Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DES MIGJORN GRAN
Núm. 11514
Revocació de delegació de competències en la Junta de Govern Local
Versió PDF
En data 16 d'octubre de 2017 s'ha dictat la següent resolució:
"Atès que en data 17.6.2015 mitjançant Resolució d’Alcaldia, i de conformitat amb allò previst als articles 21.3 i 23 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de Bases de règim Local, l’article 23 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de règim Local de les Illes Balears i a l’article 4 del Reglament Orgànic Municipal de l’Ajuntament des Migjorn Gran, vaig delegar a la Junta de Govern Local l’exercici de les següents atribucions previstes a l’article 21 de la Llei 7/1985, de Bases de règim local:
a) Ordenació de despeses i reconeixement d’obligacions quan no estigui atribuïda legalment al Ple i quan la quantia sigui superior a 3.000 €.
b) L’aprovació dels plecs de clàusules administratives particulars, convocatòria de licitacions i adjudicació de les contractacions de vendes, arrendaments, obres, serveis i subministraments que siguin de la seva competència.
c) Aprovar els projectes d’obres i serveis quan sigui competent per a la seva contractació i concessió.
d) Atorgar subvencions.
e) Aprovar l’oferta d’ocupació pública d’acord amb el pressupost i la plantilla aprovats per Ple.
f) Aprovar les bases de les proves per a la selecció del personal i per als concursos de provisió de llocs de treball.
g) Efectuar les convocatòries derivades de l’oferta anual d’ocupació pública, de conformitat amb les bases aprovades, i nomenar funcionaris de carrera, a proposta del Tribunal, als qui superin les corresponents proves.
h) Contractar el personal laboral fix de la Corporació.
i) Aprovar els instruments de planejament general no expressament atribuïts al Ple, així com instruments de gestió urbanística i projectes d’urbanització.
j L’adquisició de béns i drets sense límit de valor; així com les alienacions patrimonials quan el seu valor no superi el 10% dels recursos ordinaris del Pressupost.
k) La cessió d’ús gratuït d’un bé a precari.
l) Fer complir i sancionar les faltes d’obediència a la seva autoritat o infracció de les ordenances i reglaments municipals de caràcter lleu, greu i molt greu, tancaments i demolicions.
m) La resolució dels recursos i reclamacions que s’interposin davant aquest Ajuntament per raó de la matèria objecte d’aquesta delegació.
n) Concessió de les següents llicències i informe municipals:
- Declaració d’interès general a sòl rústic
- Urbanístiques d’obres majors
- Segregacions i parcel·lacions
- Instal·lacions elèctriques
- Instal·lació i obertura i funcionament de les activitats subjectes a classificació i permanents majors.
Atès que aquesta delegació era revocable en qualsevol moment.
Atès que en data 10.8.2017 mitjançant Resolució d’Alcaldia es va revocar la delegació de les competències corresponents a l’apartat d) atorgar subvencions i l’apartat f) aprovar les bases de les proves per a la selecció del personal i per als concursos de provisió de llocs de treball.
Atès que en data 21.9.2017 mitjançant Resolució d’Alcaldia es va revocar la delegació de les competències corresponents a l’apartat a) ordenació de despeses i reconeixement d’obligacions quan no estigui atribuïda legalment al Ple i quan la quantia sigui superior a 3.000 € i l’apartat n) Concessió de les següents llicències i informe municipals(Declaració d’interès general a sòl rústic, urbanístiques d’obres majors, segregacions i parcel·lacions, instal·lacions elèctriques, instal·lació i obertura i funcionament de les activitats subjectes a classificació i permanents majors).
Atès que l’Alcaldia té la intenció de modificar el reglament orgànic municipal que acabi eliminant la Junta de Govern Local.
Atesa la urgència de diversos temes, que no es poden demorar fins l’eliminació de la Junta de Govern Local.
Per això,
RESOLC:
PRIMER:- REVOCAR la delegació de les competències corresponents a l’apartat b)l’aprovació dels plecs de clàusules administratives particulars, convocatòria de licitacions i adjudicació de les contractacions de vendes, arrendaments, obres, serveis i subministraments que siguin de la seva competència i l’apartat c) aprovar els projectes d’obres i serveis quan sigui competent per a la seva contractació i concessió.
SEGON.- PUBLICAR l’esmentada revocació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
TERCER.- DONAR COMPTE al Ple en la primera sessió que es celebri.
Es Migjorn Gran, 17 d'octubre de 2017
EL BATLE,
Pedro G. Moll Triay