Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 12275
Departament d'Infraestructures. Exp. 2017/1333. Acord d’aprovació de l’ inici de l’expedient i dels Plecs per a la contractació mixta d’obres i serveis de reforma, millora i reparació i conservació de paviments i infraestructures de vials, camins i espais públics del terme municipal de Palma (2017-2019)
Versió PDF
La Junta de Govern en sessió de data 25 d’octubre de 2017 va aprovar l’inici d’expedient, els Plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques per a la contractació mixta d’obres i serveis de reforma, millora i reparació i conservació de paviments i infraestructures de vials, camins i espais públics del terme municipal de Palma (2017-2019).
Conformement al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, es publica aquest anunci, per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 2 de novembre de 2017
La TAG cap del Servei Administratiu
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014
(BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Catalina Gordiola Juncadella