Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 11595
Notificació de Resolució de desistiment als beneficiaris de les ajudes, R8 de data 5 d’octubre de 2017, per a la creació d’empreses de joves agricultors, per als anys 2015 a 2019
Versió PDF
Notificació de Resolució de desistiment als beneficiaris de les ajudes, R8 de data 5 d’octubre de 2017, a l’empara de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 10 de setembre de 2015, per la qual es convoquen subvencions per a la creació d’empreses de joves agricultors, per als anys 2015 a 2019
L’apartat 9.3. de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 10 de setembre de 2015 per la qual es convoquen, subvencions per a la creació d’empreses de joves agricultors, corresponents als anys 2015-2019, especifica que la resolució expressa es notificarà a les persones interessades mitjançant la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears d’acord amb els termes que preveu l’article 45.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Els expedients han estat tramitats pel Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) en compliment del que disposa l’article 43 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El vicepresident del FOGAIBA, en data 5 d’octubre de 2017, va signar la següent resolució,
“INFORME PROPOSTA DE RESOLUCIÓ / RESOLUCIÓ DE DESISTIMENT
Programa de Desenvolupament Rural de les Illes Balears 2015-2020
Mesura 6 – Desenvolupament d’explotacions agrícoles i empreses
Submesura 6.1 – Creació d’empreses de joves Agricultors
Convocatòria: CEJA2016_1
Resolució: R8
Antecedents
Fonaments de dret
Proposta de resolució de desistiment
Per tot això, s’informa favorablement i propòs al vicepresident del FOGAIBA que dicti una resolució en els termes següents:
1. Considerar desistides les sol·licituds presentades pels interessats relacionats a l’Annex I, que són un total de 7 expedients i que comença amb (dades personals ocultes) i acaba amb (dades personals ocultes), pels motius descrits a l’esmentat annex, de la línia d’ajudes “Creació d’empreses de joves agricultors”.
2. Declarar conclòs el procediment i procedir a l’arxiu dels expedients relacionats a l' Annex I.
3. Publicar la resolució en el BOIB.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució –que no exhaureix la via administrativa- es pot interposar recurs d’alçada davant el conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la notificació de la resolució, d’acord amb l’article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Palma, 4 d’octubre de 2017
|
El gestor de la línia, Jordi Company Salaverría |
La Cap de Secció, Lidia Álvarez Álvarez |
El cap del Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural, Isidro Cañellas Simonet |
|
|
|
Conforme amb la proposta, en dict resolució |
||
|
|
Palma, a 5 d’octubre de 2017 |
||
|
|
El vicepresident del FOGAIBA, |
||
|
|
Mateu Ginard i Sampol” |
||
ANNEX I.
R8 RELACIÓ DE BENEFICIARIS QUE ES DECLAREN DESISTITS
|
Sol·licitant |
NIF |
Núm. exp. |
Motiu del desistiment |
|---|---|---|---|
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
CEJA 2016_1/016 |
Demanat pel sol·licitant amb data 15/06/2017 |
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
CEJA 2016_1/042 |
Demanat pel sol·licitant amb data 28/12/2016 |
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
CEJA 2016_1/077 |
Demanat pel sol·licitant amb data 12/09/2016 |
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
CEJA 2016_1/004 |
Demanat pel sol·licitant amb data 22/12/2016 |
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
CEJA 2016_1/044 |
Demanat pel sol·licitant amb data 23/08/2017 |
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
CEJA 2016_1/075 |
Demanat pel sol·licitant amb data 10/08/2016 |
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
CEJA 2016_1/009 |
Demanat pel sol·licitant amb data 16/12/2016 |
Palma, 16 d’octubre de 2017
El director gerent del FOGAIBA
Guillem Rosselló Alcina