Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 11730
Licitació del servei de recollida d’animals de companyia, salvatges i silvestres, així com la seva assistència veterinària, allotjament i foment de la seva adopció o retorn al propietari. CN-41/2017
Versió PDF
Per Resolució de la regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 10 d’octubre de 2.017, s’ha aprovat l’expedient de contractació del servei de recollida d’animals de companyia, salvatges i silvestres, així com la seva assistència veterinària, allotjament i foment de la seva adopció o retorn al propietari, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, tramitació ordinària, expedient de contractació núm. CN-41/2017.
Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.
1.-Entitat Adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.
b) Òrgan de contractació: regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.
c) Data d’aprovació de la licitació: 10 d’octubre de 2.017
d) Número d’expedient: CN-41/2017
e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; tomeuab@alcudia.net.
f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)
g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.
2.-Objecte del contracte
a.-Tipus: Serveis
b.- CPV Títol o principal: 98380000 (serveis de canera);
c.- Descripció de l’objecte: Prestació del servei de recollida d’animals perduts o abandonats en espais públics del terme municipal d’Alcúdia, la seva assistència veterinària, el seu allotjament i el foment de la de la seva adopció o retorn al propietari.
Són objecte d’aquest contracte els animals domèstics, animals d’espècies ramaderes i animals silvestres i salvatges.
L’objecte del contracte no inclou el control de colònies felines.
d.-Termini d’execució/duració: La durada del contracte és de DOS ANYS, prorrogables de mutu acord fins un màxim de DOS ANYS MÉS (2 + 1 + 1).
e.-Lloc d’execució: Terme municipal d´Alcúdia,.
3.-Tramitació i Procediment
a.-Tramitació: Ordinària
b.-Procediment: Obert.
c.- Criteris d’adjudicació:
c.1) Criteris d’adjudicació del contracte. Admissibilitat de millores.
Per a l’adjudicació del present contracte, es tindran en compte els següents criteris d’adjudicació, que seran valorats d’acord amb el següent barem:
|
CRITERI |
PONDERACIÓ |
|
A) Oferta econòmica (criteri subjecte a fórmula matemàtica) (Sobre 2) |
Màxim 50 punts |
|
B) Oferta tècnica (criteri subjecte a judici de valor): Estructura organitzativa del servei (Sobre 3) |
Màxim 30 punts |
|
C) Millores (criteri subjecte a fórmula matemàtica) (Sobre 4) |
Màxim 20 punts |
|
TOTAL |
100 punts |
4.- Tipus de Licitació.
A) Tipus de licitació:
VINT-I-TRES MIL CENT SETANTA-CINC EUROS/ANUALS, IVA exclòs (23.175 Euros, IVA exclòs).
Import IVA (al tipus del 21%): 4.866’75 €
Preu de Licitació IVA inclòs: 28.041’75 €
B) Pressupost màxim del contracte: 46.350 €, IVA exclòs (pels dos anys de durada del contracte, pròrrogues excloses).
C) Valor estimat del contracte (Article 88 TRLCSP): 92.700 €, IVA exclòs. (inclou els dos anys de duració del contracte i la possibilitat de prorrogar-ho fins un màxim de dos anys més).
D) Divisió per Lots: No.
E) Sistema de determinació del preu: Tant alçat
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació pels dos anys de durada del contracte, (IVA exclòs).
Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No s’exigeix
b) Solvència econòmica i financera: Establerta en els plecs. S’acreditarà a traves dels mitjans fixats a l’apartat J.2.1. del quadre resum de característiques dels plecs.
c) Solvència tècnica i professional: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.2.2. del quadre resum de característiques dels plecs.
d) Altres requisits específics:
d.1) Acreditació del compliment de normes de garantia de la qualitat i de gestió mediambiental: No s’exigeix.
d.2) Compromís d’adscripció de mitjans: Establerta en els plecs. S’acreditarà a través dels mitjans fixats a l’apartat J.4. del quadre resum de característiques dels plecs.
d.3) Compliment de la quota de reserva de llocs de treball per a persones amb discapacitat, fixat a l’apartat J.5 del quadre resum.
d.4) Habilitació empresarial o professional: s’exigeix la documentació acreditativa de disposar d’instal·lacions adequades i permisos preceptius per allotjar els animals objecte del contracte, concretament acreditar l’alta al registre de Nuclis Zoològics de les Illes Balears (apartat J.6. del quadre resum de característiques dels plecs).
8. Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: Dins els 16 dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores. En el cas que el darrer dia de presentació de proposicions sigui inhàbil, es traslladarà la finalització del termini al primer dia hàbil següent.
b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 8h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A).
c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es licita, i fent constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.
d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: DOS MESOS, des de la data d’obertura de les ofertes.
e) Admissió de variants: No.
9.Obertura de les ofertes
a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.
b) Domicili: Carrer Major, 9
c) Localitat: Alcúdia.
d) Codi Postal: 07400
e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.
f) Hora: 13 h.
10.Despeses d’anuncis
A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 2.000 Euros.
11. Altres informacions:
Per a més informació sobre la licitació adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.alcudia.net (tauler de contractació).
Alcúdia, 20 d’octubre de 2017.-
La regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística,
Joana Maria Bennasar Serra.