Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
INSTITUT BALEAR DE LA DONA
Núm. 11369
Licitació del contracte del servei d’atenció social i d’acompanyament a les víctimes que pateixen violències masclistes i per raó de la seva orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere per a l’any 2018
1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la informació
a) Organisme: Institut Balear de la Dona.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació (UAC).
c) Obtenció de la documentació i informació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
— Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.
— Localitat i codi postal: Palma, 07006.
— Telèfon: 971 17 89 89.
— Telefax: 971 17 89 86.
— Adreça de correu electrònic: <ibdona@ibdona.caib.es>.
— Adreça d’Internet del perfil del contractant: <https://contrataciondelestado.es>.
— Data límit d’obtenció de la documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2017/4907.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: serveis.
b) Descripció de l’objecte del contracte: oferir un servei d’atenció especialitzada (informació, assessorament, acompanyament i suport) a les dones víctimes de violència masclista i als seus fills i filles, un servei d’atenció especialitzada (informació i assessorament) a les persones de l’entorn de les víctimes de violència masclista, un servei d’atenció a les persones que pateixin, hagin patit o es trobin en risc de patir discriminació o violència per raó de la seva orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere, i una atenció especialitzada (informació i assessorament) a les persones de l’entorn de les víctimes de violències per raó de sexe, d’orientació sexual, d’identitat de gènere o d’expressió de gènere.
c) Divisió per lots i nombre de lots: no.
d) Lloc de lliurament/execució: d’acord amb el que disposen el plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i el plec de prescripcions tècniques (PPT).
e) Termini d’execució: dotze mesos, des de l’1 de gener de 2018, o des de la formalització del contracte si aquesta és posterior.
f) Admissió de pròrroga: sí.
g) CPV (referència de nomenclatura): 85312300-2.
h) El contracte inclou clàusules socials com a condicions especials d’execució (lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP).
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Criteris d’adjudicació:
— Oferta econòmica: 41 punts.
— Projecte tècnic de desenvolupament del servei: 49 punts.
— Ampliació del servei d’acompanyament a l’illa d’Eivissa: 5 punts.
— Criteris socials: conciliació de la vida personal, laboral i familiar: 2 punts.
— Criteris socials: millores retributives al personal adscrit al contracte: 3 punts.
4. Valor estimat del contracte
700.000 euros.
5. Pressupost base de licitació
Import net corresponent al servei: 350.000,00 euros. IVA: 35.000,00 euros. Import total: 385.000,00 euros.
6. Garanties
a) Provisional: no se n’exigeix.
b) Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació / pressupost de licitació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació: no se n’exigeix.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: la indicada en les lletres F.2, F.3, F.4 i F.5 del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació de les ofertes o de les sol•licituds de participació
a) Data límit de presentació: setze dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu, passarà al primer dia hàbil següent. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data de presentació de la tramesa a l’oficina de Correus i ha d’anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, per fax o per correu electrònic.
b) Hora límit: a les 14.00 hores.
c) Documentació que s’ha de presentar: la documentació que assenyala el plec de clàusules administratives particulars.
d) Modalitat de presentació: presencial o per correu.
e) Lloc de presentació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació (UAC) de l’Institut Balear de la Dona.
— Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.
— Localitat i codi postal: Palma, 07006.
— Adreça electrònica: <screus@ibdona.caib.es>, <ppascual@ibdona.caib.es>.
f) Admissibilitat de variants: no se n’admeten.
g) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: vegeu les clàusules 21.3 i 21.4 del plec de clàusules administratives particulars.
9. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Institut Balear de la Dona.
b) Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006.
d) Data i hora: es comunicaran oportunament per correu electrònic o per fax.
10. Despeses dels anuncis
Les despeses dels anuncis són a càrrec de l’adjudicatari fins a un límit de 400,00 €.
Palma, 11 d’octubre de 2017
La directora de l’Institut Balear de la Dona
Rosa Cursach Salas