Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 12529
Licitació del contracte d'arrendament d'indústria per a l'explotació de la bugaderia ubicada a la Residència i Centre de dia Sa Serra, reservat a centres especials d'ocupació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears

b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Gestió-Unitat jurídica

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.

3) Localitat i codi postal: Palma, 07006

4) Telèfon: 971177707/971177737

5) Telefax: 971176316

6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es

7) Direcció d'internet del perfil del contractant:

https://www.contrataciondelestado.es/ o http://portaldecontractacio.caib.es

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: 18 dies a comptar des del dia següent al de la publicació d'aquest  anunci en el BOIB

9) Número d'expedient: 28/2017 CONC/ARREND

2.Objecte del contracte

a) Tipus: arrendament d'indústria.

b) Descripció de l'objecte del contracte: Arrendament d'indústria per a l'explotació de la bugaderia ubicada en Residència i Centre de dia Sa Serra, reservat a centres especials d'ocupació.

c) Lloc d'execució:

1) Domicili, localitat i codi postal

- Residència i Centre de dia Sa Serra: C/del Virot, núm. 9, 07820 Sant Antoni de Portmany, Eivissa

d) Termini d'execució: 4 anys

e) Admissió de pròrroga: sí, per dos anys més

f) Contracte reservat: sí, a centres especials d'ocupació

g) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: concurs

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d'adjudicació:

- Oferta econòmica (100%)

5. Pressupost base de licitació

Import net mínim: 192.000,00 € (cent noranta-dos mil euros). Import total mínim amb IVA: 232.320,00 € (dos-cents trenta-dos mil tres-cents vint euros).

Import net mínim de la renda mensual: 4.000,00 € (quatre mil euros). Import total mínim amb IVA: 4.840,00 € (quatre mil vuit-cents quaranta euros)

 

6. Garanties exigides:

Provisional: No s'exigeix

Definitiva: 5% del preu del contracte (import total de la renta per als 4 anys de duració del contracte)

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació – no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):

  • Grupo U
  • Subgrup 2
  • Categoria 1

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Mitjà: Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscs professionals

Criteris de selecció i requisits mínims: l'assegurança haurà de cobrir com a mínim la suma de 600.000,00 €.

2) Solvència tècnica i professional:

Mitjà: Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els darrers cinc anys que inclogui imports, dates i el destinatari públic o privat d'aquests. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant  un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

Criteris de selecció i requisits mínims:El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior a 148.500,00 €.

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 20 dies a comptar des del dia següent a la publicació d'aquest anunci en el BOIB, a les 14:00 hores

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006

4. Direcció electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l'oferta: 3 mesos

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundación d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: S'avisarà oportunament

10. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l'adjudicatari fins el límit de 600,00 € (sis-cents euros)

 

Palma, 8 de novembre de 2017

La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev