Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 11865
Correcció d'errors de les bases per a la concessió d'ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de festes, associacions culturals i/o esportives sense ànim de lucre per a la realització de festes

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 120/2017, de 30 de setembre, es va publicar l’anunci de les Bases i la convocatòria per a la concessió d'ajudes econòmiques a les associacions de veïns, comissions de fetes, associacions culturals i/o esportives per a la realització de festes. En aquest anunci si han detectat el següents errors, el qual es procedeix a esmenar:

6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació

On hi figura:

“...

6.4 A la sol:licitud, s’haurà d’adjuntar la següent documentació, original o compulsada:

            1. Fotocòpia compulsada del DNI/NIF del representant de l’entitat.

            2. Fotocòpia compulsada del CIF de l’entitat.

            3. Estatuts de l’entitat.

4. Declaració que acrediti que l’associació està donada d’alta al Registre d’associacions del Govern de les Illes Balears i al Registre d’Entitats Ciutadanes de Formentera.

5. Memòria descriptiva de l’activitat realitzada qua haurà d’estar signada per representant i que comprengui el següent (antiguitat de l’activitat, descripció, extensió i diversificació del programa, públic assistent, projecció exterior, o altres accions a considerar)”.

Ha de figurar:

“...

1. Fotocòpia compulsada del DNI/NIF del representant de l’entitat.

2. Fotocòpia compulsada del CIF de l’entitat.

3. Estatuts de l’entitat.

4. Declaració que acrediti que l’associació està donada d’alta al Registre d’associacions del Govern de les Illes Balears i al Registre d’Entitats Ciutadanes de Formentera.

5. Memòria descriptiva de l’activitat realitzada qua haurà d’estar signada per representant i que comprengui el següent (antiguitat de l’activitat, descripció, extensió i diversificació del programa, públic assistent, projecció exterior, o altres accions a considerar).

6. Declaració responsable (Annex III)”.

13. Presentació de la justificació de les despeses

On hi figura:

“...

Una vegada rebuda la notificació de l’acord de la Comissió de Govern on s’aprova la proposta inicial de concessió de l’ajuda, cada associació o entitat haurà de presentar en el termini de deu dies naturals, la documentació justificativa de les despeses i els annexos al Registre General de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada al carrer de Ramon Llull, núm. 6, 07860 Sant Francesc Xavier.

La documentació és la següent:

  • La justificació de les despeses s’haurà de presentar segons el model normalitzat que figura com a annex II d’aquesta convocatòria, la documentació de l’activitat realitzada (balanç econòmic de l’activitat amb els ingressos i despeses, i les factures per l’import de l’ajuda atorgada). S’ha de presentar factura original o còpia compulsada de la mateixa.

  • L’annex III (full de la declaració responsable) i l’annex IV de les bases d’aquesta convocatòria (dades de l’entitat bancària de l’associació).

En el cas que l’associació o entitat no presenti la documentació justificativa dins els terminis assenyalats o la documentació estigui incomplerta o incorrecta, s’anul·larà la proposta d’ajuda econòmica efectuada”.

Ha de figurar:

“...

Una vegada rebuda la notificació de l’acord de la Comissió de Govern on s’aprova la proposta inicial de concessió de l’ajuda, cada associació o entitat haurà de presentar en el termini de deu dies naturals, la documentació justificativa de les despeses i els annexos al Registre General de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada al carrer de Ramon Llull, núm. 6, 07860 Sant Francesc Xavier.

La documentació és la següent:

  • Compte justificatiu simplificat, previst a l’article 75 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de subvencions, integrat per la documentació següent:

  1. Una memòria de les actuacions duites a terme, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts, que ha de contenir tota la informació sobre els projectes subvencionats i de la seva realització (opuscles, cartells, futllets editats, etc...).

  2. Una relació de despeses realitzades amb indicació del creditor i les dades de la factura, o un altre document justificatiu de la despesa, i en els seu cas, la data de pagament. (ANNEX VI).

  3. Detall d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat les actuacions, amb indicació de l’import i de la seva procedència.

  4. Annex Iv de les bases d’aquesta convocatòria (dades de l’entitat bancària de l’associació)”.

De la mateixa manera, l’Annex II publicat en l’anunci és erroni.

On hi figura: “

ANNEX II

Nom de l’associació o l’entitat:

CIF:

Nom i llinatges del representant o responsable:

DNI:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

Activitat cultural o festa:

Import atorgat

Exposició:

Voldria acreditar i adjuntar tota la següent documentació necessària per obtenir una ajuda econòmica:

(  ) Justificació de l’activitat realitzada (balanç de l’activitat amb els ingressos i despeses ocasionades per l’activitat realitzada)

(  ) Factures per l’import de l’ajuda atorgada (s’hauran de compulsar les factures originals)

(  ) Comunicar a aquest Consell Insular l’obtenció d’altres subvencions

(  ) En el cas de rebre una ajuda de quantia superior a 3.000,00 € haurà de presentar-se certificat d’estar al corrent envers les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social o marcar la casella corresponent per autoritzar al Consell Insular a acreditar d’estar al corrent envers les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social

(  ) Autoritzar el Consell Insular a acreditar d’estar al corrent envers les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

(  ) Declaració responsable emplenada i signada (annex III)

(  ) Dades de l’entitat bancària a la qual hem de transferir l’import de l’ajuda (annex IV)

Formentera, _____d ____________ de _____

(signatura)

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA”

Hi ha de figurar: “

ANNEX II

Nom de l’associació o l’entitat:

CIF:

Nom i llinatges del representant o responsable:

DNI/NIF:

Adreça:

Telèfon de contacte:

Correu electrònic:

Activitat cultural o festa:

Import atorgat:

Exposició:

Voldria acreditar i adjuntar tota la següent documentació necessària per obtenir una ajuda econòmica:

(  ) Justificació de l’activitat realitzada (balanç de l’activitat amb els ingressos i despeses ocasionades per l’activitat realitzada)

(  ) Relació de despeses realitzades (ANNEX VI)

(  ) Comunicar a aquest Consell Insular l’obtenció d’altres subvencions

(  ) En el cas de rebre una ajuda de quantia superior a 3.000,00 € haurà de presentar-se certificat d’estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social o marcar la casella corresponent per autoritzar al Consell Insular de Formentera a acreditar d’estar al corrent envers les Obligacions Tributàries i amb la Seguretat Social

(  ) Autoritzar el Consell Insular a acreditar d’estar al corrent envers les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

(  ) Declaració responsable emplenada i signada (Annex III)

(  ) Dades de l’entitat bancària a la qual hem de transferir l’import de l’ajuda (Annex IV)

Formentera, _____d'/de ____________ de _____

Signatura

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA”

Finalment, s’hi ha d’adjuntar un annex més, que no s’havia adjuntat en l’anunci publicat, i és el següent: “

ANNEX VI
COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT. MEMÒRIA ECONÒMICA  DE L'ACTUACIÓ

RELACIÓ DE DESPESES

Núm.

ordre

Tipus

 document

document

Data

Proveedor o Tercer

NIF o CIF

Objecte de la Factura

Import

%

Importe Imputad

(1) Indicar si son factures, nòmines butlletins de seguretat social, dietes desplaçaments....

(2) Indicar obligatòriament  número de factura

(3)Detallar l'objecte de la factura relacionant-lo amb l'activitat subvencionada

(4) Només es pot incloure l'IVA que no sigui deduïble. En cas de nòmina, l'import que s'ha d'indicar es l'import total meritat 

(5) Indicar imputació  parcial de la despesa  (<100%)

 

Formentera, 25 d'octubre de 2017

El President del Consell Insular de Formentera
Jaume Ferrer Ribas