Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA
Núm. 12038
Resolució del conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca d’11 d’octubre de 2017 per la qual se sotmet a informació pública l’Avantprojecte de la Llei Agrària de les Illes Balears
Versió PDF
Fets
1. En data 21 de juny de 2017, es va ordenar l’inici del procediment i de la tramitació de l’avantprojecte de Llei Agrària de les Illes Balears, que modifica la Llei 12/2014, de 16 de desembre, agrària de les Illes Balears, i es va designar la Direcció General d’Agricultura i Ramaderia òrgan responsable d’aquest procediment.
2. En data 10 d’octubre de 2017, s’ha dut a terme la memòria de l’anàlisi de l’impacte normatiu, d’acord amb la Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.
Fonaments de dret
1. L’article 36 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.
2. L’Acord de Consell de Govern de 28 de desembre de 2004 pel qual s’aproven les Instruccions sobre el procediment per a l’exercici de la iniciativa del Govern.
3. La Llei 4/2001, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre l’avantprojecte de Llei agrària de les Illes Balears a l’audiència de la ciutadania i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca (c/ Foners, 10, 07006 Palma) i a la pàgina web Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears (http://participaciociutadana.caib.es).
2. Fixar el termini d’audiència en 30 dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca (c/ Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears (<http://participaciociutadana.caib.es>), en el termini que estableix l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
4. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, encara que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 11 d’octubre de 2017
El conseller
Vicenç Vidal i Matas