Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CAMPANET
Núm. 11714
Bases Beques a l'Esport - 2017
Versió PDF
ANUNCI.- FENT PÚBLIC QUE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUESTA CORPORACIÓ EN SESSIÓ DE DATA 19 D’OCTUBRE DE 2017, VA APROVAR LES BASES TRANSCRITES SEGUIDAMENT:
<<Bases per a la concessió de beques per a la pràctica d’esport de competició
BASE 1ª. Objecte i àmbit d’aplicació
És objecte de les presents bases regular la concessió de beques per a la pràctica d’esport de competició (federat) fora del municipi durant el període 2016-2017.
A aquesta convocatòria es destina una quantitat de 1.200 € amb càrrec al Pressupost de 2017.
BASE 2ª. Beneficiaris i sol·licitants de l’ajuda
Poden ser beneficiaris d’aquestes beques els residents empadronats a Campanet que s’hagin de desplaçar fora del municipi per a la pràctica de l’esport de competició.
BASE 3ª. Requisits
Per a sol·licitar les beques s’han de complir els requisits següents:
a. Practicar un esport de competició (federat) fora del municipi de Campanet.
b. Estar empadronat al municipi de Campanet amb dos anys d’antiguitat com a mínim.
c. Practicar un esport que no es pugui practicar a Campanet o en una categoria superior a la que s’hi practica.
BASE 4ª. Quantia subvencionable i durada
a. L’import màxim de l’ajuda per sol·licitant serà de 200 €.
b. En qualsevol cas, el període màxim subvencionable és el de la temporada 2016-2017.
c. Si el nombre de sol·licituds supera la quantitat pressupostària destinada a beques, l’import de la beca dependrà de la següent baremació:
1. Nivell i categoria a la qual participa l’esportista:
- Internacional 4 punts
- Estatal 3 punts
- Autonòmic 2 punts
- Mallorca 1 punt
El sol·licitant haurà d’especificar les categories que hi ha a l’esport que practica i indicar la categoria en què participa.
2. Transport necessari per al desplaçament:
- propi 1 punt
- necessitats d’acompanyants 2 punts
3. Distància des de Campanet fins al lloc on es pràctica l’esport (anada i tornada):
- menys de 20 km 1 punt
- més de 20 km 2 punts
4. Dies d’entrenament, partit o competició:
- menys de 4 dies a la setmana 1 punt
- més de 4 dies a la setmana 2 punts
BASE 5ª. Documentació que cal aportar
- Fotocòpia del DNI/NIF
- Certificat d’empadronament
- Document oficial expedit pel club en el qual consti la participació activa a l’esport en qüestió
- Declaració jurada que no rep cap ajuda pública o privada pel mateix concepte (si rep algun tipus d’ajuda s’ha d’indicar l’organisme i la quantitat)
- Declaració jurada que l’esportista no rep cap compensació econòmica per part del club o si la rep ha d’especificar la quantitat.
Es pot requerir al sol·licitant qualsevol documentació que resulti necessària per a verificar que els requisits exigits es compleixen.
BASE 6ª. Sol·licitud i lloc de presentació
Per a optar a les ajudes previstes en aquestes Bases s’ha de presentar sol·licitud en el Registre General de l’Ajuntament de Campanet (Plaça Major-24) adjuntant-hi la documentació requerida.
Un cop acabat el període de presentació de sol·licituds es comprovarà la documentació presentada i si s’hi observen deficiències es requerirà la persona sol·licitant en un termini màxim de 10 dies per esmenes.
BASE 7ª. Proposta i concessió de subvencions
Després que l’Àrea d’Esports valori les sol·licituds, la Batlia nomenarà una comissió perquè les aprovi definitivament. El termini màxim de resolució d’aquesta convocatòria serà d’un mes comptat des que acabi el període de presentació de sol·licituds. La dita comissió podrà requerir els documents complementaris que es considerin necessaris per a conèixer adequadament les circumstàncies peculiars de cada cas.
A la vista de la relació de sol·licitants la comissió destinarà quin nombre d’ajudes es poden concedir en funció dels recursos disponibles.
BASE 8ª. Termini de presentació
El termini de presentació de sol·licituds es de 30 dies naturals, comptats des de la publicació al Butlletí Oficial d’Illes Balears.
BASE 9ª. Incompatibilitats de la convocatòria
Queden exclosos de la convocatòria els esportistes que rebin ajudes estatals o autonòmiques pel mateix concepte.
BASE 10ª. Compromisos i obligacions que adquireixen els beneficiaris
Mitjançant resolució motivada es pot obligar les persones beneficiàries a tornar l’ajuda i els interessos de demora en els supòsits d’incompliment de les obligacions adquirides.>>
EL QUE ES FA PÚBLIC PER A GENERAL CONEIXEMENT.
CAMPANET, 23/10/2017
EL SECRETARI,
CARLOS A. LLORENTE SÁNCHEZ