Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 11600
Notificació de deficiències als beneficiaris de les ajudes, exp. 02.311.408 de data 13 de juny de 2017, a l’empara de la 3era Convocatòria de les ajudes LEADER (eix 3 del PDR), corresponents a l’any 2013

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D’acord amb  l’establert a l’article  59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/99, de 13 de gener,  ja que no s’ha pogut localitzar a l’ interessat , mitjançant aquest anunci es notifica  a (dades personals ocultes), en relació a l’expedient 02.311.408 de la línia d’ajudes  3era Convocatòria de les ajudes LEADER  (eix 3 del PDR), corresponents a l’any 2013.

Els expedients han estat tramitats pel Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) en compliment del que disposa l’article 43 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El cap de servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural del FOGAIBA, amb data 13 de juny de 2017,  va signar  la següent notificació:

Convocatòria  Ajudes per a la implementació de les operacions incloses a les EDL

Notificació deficiències

Sol·licitant: (dades personals ocultes)(dades personals ocultes)

(dades personals ocultes)

Número expedient: 02.311.408

Vista la sol·licitud d’ajuda presentada per acollir-vos a la convocatòria de referència, s’ha observat la manca de documentació d’acord als punts següents:

a)

b)

c)

d)

e)

f)

g)

h)

i)

j)

k)

M

M

M

(*)Llegenda

M: manca la documentació

  1. Sol·licitud d’ajuda
  2. Projecte o Memòria
  3. Projecte tècnic visat
  4. Pressupost desglossat de la inversió. Factures proforma (quan la inversió suposi l’adquisició de béns d’equip o prestació de serveis per empreses de consultoria o assistència tècnica per un import superior a 12.000 €; o per inversions superiors a 30.000 €/proveïdor).
  5. Obligacions fiscals
  6. Permisos, inscripcions i registres, i/o qualsevol altres requisits que siguin exigibles per la Comunitat Autònoma i/o Municipi, per al tipus de millora o activitat que es tracti.
  7. Acreditació de la propietat o capacitat legal d’ús i gaudi dels béns del projecte amb una durada mínima de 5 anys.
  8. Documentació del beneficiari (si el sol·licitant és una persona física, el NIF. En el cas que sigui una persona jurídica, la fotocòpia del CIF juntament amb documentació justificativa de la personalitat jurídica, i document en el que es delegui el poder de representació al representant de la persona jurídica juntament amb còpia del seu NIF).
  9. Altres ajudes: Declaració de les ajudes obtingudes i/o sol·licitades d’altres organismes o administracions nacionals, autonòmica o locals.
  10. Microempreses: Declaració de ser microempresa (ocupa menys de 10 persones i volum de negocis anual o balanç general anual no supera 2 milions d’€).
  11. Ajuda de minimis.

Altre documentació que cal presentar

Autorització perquè FOGAIBA pugui sol·licitar i tramitar l’obtenció i comprovació del compliment adequat amb totes les obligacions tributàries estatals i autonòmiques i amb la Seguretat Social per poder completar la gestió administrativa de l’expedient (adjuntar els núm. de comptes corrents amb IBAN de les que disposa el beneficiari).

Acta de no Inici de la inversió LEADER (còpia).

Per altra banda, vista la sol·licitud de pagament presentada, s’ha observat la manca de documentació d’acord als punts següents:

a)

b)

c)

d)

e)

i

ii

iii

iv

f)

g)

h)

i)

M

M

M

M

M

(*)Llegenda

M: manca la documentació

  1. Acta Final
  2. Factures originals de les despeses realitzades objectes de subvenció.
  3. Documentació justificativa del pagament de les factures presentades, segons l’establert a la Resolució de convocatòria (extractes bancaris, transferències i/o còpies dels talons/pagarés nominatius).
  4. En el cas de pagament de taxes: comprovant administratiu corresponent.
  5. En el cas de la contractació laboral de personal, justificació mitjançant:
    1. Contracte laboral subscrit amb cada treballador correctament segellat per l’òrgan competent d’ocupació
    2. Nòmines dels treballadors
    3. Documents TC1 i TC2 de tot el període del que se sol·licita el pagament juntament amb un llistat en el qual figurin de forma detallada per mes i per treballador, els imports corresponents al total reportat en la nòmina.
    4. Documentació justificativa del pagament dels sous efectuada als treballadors com també de les quotes a la Tresoreria General de la Seguretat Social i l’Agencia Estatal de l’Administració tributària.
  6. Els permisos, inscripcions i registres exigibles per a l’engegada de l’activitat
  7. Declaració de les activitats realitzades
  8. Desglossament de les despeses realitzades
  9. Dóna publicitat al projecte auxiliat d’acord amb les característiques de la inversió (adjuntar fotografia).

Observacions:

Quant a la sol·licitud d’ajuda:

Apartat d, cal presentar factures proformes dirigides al beneficiari.

Apartat h, document on es delegui el poder de representació al representant de la persona jurídica.

Quant a la sol·licitud de pagament:

Apartat b, cal detallar totes les factures relacionades amb les obres de la reforma. Així com presentar tots els justificants de pagament de cada una de les factures.

Apartat c, cal presentar un extracte bancari on hi figurin totes les factures presentades.

Cal tenir en compte tots els documents que figuren marcats com a M a les taules anteriors.

En conseqüència i de conformitat amb l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, se us requereix perquè en el termini de deu (10) dies, comptadors des del dia següent a la notificació de la present, esmeneu els defectes i/o aporteu els documents indicats, constatant-vos que si no ho fes així en el termini assenyalat, se us considerarà desistit de la vostra petició i s’arxivarà sense més tràmit, cosa que donarà lloc a la pèrdua de l’ajuda que us hagués pogut correspondre.

Palma, 13 de juny de 2017

El cap del Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural

Isidre Cañellas Simonet”

Palma, 13 d’octubre de 2017

El director gerent del FOGAIBA

Guillem Rosselló Alcina