Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 12084
Resolució de la secretària general de la conselleria de Presidència per la qual s’anuncia la licitació del contracte de serveis per la realització del disseny, l’organització i el desenvolupament d’un projecte d’activitats artístiques, culturals i participatives en el conjunt dels actes de celebració del Dia de les Illes Balears 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.

a) Organisme: Conselleria de Presidència.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.

3) Localitat i codi postal: 07012 Palma.

4) Telèfon: 971 17 70 34

5) Telefax: 971 17 64 70

6) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2017 5705

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: servei

b) Descripció de l'objecte: servei per a la realització del disseny, l’organització i el desenvolupament d’un projecte d’activitats artístiques, culturals i participatives en el conjunt dels actes de celebració del Dia de les Illes Balears 2018.

c) Divisió per lots i nombre de lots:

d) Lloc de lliurament: Veure el punt II 1 lletra g del plec de prescripcions tècniques

d) Termini d’execució: Des de la formalització del contracte i fins 15 de juny de 2018.

e) Admissió de pròrroga: no.

f) CPV: 799520003

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Criteris d’adjudicació:

Criteris avaluables mitjançant judici de valor: Proposta d’activitats 60 punts. Aquest criteri es desglossa en els subcriteris següents: innovació i originalitat de les activitats proposades, 10 punts; nombre d'activitats, qualitat i diversitat de les activitats proposades, 10 punts; nivell o grau de recuperació, promoció i posada a l’abast de les tradicions, els jocs populars i les arrels de cadascuna de les Illes Balears des d’una perspectiva innovadora, 7 punts; implicació i participació de la xarxa social i empresarial de les Illes Balears i de la ciutadania en el desenvolupament de les activitats, 8 punts; distribució territorial de les activitats, descentralització i intercanvis interinsulars, 7 punts; capacitat d’integració dels diversos tipus de públic, 5 punts; Pla de comunicació, senyalització i difusió, 6 punts; i pla d’execució i proposta d’organització, 7 punts.

Criteris avaluables mitjançant fórmula: 1. Oferta econòmica, 25 punts. 2. Valor econòmic dels patrocinis, 10 punts; 3. Millores, 5 punts, amb els subcriteris següents: aportació de vigilants de seguretat nocturna, 3 punts; i augment del nombre de fulletons, 2 punts. 

4. Valor estimat del contracte: 75.000 euros.

 

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net 75.000 euros. Import total 90.750 euros.

6. Garanties exigides.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).

7. Requisit específics del contractista:

a) Classificació:Grup L: Subgrup 5 Categoria 1. Potestativa.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Els que s’indiquen als punts F.2 i F.3 del Plec de clàusules administratives particulars.

8 Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins les 10:00 hores del 16è dia natural, comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte, passarà al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: presencial o per correu

c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2  Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.

3  Localitat i codi postal: Palma de Mallorca- 07012

4 Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es

9 Obertura d’ofertes.

a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2

b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca - 07012.

d) Data i hora: 21 de novembre de 2017 a les 10 hores.

10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros que seran a càrrec de l’adjudicatari.

Palma, 30 d’octubre de 2017

La secretaria general
Teresa Suárez Genorvard