Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT

Núm. 11666
Licitació del contracte de subministrament de la vacuna enfront a tètan i diftèria (Td) per a primovacunació d’adults (CONTR 2017 5742)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria de Salut

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Conselleria de Salut

Adreça: plaça d’Espanya, 9

Localitat i codi postal: Palma 07002

Telèfon: 971 177383

Correu electrònic: contractaciosalut@sgtsic.caib.es

Direcció d’internet del perfil del contractant:

https://contrataciondelestado.es

http:/www.plataformadecontractacio.caib.es

Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que per a la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2017 5742

2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministrament.

b) Descripció: subministrament de la vacuna enfront a tètan i diftèria (Td) per a primovacunació d’adults per a l’any 2017.

c) Divisió per lots i número de lots: no.

d) Lloc d’execució/lliurament: Veure punt R del Quadre de característiques del contracte del plecs de clàusules administratives particulars (PCAP).

e) Termini d’execució:  des de la formalització del contracte, prevista per a l’1 de novembre de 2017, fins el 31 de desembre de 2017.

f) Possibilitat de pròrroga: no.

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV (referència de nomenclatura): 33651600

k) Termini de garantia: 1 mes.

l) Revisió de preus: no procedeix.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert amb diversos criteris d’adjudicació.

c) Subhasta electrònica: no.

d) Criteris d’adjudicació:

Criteri econòmic (preu).

Altres criteris: seguretat en l’administració, dosis addicionals o sense càrrec  i formació.

4. Valor estimat del contracte:  19.229,60 € (IVA exclòs)

5. Pressupost base de licitació:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 19.229,60 €

IVA (4%): 769,18 €

Import total: 19.998,78 €

6. Garanties exigides:

Provisional: no escau.

Definitiva:  5% del pressupost de licitació atès que la quantia del contracte es determina en funció de preus unitaris (IVA exclòs). Forma de presentació: en qualsevol de les formes regulades en l’art. 96.1 del TRLCSP.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació (grup, subgrup i categoria): no és procedent.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: estan indicades en els punts F.1 i F.2 del Quadre de característiques del contracte del PCAP.

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 8 dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci. Hora límit: les 14.00 hores. Si el darrer dia s’esdevé en dissabte o festiu, les ofertes es podran presentar el primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: 3 sobres. Vegeu les clàusules 13 i 14 del PCAP relatives a Forma i Contingut de les proposicions i el punt C del Quadre de criteris d’adjudicació del contracte del PCAP.

Sobre número 1: documentació general (annex I) i altra documentació, si escau, d’acord amb la clàusula 14.1.1 del PCAP.

Sobre número 2: proposició econòmica (annex II) d’acord amb la clàusula 14.1.2 del PCAP.

Sobre número 3: proposició tècnica (annex III) d’acord amb la clàusula 14.1.3 del PCAP.

c) Lloc de presentació:

Dependència: Registre de la Conselleria de Salut.

Adreça: Plaça d’Espanya, 9.

Localitat i codi postal: Palma, 07002.

d) Adreça de correu electrònic en la qual se pot anunciar la remissió de l’oferta: contractaciosalut@sgtsic.caib.es

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: acte públic.

b) Adreça: Plaça d’Espanya, 9.

c) Localitat i codi postal: Palma, 07002.

d) Data i hora: s’avisarà oportunament els licitadors per correu electrònic.

10. Despeses de publicitat: màxim de 300,00 € a càrrec del licitador proposat per a l’adjudicació.

11. Data d’enviament de l’anunci al Diari Oficial de la Unió Europea: no escau.

Palma,  19 d’octubre  de 2017

 La secretària general

 Guadalupe Pulido Róman