Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE TERRITORI I INFRAESTRUCTURES

Núm. 12320
Formalització del contracte d’obres corresponents al Projecte de nova col·locació de barrera mixta d’acer i fusta a la carretera Ma-2141 (Sa Calobra) i substitució de la barrera metàl·lica existent per barrera metàl·lica d’acer i fusta a la carretera Ma-10, des de la Ma-2141 fins a Sóller i Ma-2141 (Sa Calobra).- Clau 16-08.0-BS.- Exp. 22/2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Consell de Mallorca

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Territori i Infraestructures. Secció de Contractació.

d) Número d’expedient: 22/2016

2. Objecte del contracte

a) Tipus de contracte: Obres

Descripció de l’objecte: nova col·locació de barrera mixta d’acer i fusta a la carretera Ma-2141 (Sa Calobra) i substitució de la barrera metàl·lica existent per barrera metàl·lica d’acer i fusta a la carretera Ma-10, des de la Ma-2141 fins a Sóller i Ma-2141 (Sa Calobra).

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert (subhasta)

4. Pressupost base de licitació: Import net: Vuit-cents cinquanta-vuit mil quatre-cents cinquanta-dos euros amb vuit cèntims (858.452,08 €). Import total: un milió trenta vuit mil set-cents vint-i-set euros amb dos cèntims (1.038.727,02 €) (21% IVA).

5. Formalització del contracte

a) Data d’adjudicació: 31 d’agost de 2017

b) Data de formalització:  21 de setembre de 2017

c) Contractista: CARRETERAS Y DRENAJES, SA (CYDSA), amb CIF A60624608

d) Import d’adjudicació: Import net: cinc-cents setanta-quatre mil cinc-cents vuitanta-tres euros (574.583,00 €). Import total: sis-cents noranta-cinc mil dos-cents quaranta-cinc euros amb quaranta-tres cèntims (695.245,43 €) (21% IVA).

Palma, 2 de novembre de 2017

El secretari tècnic del Departament de Territori i Infraestructures

Marc López Expósito