Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR
Núm. 12419
Licitació del contracte mixt de servei per a l'evolució d'aplicacions informàtiques i la implantació d'una plataforma de tramitació electrònica integrada amb el sistema informàtic de l'Ajuntament de Llucmajor
1. ENTITAT ADJUDICADORA
2. OBJECTE DEL CONTRACTE
3. TRAMITACIÓ I PROCEDIMENT
4. VALOR ESTIMAT DEL CONTRACTE: 403.455,00 €
5. PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ:
Importe net: 403.455,00 €. Import total: 488.180,55 €
6. GARANTÍES EXIGIDES: 5% de l’import d’adjudicació
7. OBTENCIÓ DE DOCUMENTACIÓ I INFORMACIÓ
Ajuntament de Llucmajor. Secretaria. Plaça d’Espanya, 12-1r, 07620. Telèfon: 971 669 158.
Termini d’obtenció de documentació i informació: fins al dia 11 de desembre de 2017, de 9-13 hores, en dies hàbils.
8. REQUISITS ESPECÍFICS DEL CONTRACTISTA
- Solvència econòmica i financera: art. 75.1.a) TRLCSP
- Solvència tècnica i professional: art. 78.1.a) TRLCSP
- Concreció de les condicions de solvencia: clàusula F.5 PCAP
9. PRESENTACIÓ D’OFERTES
10. OBERTURA D’OFERTES
Entitat: Ajuntament de Llucmajor (Secretaria)
Domicili: Plaça d’Espanya, 12-1r
Data i hora: s’anunciarà en el Perfil del Contractant.
11. DESPESES
Les despeses dels anuncis de licitació seran a càrrec de l’adjudicatari, fins a un màxim de 2.000,00 €.
12.ALTRES INFORMACIONS
Termini a afectes de reclamacions al Plec de Clàusules Administratives: deu (10) dies naturals comptats a partir de l’endemà al de la publicació del present anunci.
13. DATA D’ENVIAMENT DE L’ANUNCI AL DOUE: 2 de novembre de 2017
Llucmajor, 2 de novembre de 2017
El Batle
Bernadí Vives Cardona