Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 11420
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un diplomat enginyer informàtic

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un diplomat enginyer informàtic (vegeu l’annex adjunt).

Palma,18/09/17

El director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’un diplomat enginyer informàtic de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un “diplomat enginyer informàtic” per al desenvolupament correcte del programa/projecte d’investigació RD16-0025-0027

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació d’un diplomat enginyer informàtic, per al projecte RD16-0025-0027 amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de  diplomat en informàtica
  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa
  • No haver estat acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  • Coneixement avançat de programació, Experiència professional mínima d’1 any.
  • Coneixement avançat en el desenvolupament de l’entorn Java.
  • Estar en possessió del nivel B2 de Català.
  • Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.

Procediment de la selecció:

  • Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d’acord al barem que apareix a continuació i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració:

1-Experiència professional en tasques pròpies del lloc de feina  (màxim 4,5 punts)

1.1 Experiència demostrable  avançada de programació. Es començarà a comptar a partir dels 13 mesos. 0,2 punts per mes d’experiència. (màxim 1 punt)

1.2 Experiència en el desenvolupament de tecnologia web,  Java. Javascript (json,jquery), AJAX 0,2 punts per mes d’experiència demostrable. (màxim 1 punt)

1.3 Experiència demostrable de Bases de Dades  (SQLServer) 0,2 punts per mes d’experiència demostrable. (Màxim 1 punt)

1.4 Experiència demostrable de  tecnologies de la salut: CIE, SNOMED, HL7, DICOM, etc. 0,2 punts per mes d’experiència demostrable. (màxim 1 punt)

1.5 Experiència i interès en entorns d’ integració sanitaris i en entorns àgils: Scrum, XP, etc. 0,10 punts per mes d’experiència demostrable. (màxim 0,25 punts)

1.6 Coneixements de LOPD i seguretat web i BD, i coneixements amb integracions a directoris actius i de identitats. (0,1 punts per mes de experiència (màxim 0,25 punts)

2.- Formació.

Màxim 3,5 punts

2.1 Per cada títol de màster oficial, directament relacionat amb les funcions pròpies del lloc de feina: 1 punt (màxim de 2 punts)

2.2 Cursos directament relacionats amb les funcions del lloc de feina: 0,01 punts per cada 10 hores acreditades (màxim 1,5 punts).

3. Coneixements d’idiomes  ( Màxim 1 punt)

3.1 Certificat de nivell mitjà (nivell C1 de Català o B2 d’Anglès): 0,25 punts.

3.2 Certificat superior (nivell C2-LA de Català o C1 o superior d’Anglès): 0,5 punts.

3.3 Altres idiomes: nivell mitjà 0,1 punt i nivell superior 0,25 punts).

Funcions

Millora de les dades clíniques pel maneig de pacients amb infecció VIH i eVIHa necessaris pel seguiment de la cohorte CORIS que pertany a la Xarxa d’investigació de la SIDA.

Unificar les dades de eVIHa.

 

Modificacions del codi per fer les aplicacions multicèntriques i possibilitar la transferència dels antiretrovirals prescrits amb la tarja RELE a l’eVIHa, possibilitar la transferència de dades analítiques del millenium a l’eVIHa, etc.

4. Entrevista Personal  (màxim 1 punt)

Es farà entrevista personal i/o demostració pràctica d’habilitats, on es valorarà l’adequació del candidat al lloc de feina específic. El dia i hora de l’entrevista  es publicarà en la web de la Fundació www.idisba.es

Acreditació dels requisits i dels mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit
  • Presentació dels títols de formació relacionades amb el lloc de feina.
  • Presentació del certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on s’hagi treballat o col·laborat amb anterioritat , on s’especifiqui de forma clara les funcions y tasques que s’han dut a terme  durant el període justificat.

Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no han acabat el procés selectiu.

Presentació de sol·licituds: Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre de la Fundació o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Correcció de deficiències

En cas que el tribunal observi falta o defecte en la documentació acreditativa, donarà un termini de  3 dies hàbils para corregir las deficiències detectades.

Reserva en favor dels discapacitats:

Existeix una reserva del 7% de llocs de feina per a discapacitats, segons la Llei 7/2007, del EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada per a discapacitats.

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei a temps complet del projecte RD1-0025-0027 que és investigador Principal el Dr. Melcior Riera Jaume. La durada del contracte d’un any.

  • Remuneració bruta anual es de 18.090,10 € bruts anuals.

Tribunal qualificador

Dr. Melchor Riera Jaume

Dr. Antonio Campins Rossello

Salvador Marcús Cortés

Responsable IdisBa

Termini de recepció de sol·licituds: set dies naturals des de el dia següent de la data de publicació de la convocatòria.

Recursos

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.

Palma, 18/09/17

Director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

 

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________

Nom:

Cognoms:

DNI nº:

Adreça:

Telèfon contacte:

e-mail:

Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................

Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:

1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.-

Sr. Director gerent de la Fundació