anys (de l’1 de desembre del 2017 a l’1 de desembre del 2020).

  • Remuneració: 16.333 euros bruts anuals.

Tribunal qualificador

Miquel Fiol Sala

Catalina Maria Àngels Aguiló Monjo

Carlos Enrique Herrero

Victor Jose Asensio Landa

Salvador Marcús Cortés

Termini de recepció de sol·licituds: 7 dies naturals des de el dia següent de la data de publicació de la convocatòria.

Recursos

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.

   

Palma, 19 d'octubre de 2017

El Director Gerent de la Fundació
David Martínez Bestard

 

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________

Nom:

Cognoms:

DNI nº:

Adreça:

Telèfon contacte:

e-mail:

Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................

Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:

1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.-

Sr. Director gerent del IdISBa