Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 12695
Resolució de segona convocatòria per proveir mitjançant el sistema de comissió de serveis de caràcter voluntari el lloc d’interventor/a delegat/da de la Intervenció General de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Versió PDF
1. Objecte
D’acord amb la instrucció 2/2012, de 27 de març, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris i les pautes per adjudicar les comissions de serveis de caràcter voluntari en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears s’estableix la segona convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis de caràcter voluntari els llocs de feina següents:
|
INTERVENCIÓ GENERAL |
|||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
C. LLOC |
LLOC |
LOCALITAT |
C.E. |
CD |
TP |
FP |
AP |
GR. |
COS |
CAT |
OBSERV |
|
F00950001-5 |
INTERVENTOR/A DELEGAT/ADA |
PALMA |
21.902,72 |
29 |
S |
C |
A5 |
A1 |
0012/0600/2522/3013/3014 |
C1 |
DE, IN, RDT |
|
INTERVENCIÓ GENERAL |
|||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
C. LLOC |
LLOC |
LOCALITAT |
C.E. |
CD |
TP |
FP |
AP |
GR. |
COS |
CAT |
OBSERV |
|
F00950001-6 |
INTERVENTOR/A DELEGAT/ADA |
PALMA |
21.902,72 |
29 |
S |
C |
A5 |
A1 |
0012/0600/2522/3013/3014 |
C1 |
DE, IN, RDT |
CODIS
A5. Totes les administracions públiques
12. Cos superior d’interventors i auditors de l’Estat
600. Cos superior d’inspectors de finances de l’Estat, a extingir
2522. Escala d’Intervenció del cos superior d’Administració de la CAIB.
3013. Subescala d’Intervenció-Tresoreria, categoria superior.
3014. Subescala d’Intervenció-Tresoreria, categoria d’entrada.
2. Durada
La durada de la comissió de serveis és d’un any, sense perjudici que es pugui prorrogar d’acord amb allò que preveu l’apartat 4.3 de la Instrucció 2/2012.
3. Publicitat
Aquesta convocatòria es publica al tauler d’anuncis de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, a la Intranet i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
4. Requisits dels aspirants
S’hi pot presentar tot el personal funcionari de carrera que estigui en la situació administrativa de servei actiu que pertanyi al subgrup al qual està adscrit el lloc de feina convocat.
El personal funcionari està en la situació de servei actiu quan ocupa un lloc de treball dotat pressupostàriament amb caràcter permanent o provisional.
De conformitat amb el punt 12.2 de la Instrucció 2/2012, en una segona convocatòria de comissió de serveis per proveir un lloc de treball corresponent a una prefectura orgànica no hi seran aplicables les restriccions incloses en les lletres a, b i c del punt 3.3 de la Instrucció esmentada relatiu als requisits dels aspirants.
En els supòsits que el lloc convocat es pugui proveir per personal funcionari de carrera d’altres administracions públiques, aquest s’hi pot presentar sempre que acompleixi també la resta de requisits establerts per la relació de llocs de treball i la normativa d’aplicació.
5. Sol·licituds i termini de presentació
Les sol·licituds de participació en la convocatòria, juntament amb la documentació que correspongui, s’han de presentar en el registre d’entrada de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, o en qualsevol de les formes previstes en l’article 16 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En el portal de Serveis al Personal/Comissions de Serveis les persones interessades tenen a disposició el model de sol·licitud de participació en la convocatòria i el model d’índex dels documents presentats.
A aquesta sol·licitud les persones interessades poden adjuntar el certificat a què fa referència l’apartat 5.6 de la Instrucció 2/2012, o bé una còpia acarada de la documentació que correspongui.
El termini de presentació de les sol·licituds és de set dies hàbils i comença a transcórrer a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el portal de Serveis al Personal de la Intranet, del 17 al 27 de novembre de 2017.
6. Barem de mèrits
D’acord amb allò que preveu l’apartat 9.1 de la Instrucció 2/2012, no s’estableix barem de mèrits per adjudicar aquesta comissió de serveis.
7. Proposta de resolució definitiva
Després d’haver exhaurit el termini de presentació de les sol·licituds, s’emetrà directament una proposta de resolució definitiva d’adjudicació de la comissió de serveis a favor de la persona participant que es consideri més idònia, estigui o no adscrita a la conselleria convocant o a un ens del sector públic instrumental d’aquesta.
En el cas que la proposta de resolució definitiva d’adjudicació de la comissió de serveis es faci a favor d’una persona que no pertany a la conselleria convocant o a un ens instrumental que hi estigui adscrit, s’ha de disposar de la conformitat de la conselleria o de l’ens al qual estigui adscrit el funcionari o la funcionària corresponent.
La proposta de resolució es publicarà als taulers d’anuncis de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, als taulers dels ens del sector públic instrumental dependents i en el portal de Serveis al Personal de la Intranet durant un període mínim de 7 dies hàbils.
8. Resolució d’adjudicació
El director general de Funció Pública i Administracions Públiques és l’òrgan competent per resoldre el procediment d’adjudicació de la comissió de serveis convocada, d’acord amb la delegació de competències vigent en l’actualitat.
Contra la Resolució de l’adjudicació de la comissió de serveis les persones interessades (que hagin participat en la convocatòria) podran interposar un recurs de reposició davant el director general de Funció Pública, Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador a partir de l’endemà d’haver-la notificada.
9. Convocatòria deserta
La convocatòria s’ha de declarar deserta si no es presenten sol·licituds per participar-hi dins el termini establert, o quan les persones que s’hi presentin no compleixin els requisits pels quals se’ls pugui adjudicar.
La Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, ha de publicar la resolució corresponent al tauler d’anuncis i en la Intranet.
10. Convocatòria sense efectes
Es pot emetre una resolució motivada mitjançant la qual es deixi sense efectes la convocatòria.
D’acord amb la Instrucció 2/2012, aquesta resolució s’ha d’emetre abans que acabi el termini per presentar les sol·licituds, tret de casos de força major i de supòsits justificats en què la resolució no es pugui emetre dins aquest termini.
La resolució, en cas que s’emeti, s’ha de publicar al tauler d’anuncis de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i en el portal de Serveis al Personal de la Intranet, i s’han d’especificar els recursos que les persones interessades hi poden interposar.
11. Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que la dicta, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà d’haver-la notificada (articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, de 2 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) o un recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà d’haver-la notificada (articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa).
Palma, 13 de novembre de 2017
La secretària general
María Begoña Morey Aguirre
Per delegació de la consellera d’Hisenda
i Administracions Públiques (BOIB 101/2015)