Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME
Núm. 12348
Notificació de tràmit d'audiència en relació a l'expedient de l'establiment denominat FINCA NA BARCA, amb expedient Nº 270/2013/ET
Amb data de 27 de febrer de 2013 i amb número de registre d'entrada 3103, Evelyn Sager va presentar la documentació corresponent, d'acord amb el Decret 13/2011, de 25 de febrer, per a la inscripció de la estada turística en habitatge denominada FINCA SA BARCA al Registre Insular d'Empreses, Activitats i Establiments Turístics de Mallorca i General de les Illes Balears.
Amb data de 17 de gener de 2017, el Servei d'Inspecció i Estrategia Turística va emetre un informe desfavorable, d'acuerd amb l'art. 23 del Decret 13/2011, de 25 de febrer, por presentar las següents deficiències:
- La DRIAT esmenta l'existència de 1 dormitori doble, quan, en realitat, existeixen 2 dormitoris dobles.
- El croquis presentat no pot ser acceptat perquè és excessivament elemental, amb escàs rigor, presentant deficiències importants.
- La cuina es troba habilitada per complet, però manca de campana i extractor, que s'hauràn d'instal·lar.
- En relació al dormitori ubicat a la part superior, al qual s'accedeix per una escala de fusta, s'haurà de col·locar placa-distintiu a l'accés principal.
A més, haurà de presentar la següent documentació:
- Un Annex de Modificació de Dades a Estades Turístiques, especificant la capacitat real de la vivenda: 2 unitats/4 places.
- Justificant del pagament de la taxa corresponent a l'any en que la va donar d'alta, és a dir, 24,84 eur., per cada una de les dues places que incrementa.
- Croquis complet de la planta baixa, així com de la zona de l'altell i terrassa superior i de totes les edificacions exteriors de piscina i annexos. El plànol o croquis haurà de recollir la delimitació de las diferents dependèncias i l'ús al que es destinen amb expressió dels m² de cada una d'elles, de forma pormenoritzada.
- Memòria Descriptiva, que haurà de concretar el número d'habitacions de que es disposa.
Per tot això, i de conformitat amb el que preveu l' article 69 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques, i d'acord amb el que preveu l'article 82 de l'esmentada Llei, disposa d'un termini de 15 dies de tràmit d' audiència per presentar documentació o per al·legar allò que consideri oportú, des de el dia següent al de la recepció d'aquest escrit i, en el cas que no aporti cap documentació o esmeni totes les deficiències, s'entendrà que ha perdut el dret al tràmit i s'acordarà el desistiment del procediment i la impossibilitat de la inscripció, prèvia resolució que es dictarà als termes prevists als articles 21,22 i 23 de l' esmentada Llei.
Palma, a 24 d'octubre de 2017
La cap de Secció VI,
Elena Ramón Ferrero