Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANT LLUIS
Núm. 11700
Licitació pel contracte mixt de subministrament per la substitució del paviment (gespa artificial) al Camp de Futbol de Sant Lluís
Versió PDF
Per acord de Junta de Govern Local de data 16 d’octubre de 2017 s’ha aprovat l’expedient de contracte mixt de subministrament per la substitució del paviment (gespa artificial) al Camp de Futbol Municipal de Sant Lluís, mitjançant procediment obert, tramitació ordinària, oferta econòmicament més avantatjosa i varis criteris d’adjudicació.
D’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears els plecs de clàusules administratives s’exposen al públic durant un termini de 10 dies naturals comptats des del següent al de la publicació d’aquest anunci al BOIB; simultàniament s’inicia el procediment de licitació si bé s’ajornarà el que resulti necessari si es formulessin reclamacions contra els plecs.
1.Entitat adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament de Sant Lluís
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de contractació.
c) Número d’expedient: 57/2017
d) Obtenció de documentació i informació:
1.Dependència: Ajuntament de Sant Lluís o en el perfil del contractant de la seva pàgina web.
2.Domicili: Pla de sa Creu, S/N
3.Localitat i codi postal: 07710
4.Telèfon: 971.15.09.50 Ext. 335
5.Fax: 971.15.05.34
6.Correu electrònic: sonia@ajsantlluis.org
7.Direcció d’internet del perfil del contractant: www.ajsantlluis.org
8.Data límit d’obtenció de documentació i informació: darrer dia de la presentació d’ofertes.
2.Objecte del contracte:
a)Tipus: Mixt: Objecte principal, Subministrament; prestació accessòria: obres auxiliars.
b)Descripció de l’objecte: Subministrament per la substitució del paviment (gespa artificial) al Camp de Futbol Municipal de Sant Lluís
c)Lloc d’execució: Camp de Futbol Municipal, del municipi de Sant Lluís
d)Divisió per lots i nombre de lots/unitats: no n’hi ha
e)Termini d’execució: 6 setmanes.
f)Establiment d’acord marc: No
g) Sistema dinàmic d’adquisició: No
h) CPV:
Codi CPV Descripció
45212200-8- Treballs de construcció d’instal·lacions esportives
45212213-2- Treballs de marcatge per a instal·lacions esportives
Codi CPA:
42.99.12- Obres esportives i recreatives
3.Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
a)Tramitació: ordinària
b)Procediment: obert.
c)Criteris d’adjudicació:
Varis Criteris
1.- Criteris quantificables automàticament: Fins a 85 punts
a)Millora econòmica: fins a 30 punts.
b)Millora de manteniment: fins a 15 a punts
c) Pel canvi de paviment: fins a 40 punts:
c.1. Es donaran 10 punts pel canvi de paviment a gespa dual, combinant monofilaments d’estructura semi còncava de 400 mm de gruix i 6.250 Dtex. Amb una alçada de filaments de 60 mm.
c.2. Es donaran 40 punts pel canvi de paviment del projecte a gespa dual, amb una base elàstica prefabricada de 10 mm. De gruix compost d’escuma poliolefina reticulada i gespa dual, combinant monofilaments d’estructura semi còncava de 400 mm de gruix i 12.000 Dtex. Amb filaments d’estructura recta fibrilada de 110 mm de gruix i 6.250 Dtex. Amb una alçada de filament de 45 mm.
4.Valor estimat del contracte: 148.725,63 € (IVA exclòs)
5.Pressupost base de licitació:
a) Import sense IVA: 148.725,63 euros
b) IVA 21%: 31.232,38 euros
c) Import amb IVA: 179.958,01 euros
6.Garantia:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació, exclòs l’IVA.
7.Requisits específics del contractista:
a) Solvència econòmica i financera:
Criteris de selecció:
- Declaració del volum anual de negocis en l’àmbit al que es refereix el contracte per un import anual mínim de 223.088€, al manco a un dels tres últims anys.
- Patrimoni net, o bé ràtio entre actius i passius, al tancament de l’últim exercici econòmic pel qual estigui vençuda la obligació d’aprovació dels comptes anuals, que ha de ser positiu i superior a l’import del contracte i un fons de maniobra positiu.
b) Solvència tècnica:
-Criteris de selecció: Declaració dels principals subministraments efectuats en els cinc (5) darrers anys, del mateix tipus o naturalesa del present contracte.
c) Altres requisits específics;
- L’empresa ha de disposar de certificació UNE-EN 15330-1:2013
- L’empresa ha de disposar de certificació acreditativa del compliment dels criteris de control de qualitat FIFA Quality Programme for Football Turf, nivell FIFA Quality Pro.
8.Presentació d’ofertes o de les sol·licituds de participació:
a)Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats a partir del següent al de la data de publicació de l’anunci al BOIB.
b)Documentació que s’ha de presentar: L’establert en la clàusula 14 del Plec de Clàusules administratives i tècniques.
c)Lloc de presentació: Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Sant Lluís. També es poden presentar proposicions per correu. En aquest cas la persona interessada ha d’acreditar, amb el resguard corresponent, la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de correus i anunciar el mateix dia a l’òrgan de contractació, per fax (núm 971150534) o telegrama, que ha tramès la proposició.
1-Dependència: Ajuntament de Sant Lluís
2-Domicili: Pla de sa Creu, S/N
3-Localitat i codi postal: Sant Lluís - 07710
4-Adressa electrònica: sonia@ajsantlluis.org
9.Obertura de les ofertes:
a)Entitat: Ajuntament de Sant Lluís
b)Domicili: Pla de sa Creu, S/N
c)Localitat i codi postal: Sant Lluís - 07710
d)Data i hora: Es comunicarà als licitadors per fax o correu electrònic
10.Despeses dels anuncis:
A càrrec de l’adjudicatari.
Sant Lluiís. (Data signatura electrònica: 23/10/17)
LA BATLESSA
Maria Montserrat Morlà Subirats