Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 11162
Licitació del contracte, per lots, de les obres de millora del paviment de diversos camins (La Vall i Cala en Turqueta) del terme municipal de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
d. Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
e. Domicili: Plaça des Born, 15
f. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
g. Telèfon: 971381050
h. Telefax: 971385500
i. Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
j. Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
k. Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d. Número d’expedient: 17899/2017
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte d'obres
b. Descripció de l’objecte: Execució de les obres consistents en la neteja i desbrossada de les voreres del camí, aplicació de capa d'aglomerat asfàltic i càrrega i transport del material sobrant a abocador autoritzat, i que es troben contingudes en els següents projectes que es liciten per lots:
Lot núm. 1: Projecte «Millora del paviment del camí de La Vall» de Ciutadella de Menorca, de data febrer de 2016.
Lot núm. 2: Projecte «Millora del paviment del camí de Cala en Turqueta» de Ciutadella de Menorca, de data maig de 2016
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: Sí, 2 lots.
d. Lloc d’execució: Terme municipal de Ciutadella de Menorca
e. Termini d’execució:
- Lot 1: tres (3) setmanes
- Lot 2: un (1) mes
Data inici de les obres: el dia següent al de la signatura de l'acta de replanteig del projecte corresponent en la que s'autoritzi l'inici de les obres.
f. Admissió de pròrroga: Si, únicament en casos de retard en el termini d'execució de les obres per motius no imputables al contractista degudament justificats i prèvia autorització expressa de l'òrgan de contractació, d'acord amb els articles 213.2 TRLCSP i 100 del RGLCAP. El termini de pròrroga no podrà ser superior al temps perdut.
g. CPV: 45111213-4: Treballs de neteja de terrenys.
CPV: 45233222-1: Treballs de pavimentació i asfaltat.
3.- Tramitació, procediment
a. Tramitació: Ordinària
b. Procediment: Obert.
c. Subhasta electrònica: No
d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
- El preu: fins a 100 punts.
4.- Valor total estimat del contracte sense IVA, inclou lot 1 i lot 2: 178.367,56 €
- Lot 1: projecte millora paviment camí La Vall, import sense IVA: 64.610,42 €
- Lot 2: projecte millora paviment camí Cala en Turqueta, import sense IVA: 113.757,14 €
5.- Preu de licitació (preu que no podran superar les ofertes):
Preu total, sense IVA, que inclou lot 1 i lot 2: 178.367,56 €
- Lot 1: projecte millora paviment camí La Vall, import sense IVA: 64.610,42 €
- Lot 2: projecte millora paviment camí Cala en Turqueta, import sense IVA: 113.757,14 €
6.- Garanties exigides:
a. Provisional: No procedeix.
b. Definitiva: equivalent al 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
a. Classificació:
- Empreses que es presenten a un únic lot (lot 1 o lot 2): Grup G, subgrup 6, categoria 1.
- Empreses que es presenten a tots els lots (lot 1 i lot 2): Grup G, subgrup 6, categoria 2.
b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l'establerta en el plec de clàusules administratives particulars.
c. Altres requisits específics: --
d. Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data límit de presentació: VINT-I-SIS* (26) dies naturals, a comptar des del següent a la publicació de l'anunci de la licitació al BOIB.
b. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
2. Domicili: Plaça des Born, 15.
3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
4. Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 500€.
11.- Altres informacions:
a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 9 d'octubre de 2017
La secretària,
Caterina Barceló Martí