Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 11507
Licitació del contracte de subministrament de determinats productes d'alimentació per als centres sociosanitaris Can Blai, Can Raspalls i Sa Serra, d'Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

d) Dependència: Departament de Gestió

e) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.

f) Localitat i codi postal: Palma, 07006

g) Telèfon: 971177707/971177737

h) Telefax: 971176316

i) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

j) Adreça d’internet del perfil de contractant; https://contrataciondelestado.es/

k) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des de el dia següent al de la                publicació d'aquest anunci al BOIB

l) Número d’expedient: 24/2017 Obert/Subm

m) Condicions especials d’execució: s’estableixen condicions especials d’execució de caràcter social

2.Objecte del contracte

a) Tipus: contracte privat

b) Descripció de l’objecte del contracte: subministrament de determinats productes d'alimentació per als centres sociosanitaris gestionats per la Fundació a Eivissa

c) Divisió per lots i nombre de lots:

- Lot 1: Subministrament de productes variats d'alimentació

- Lot 2: Subministrament d'ous, formatge, nata i mantega

- Lot 3: Subministrament de llet

- Lot 4: Subministrament de iogurts

- Lot 5: Subministrament d'aigua

d) Lloc d’execució: Eivissa

 1) Domicili, localitat i codi postal dels edificis a subministrar:

- Residència i Centre de Dia Can Blai (Rotonda de Sant Carles-Es Canar s/n, 07840 Santa Eulària des Riu)

- Residència i Centre de Dia Can Raspalls (Carrer de Can Raspalls s/n, 07817 Sant Jordi. Sant Josep de Sa Talaia)

- Residència i Centre de Dia Sa Serra (Carrer Oronella 4, 07820 Sant Antoni de Portmany. Eivissa).

 e) Termini d’execució: 10 mesos

f) Admissió de pròrroga: no.

g) CPV: 15000008

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (90%)

- Termini reposició productes defectuosos (5%)

- Criteris de caràcter social (5%)

4. Valor estimat del contracte: 128.577,88 €.

5. Pressupost base de licitació

Import net: 128.577,88 €

Import total amb IVA: 140.332,70 €

Import net lot 1: 75.311,08 €, 82.923,56 €, IVA inclòs

Import net lot 2: 15.509,28 €, 16.883,94 €, IVA inclòs

Import net lot 3: 16.800,90 €, 17.472,94 €, IVA inclòs

Import net lot 4: 6.441,42 €, 7.085,56 €, IVA inclòs

Import net lot 5: 14.515,20 €, 15.966,72 €, IVA inclòs

6. Garanties demanades:

Provisional: No es demana

Definitiva: 5% del preu de licitació del lot que correspongui.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no obligatòria

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

a) Mitjà: Justificant de l'existència d'una assegurança per riscos professionals, que inclogui els riscos d'intoxicació alimentària

b) Criteri de selecció: L'assegurança haurà de cobrir un import igual o superior al import del lot o dels imports acumulats dels lots als que s'opti, segons si l'oferta es fa per un o diferents lots, o per import igual o superior al valor estimat del contracte, si la ofert es fa per tots els lots

2) Solvència tècnica i professional:

a) Mitjans: Relació signada dels principals serveis o treballs realitzats en els darrers cinc anys.

b) Criteris de selecció i requisits mínims:

El licitador haurà d’acreditar experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon a l’objecte del contracte. El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució –IVA exclòs- sigui igual o superior al 70% del lot a que es presenta, o be a la quantitat de 90.004,51 € si la oferta es fa per la totalitat dels lots.

8. Presentació de les ofertes:

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des de el dia següent al de la publicació d'aquest anunci al BOIB, a les 14:00 hores.

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: Es comunicarà oportunament

10: Subcontractació: no es permet

 

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 500,00 € (cinc-cents euros).

Palma, 17 d'octubre de 2017

La gerent

Alexandra Pavlovic Djurdjev