Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 11740
Bases de la convocatòria per proveir el lloc de treball vacant de lliure desginació, director/a tècnic/a Mobilitat, Vies i Obres i Manteniment

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Decret de Batlia

Vistes les necessitats organitzatives d'aquesta corporació, s’ha de proveir temporalment el lloc de treball vacant de lliure designació, director/a tècnic/a Mobilitat, Vies i Obres i Manteniment, mitjançant una comissió de serveis ordinària voluntària.

És per això que, aquesta Tinença de Batlia, en virtut de les competències que li atorga l'article 21.1  de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, disposa la següent

Resolució

1. Aprovar les bases de la convocatòria per proveir temporalment el lloc de treball vacant de lliure designació, director/a tècnic/a Mobilitat, Vies i Obres i Manteniment.

BASES

Primera.-

L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió del lloc de treball que s'especifica:

Denominació: director/a tècnic/a Mobilitat, Vies i Obres i Manteniment

Grup: A1/A2

Nivell: 26

Complement específic anual: 23.462,38 €

Nombre de llocs a proveir: un.

Provisió: lliure designació

Dedicació: sí

Disponibilitat: sí

Exclusivitat: sí

Funcions generals i específiques del lloc de treball:

- Coordinar, dirigir i impulsar les actuacions relatives a les àrees d'activitat de Mobilitat, Vies i Obres i Manteniment, sota la direcció del gerent, sent responsable de la coordinació, organització i gestió del conjunt d'unitats administratives que comprenen aquestes àrees.

Requisits de les persones aspirants:

a) Ser funcionari/ària de carrera al servei d'una administració pública, trobar-se en la situació administrativa de servei actiu i ocupar plaça del grup A, subgrup A1 o A2.

b) Coneixements de la llengua catalana, nivell C1, que s'acreditarà formalment mitjançant el corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

 

Tercera.-

El termini per presentar la sol·licitud per formar part en aquest procés selectiu és de cinc dies hàbils a comptar de l'endemà al de la publicació d'aquestes bases en el BOIB. Els successius anuncis es publicaran únicament en el tauler d'anuncis de la Corporació i en la pàgina web de l'Ajuntament www.calvia.com.

Les sol·licituds de participació i la documentació que correspongui s'han de presentar en el registre general d'entrada, o en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Juntament amb la instància s'ha de presentar:

- Fotocòpia del D.N.I.

- Un currículum vitae, amb els documents justificatius dels requisits exigits així com dels mèrits que s'al·leguin, mitjançant certificacions o fotocòpies. No seran valorats aquells que no quedin degudament acreditats, en tots els seus extrems, dins del termini de presentació d'instàncies.

Quarta.-

S’ha de constituir una Comissió de Valoració composta per tres funcionaris, a fi d'examinar i determinar, d'acord amb la documentació presentada per les persones aspirants, la sol·licitud més idònia per ocupar el lloc de treball convocat.

Les persones aspirants podran ser convocades, en cas que es consideri oportú, per realitzar una entrevista sobre qüestions derivades de la seva trajectòria professional i qualssevol altres que l'òrgan competent consideri necessàries.

Una vegada finalitzat el treball de la Comissió de Valoració, aquesta ha de presentar una proposta de nomenament a la Tinença de Batlia de Serveis Generals i Seguretat, qui procedirà a resoldre el nomenament.

Cinquena.-

La durada de la comissió de serveis serà d’un any, sense perjudici que aquest termini pugui ser prorrogat d'acord al previst en l'article 88 ter de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB.

Sexta.-

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb el que disposa l'art. 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d'un mes a comptar de l'endemà al de la recepció d’aquesta notificació, i en aquest cas no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt expressament el de reposició o s'hagi produït la seva desestimació presumpta.

El recurs de reposició s’ha de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans a què es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015 abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no es resolgui i notifiqui en el termini d'un mes, a comptar de l'endemà de la seva interposició, cas en què quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, cal interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement a l'establert en l'article 123 anteriorment citat, i en els articles 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant els jutjats contenciosos administratius de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà al de la recepció d’aquesta notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.

2. Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el BOIB, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en el web municipal.

Calvià, (Data signatura electrònica: 23/10/17)

Tinent de batle delegat de Serveis Generals i Seguretat

(Delegació per resolució de Batlia de data 9/2/2017)

Andrés Serra Martínez