Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MAÓ
Núm. 11439
Licitació de la contractació del subministrament de material informàtic per a l’Ajuntament de Maó
La Junta de Govern Local, en sessió realitzada el dia 16.10.2017, ha aprovat els plecs de clàusules que regiran la contractació del subministrament de material informàtic per a l’Ajuntament de Maó.
Per tot això, de conformitat amb el que disposa l’art. 142 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, s’anuncia aquesta convocatòria de licitació, d’acord amb les condicions que a continuació, i de forma resumida, es detallen; i, alhora, s’anuncia l’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars durant 10 dies naturals, a efectes de possibles reclamacions, donant compliment al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Maó.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació.
1. Dependència: Unitat de Contractació - Ajuntament de Maó.
2. Adreça: Pl. Constitució, 1.
3. Localitat i codi postal: Maó (Menorca) – 07701.
4. Telèfon: 971-369800 - ext. 209 o 262.
5. Fax: 971-350648.
6. Adreça electrònica: mcarreras@ajmao.org; corfila@ajmao.org.
7. Perfil de contractant: pàgina web de l’Ajuntament, www.ajmao.org.
8. Data límit d’obtenció de documents i informació: 8 dies naturals, a comptar a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB.
d) Número d’expedient: E00372017000009 Ref.: C-16/17.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: subministrament.
b) Descripció: subministrament de material informàtic divers, fraccionat en 11 lots diferents, les característiques dels quals es detallen en el plec de prescripcions tècniques.
c) Divisió per lots i número de lots/número de unitats:
Lot núm. 1: Monitors TFT (76 unitats)
Lot núm. 2: Escàners (16 unitats)
Lot núm. 3: Televisors (2 unitats)
Lot núm. 4: Ordinadors portàtils (3 unitats)
Lot núm. 5: Pantalles presentacions (3 unitats)
Lot núm. 6: Llicència Office Bussines 2016 (140 unitats)
Lot núm. 7: Llicència Office Professional 2016 (10 unitats)
Lot núm. 8: Ordinadors (10 unitats)
Lot núm. 9: Nas en Rack servidor (2 unitats)
Lot núm. 10: HD ampliació servidor (2 unitats)
Lot núm. 11: Tauletes tàctils (3 unitats)
d) Termini de lliurament: màxim 3 setmanes, a comptar des del moment de la signatura del contracte.
e) Admissió de pròrroga: no.
f) CPV – 2008: 30210000-4 Màquines processadores de dades (hardware)
30230000-0 Equips relacionats amb la informàtica
32320000-2 Equip audiovisual i de televisió
48218000-9 Paquets de software de gestió de llicències
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert.
c) Criteris d’adjudicació: els establerts a la clàusula núm. 12 del plec de clàusules administratives particulars.
4. Valor estimat del contracte
77.892,56 euros.
5. Pressupost base de licitació
a) Import net: 77.892,56 euros. Import total: 94.250,00 euros .
6. Garanties
a) Provisional: no.
b) Garantia definitiva: 5% de l’import d’adjudicació.
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació: no s’exigeix classificació.
b) Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica o professional:
- Acreditació de la solvència econòmica i financera: de conformitat amb l’art. 75.1 del TRLCSP, en relació amb els art. 11.4.a) i 67.5.b) del RGLCAP, i conforme a l’establert a l’apartat 3 de la clàusula núm. 20 del plec de clàusules administratives particulars.
- Acreditació de la solvència tècnica o professional: de conformitat amb l’art. 77.1.a) del TRLCSP, en relació amb els art. 11.4.b) i 67.5.b) del RGLCAP, i conforme a l’establert a l’apartat 4 de la clàusula núm. 20 del plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació de les ofertes
a) Data límit de presentació: 8 dies naturals, a comptar a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB.
b) Modalitat de presentació: l’assenyalada a les clàusules núm. 14 i 15 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
* A la Unitat de Contractació (vegeu punt 1): de 8.00 a 14.00 hores i de dilluns a divendres.
* A qualsevol oficina de Correus: en els seus horaris d’atenció al públic i de conformitat amb l’establert a la clàusula núm. 14 del plec de clàusules administratives particulars.
9. Obertura de les ofertes
a) Descripció: la Mesa de Contractació procedirà a l’obertura dels sobres núm. 2 i 3 en acte públic.
b) Adreça: Ajuntament de Maó; pl. Constitució, 1.
c) Localitat i codi postal: Maó (Menorca) - 07701
d) Data i hora: a determinar per la Mesa de Contractació; es convocarà els licitadors per fax o correu electrònic.
10. Despeses de publicitat
Les despeses de publicitat de licitació del contracte que haurà d’abonar l’adjudicatari seran per un import màxim de 600 euros.
Maó, 16 d’octubre de 2017
L’ALCALDESSA
Conxa Juanola Pons