Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 12374
Determinació membres de l'equip de govern municipal que exerceixen les seves funcions en règim de dedicació exclusiva o parcial i en règim d'assistències
La batlia presidència, a data 30 d’octubre de 2017, ha dictat el següent:
“DECRET DE BATLIA
Antecedents
1- Acord del Ple de l’Ajuntament de data 3 de juliol de 2015, de determinació del règim de indemnitzacions i assistències dels membres de la Corporació.
2- Acord del Ple de la corporació de dia 21 de desembre de 2016, de modificació dels càrrecs amb dedicació exclusiva i parcial, determinats pel Ple de 24 de novembre de 2015 i de 25 de gener de 2016.
3- Decrets de 26 de novembre de 2015, de 27 de gener de 2016 i de 22 de desembre de 2016 de determinació dels membres de l’equip de govern que exerciran les seves funcions en règim de dedicació exclusiva, parcial i d’assistències.
Amb motiu del canvi de batle el passat dia 28 d’octubre de 2017, per resolucions d’aquesta batlia de data 30 d’octubre de 2017 s’han introduït alguns canvis en la renovació de la Junta de Govern Local, nomenament dels tinents de batle i delegacions de competència d’aquesta batlia. Amb aquests canvis també es fa necessari modificar la resolució de batlia de data 26 de novembre de 2015 de determinació dels membres de l’equip de govern que exerciran les seves funcions en règim de dedicació exclusiva, parcial i d’assistències, per adaptar la designació del membre de la Corporació que exerceix el càrrec de batlessa front de 1a. tinent de batle amb delegació genèrica de les àrees d’Educació i Desenvolupament Local, i mantenir la resta de designacions en règim de dedicació exclusiva i parcial realitzades per el meu antecessor en el càrrec.
Fonaments de dret
Article 75.5 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local, estableix que correspon al President de la Corporació determinar els membres d’aquesta que realitzaran les funcions en règim de dedicació exclusiva o parcial.
RESOLC
1r. Determinar que la Sra. Catalina Riera Mascaró, batlessa de l’Ajuntament de Manacor, continuarà exercint les seves funcions en règim de dedicació exclusiva, i que el Sr. Pedro Rosselló Cerdà, 1 tinent de batle amb delegació genèrica de l’àrea de Medi Ambient, passarà a realitzar les seves funcions en règim d’assistències, amb efectes econòmics a partir de dia 25 d’octubre de 2017.
2n. Mantenir les designacions dels membres de la corporació que exerciran les seves funcions que els corresponen en règim de dedicació exclusiva o parcial, amb la dedicació mínima necessària prefixada i que ocupen els càrrecs de batle, tinents de batle amb delegacions genèriques i regidors amb delegacions especials, amb la retribució determinada pel Ple de l’Ajuntament.
3n. Amb les modificacions introduïdes a l’apartat primer d’aquesta resolució, les designacions són les que s’indiquen :
DEDICACIONS EXCLUSIVES
DEDICACIONS PARCIALS, amb dedicació mínima necessària de 20 hores setmanals, corresponent al 70% de dedicació:
RÈGIM D’ASSISTÈNCIES a les sessions plenàries i Juntes de Govern Local:
2n. Retre compte d’aquesta resolució al Ple de l’Ajuntament en la propera sessió ordinària, tal com disposa l’article 13.4 del ROF i notificar-la a les persones interessades i al departament de Recursos Humans.
3r. Publicar aquesta resolució en el tauler d’edictes de la corporació i en el BOIB, en compliment del que disposa l’article 75.5 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local”
Manacor, 30 d’octubre de 2017
La batlessa,
Catalina Riera Mascaró