Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 11507
Licitació del contracte de subministrament de determinats productes d'alimentació per als centres sociosanitaris Can Blai, Can Raspalls i Sa Serra, d'Eivissa
Versió PDF
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió
c) Obtenció de documentació i informació:
d) Dependència: Departament de Gestió
e) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.
f) Localitat i codi postal: Palma, 07006
g) Telèfon: 971177707/971177737
h) Telefax: 971176316
i) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
j) Adreça d’internet del perfil de contractant; https://contrataciondelestado.es/
k) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des de el dia següent al de la publicació d'aquest anunci al BOIB
l) Número d’expedient: 24/2017 Obert/Subm
m) Condicions especials d’execució: s’estableixen condicions especials d’execució de caràcter social
2.Objecte del contracte
a) Tipus: contracte privat
b) Descripció de l’objecte del contracte: subministrament de determinats productes d'alimentació per als centres sociosanitaris gestionats per la Fundació a Eivissa
c) Divisió per lots i nombre de lots:
- Lot 1: Subministrament de productes variats d'alimentació
- Lot 2: Subministrament d'ous, formatge, nata i mantega
- Lot 3: Subministrament de llet
- Lot 4: Subministrament de iogurts
- Lot 5: Subministrament d'aigua
d) Lloc d’execució: Eivissa
1) Domicili, localitat i codi postal dels edificis a subministrar:
- Residència i Centre de Dia Can Blai (Rotonda de Sant Carles-Es Canar s/n, 07840 Santa Eulària des Riu)
- Residència i Centre de Dia Can Raspalls (Carrer de Can Raspalls s/n, 07817 Sant Jordi. Sant Josep de Sa Talaia)
- Residència i Centre de Dia Sa Serra (Carrer Oronella 4, 07820 Sant Antoni de Portmany. Eivissa).
e) Termini d’execució: 10 mesos
f) Admissió de pròrroga: no.
g) CPV: 15000008
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica (90%)
- Termini reposició productes defectuosos (5%)
- Criteris de caràcter social (5%)
4. Valor estimat del contracte: 128.577,88 €.
5. Pressupost base de licitació
Import net: 128.577,88 €
Import total amb IVA: 140.332,70 €
Import net lot 1: 75.311,08 €, 82.923,56 €, IVA inclòs
Import net lot 2: 15.509,28 €, 16.883,94 €, IVA inclòs
Import net lot 3: 16.800,90 €, 17.472,94 €, IVA inclòs
Import net lot 4: 6.441,42 €, 7.085,56 €, IVA inclòs
Import net lot 5: 14.515,20 €, 15.966,72 €, IVA inclòs
6. Garanties demanades:
Provisional: No es demana
Definitiva: 5% del preu de licitació del lot que correspongui.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no obligatòria
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
a) Mitjà: Justificant de l'existència d'una assegurança per riscos professionals, que inclogui els riscos d'intoxicació alimentària
b) Criteri de selecció: L'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior al import del lot o dels imports acumulats dels lots als que s'opti, segons si l'oferta es fa per un o diferents lots, o per import igual o superior al valor estimat del contracte, si la ofert es fa per tots els lots
2) Solvència tècnica i professional:
a) Mitjans: Relació signada dels principals serveis o treballs realitzats en els darrers cinc anys.
b) Criteris de selecció i requisits mínims:
El licitador haurà d’acreditar experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon a l’objecte del contracte. El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució –IVA exclòs- sigui igual o superior al 70% del lot a que es presenta, o be a la quantitat de 90.004,51 € si la oferta es fa per la totalitat dels lots.
8. Presentació de les ofertes:
a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des de el dia següent al de la publicació d'aquest anunci al BOIB, a les 14:00 hores.
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006
d) Data i hora: Es comunicarà oportunament
10: Subcontractació: no es permet
11. Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 500,00 € (cinc-cents euros).
Palma, 17 d'octubre de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev