Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 11310
Informació pública i convocatòria simultània de licitació del contracte de subministrament i instal·lació d'armaris compactes amb desti a l'arxiu de l'edifici municipal situat al carrer Major, 22 de Manacor
Per decret de batlia de 9 d’octubre de 2017 s’ha aprovat l’expedient de contractació que és objecte d’aquest anunci. De conformitat amb aquest i als efectes prevists a l’article 188 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, els plecs de condicions reguladors d’aquesta contractació s’exposen al públic durant el termini de 10 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions amb caràcter simultani a l’obertura del procediment de licitació.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Manacor.
b) Dependència que tramita l'expedient: Contractació
2. Objecte del contracte
a) Descripció: subministrament i instal·lació d’armaris compactes per arxiu
b) Termini del contracte: 3 mesos
c) Exp. Núm. 29/2017
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: selecció en funció de diversos criteris
4. Preu màxim anual:
Preu màxim: 71.085,95 euros sense IVA; 86.014,00 euros 21% d’IVA inclòs
5. Garanties
Definitiva: 5% del preu d’adjudicació.
6. Presentació de les ofertes
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats des del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB, de 9 a 14 hores, si el darrer dia fos inhàbil o dissabte es prorrogarà fins el primer dia hàbil.
b) Documentació a presentar: la indicada a la clàusula 15 del plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació:
1r. Entitat: Registre d’entrada de l’Ajuntament de Manacor
2n. Domicili: plaça Convent, 1
3r. Localitat i codi postal: Manacor 07500.
4t. Telefon: 971849100. Fax: 971849133
7. Obertura de les ofertes
L’obertura del sobre B tindrà lloc el sèptim dia natural, a las 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou) a comptar des de l’obertura de la documentació administrativa. Si fos inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.
8. Condicions mínimes de solvència econòmica, financera i tècnica.
Les que consten a la clàusula 19, apartat c) del PCA que s’acreditaran amb la forma i requisits que s’indiquen a la clàusula esmentada.
La solvència econòmica s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:
- Volum anual de negocis dels subministraments realitzats per l’empresa en els tres darrers exercicis conclosos.
- Patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic per al que està vençuda l’obligació d’aprovació de comptes anuals.
La solvència tècnica s’acreditarà per dos dels següents mitjans i un d’ells haurà de ser amb la descripció i fotografies dels productes a subministrar:
- haver executat durant qualsevol dels darrers cinc anys subministraments als que són objecte d’aquesta licitació.
- descripcions i fotografies dels productes a subministrar
- certificats de qualitat expedit per organismes oficials o altres mitjans de prova
9. Criteris d’adjudicació:
Els que consten a la clàusula 18 del PCA:
1.- Valoració de l’oferta econòmica, fins 25 punts
2.- Major cabuda de caixes d’arxiu en el conjunt d ela instal·lació, fins 21 punts
3.- millores relacionades amb el servei de manteniment i post-venda, fins 17 punts
4.- major qualitat del material per sobre del mínim exigit en el PPT i major funcionalitat del conjunt de la instal·lació, fins 4 punts
5.- ampliació del termini de garantia, fins 3 punts
10. Condicions especials d’execució de caràcter social
Complir amb totes les disposicions en vigor en matèria laboral, de seguretat social i de seguretat i salut en el treball aplicades a les persones treballadores vinculades a l’execució del contracte, segons s’especifica a la clàusula 25 del PCA.
11. Despeses d'anuncis
Són a compte de l’adjudicatari.
Manacor, 9 d’octubre de 2017
El batle, per delegació de firma (Decret 2863/2015) 4t tinenta de batle i delegada de contractació
Isabel Febrer Gelabert