Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 11162
Licitació del contracte, per lots, de les obres de millora del paviment de diversos camins (La Vall i Cala en Turqueta) del terme municipal de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c. Obtenció de la documentació i de la informació:

d. Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

e. Domicili: Plaça des Born, 15

f. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

g. Telèfon: 971381050

h. Telefax: 971385500

i. Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

j. Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

k. Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d. Número d’expedient: 17899/2017

2.- Objecte del contracte

a. Tipus: contracte d'obres

b. Descripció de l’objecte: Execució de les obres consistents en la neteja i desbrossada de les voreres del camí, aplicació de capa d'aglomerat asfàltic i càrrega i transport del material sobrant a abocador autoritzat, i que es troben contingudes en els següents projectes que es liciten per lots:

Lot núm. 1: Projecte «Millora del paviment del camí de La Vall» de Ciutadella de Menorca, de data febrer de 2016.

Lot núm. 2: Projecte «Millora del paviment del camí de Cala en Turqueta» de Ciutadella de Menorca, de data maig de 2016

c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: Sí, 2 lots.

d. Lloc d’execució: Terme municipal de Ciutadella de Menorca

e. Termini d’execució:

- Lot 1: tres (3) setmanes

- Lot 2: un (1) mes

Data inici de les obres: el dia següent al de la signatura de l'acta de replanteig del projecte corresponent en la que s'autoritzi l'inici de les obres.

f. Admissió de pròrroga: Si, únicament en casos de retard en el termini d'execució de les obres per motius no imputables al contractista degudament justificats i prèvia autorització expressa de l'òrgan de contractació, d'acord amb els articles 213.2 TRLCSP i 100 del RGLCAP. El termini de pròrroga no podrà ser superior al temps perdut.

g. CPV: 45111213-4: Treballs de neteja de terrenys.

CPV: 45233222-1: Treballs de pavimentació i asfaltat.

3.- Tramitació, procediment

a. Tramitació: Ordinària

b. Procediment: Obert.

c. Subhasta electrònica: No

d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

- El preu: fins a 100 punts.

4.- Valor total estimat del contracte sense IVA, inclou lot 1 i lot 2: 178.367,56 €

- Lot 1: projecte millora paviment camí La Vall, import sense IVA: 64.610,42 €

- Lot 2: projecte millora paviment camí Cala en Turqueta, import sense IVA: 113.757,14 €

5.- Preu de licitació (preu que no podran superar les ofertes):

Preu total, sense IVA, que inclou lot 1 i lot 2: 178.367,56 €

- Lot 1: projecte millora paviment camí La Vall, import sense IVA: 64.610,42 €

- Lot 2: projecte millora paviment camí Cala en Turqueta, import sense IVA: 113.757,14 €

6.- Garanties exigides:

a. Provisional: No procedeix.

b. Definitiva: equivalent al 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.

7.- Requisits específics del contractista:

a. Classificació:

- Empreses que es presenten a un únic lot (lot 1 o lot 2): Grup G, subgrup 6, categoria 1.

- Empreses que es presenten a tots els lots (lot 1 i lot 2): Grup G, subgrup 6, categoria 2.

b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l'establerta en el plec de clàusules administratives particulars.

c. Altres requisits específics: --

d. Contractes reservats: No

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a. Data límit de presentació: VINT-I-SIS* (26) dies naturals, a comptar des del següent a la publicació de l'anunci de la licitació al BOIB.

b. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.

c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
  • Domicili: Plaça des Born, 15
  • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes:

1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

2. Domicili: Plaça des Born, 15.

3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.

4. Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 500€.

11.- Altres informacions:

a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 9 d'octubre de 2017

La secretària,

Caterina Barceló Martí