Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ
Núm. 12215
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació de 30 d’octubre de 2017 per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública l’avantprojecte de llei de suport a les famílies
Versió PDF
Fets
1. Des de dia 19 de gener de 2017 fins a dia 9 de febrer de 2017 es va substanciar una consulta pública prèvia a fi de recaptar l’opinió dels subjectes i de les organitzacions més representatives potencialment afectats per un projecte de llei de suport a les famílies, mitjançant el portal de participació ciutadana de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports.
2. En data 12 de maig de 2017, el director general de Planificació i Serveis Socials va emetre un informe justificatiu que recull, entre d’altres aspectes, l’oportunitat i necessitat d’iniciar el procediment per elaborar un avantprojecte de Llei de suport a les famílies.
3. En la mateixa data, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar resolució mitjançant la qual s’inicia el procediment d’elaboració de l’avantprojecte esmentat, i es designa l’òrgan responsable per tramitar el procediment.
4. Una vegada elaborat l’avantprojecte de llei, s’ha de sotmetre al tràmit d’audiència de les entitats interessades i al tràmit d’informació pública.
Fonaments de dret
1. Els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.
2. El títol VI de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre a l’audiència de la ciutadania l’avantprojecte de llei de suport a les famílies, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Secretaria General de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació (pl. de la Drassana, 4, de Palma), i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Secretaria General de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació (pl. de la Drassana, 4, de Palma), o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16 de la Llei 39/2015.
3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions a l’avantprojecte per mitjans telemàtics, mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent per tramitar el procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 30 d’octubre de 2017
La consellera de Serveis Socials i Cooperació
Fina Santiago Rodríguez