Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS
Núm. 11333
Resolució del secretari general de la conselleria de Cultura, Participació i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de subministrament d’un molinet i un ordinador per al sistema de control d’accés al Poliesportiu Príncipes de España
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Cultura, Participació i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena
3) Localitat i codi postal: Palma - 07010
4) Telèfon: 971 17 77 18
5) Fax: 971 17 69 61
6) Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que se assenyala per a la presentació d'ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2017/5566
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: subministrament
b) Descripció: subministrament d’un molinet i un ordinador per al sistema de control d’accés al Poliesportiu Príncipes de España
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España (C/ Gremi Forners, 4, 07009, Palma)
e) Termini d’execució/lliurament: 3 mesos des de la formalització del contracte.
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 42961100-1 Sistemes de control d’accés
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert amb varis criteris d'adjudicació
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: Criteris avaluables de forma automàtica: Oferta econòmica 70 punts. Altres criteris: 30 punts (oferta ampliació termini de garantia: màx. 15 punts; percentatge de contractació indefinida de la plantilla superior al 50%: 5 punts; millora oferta d’un ordinador de les mateixes característiques que les indicades en el PPT: 10 punts).
4. Valor estimat del contracte: 13.935,94 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import: 13.935,94 euros. IVA: 2.926,54 euros. Import total: 16.862,48 euros
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació, IVA exclòs.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No obligatòria.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: No s’exigeix.
c) Altres requisits específics: els previstes en la lletra Z del PCAP.
d) Contractes reservats: no
e) Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP.
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no
b) Data límit de presentació: 16 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini se prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.
c) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
d) Lloc de presentació
1. Dependència: Unitat de contractació de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports (UAC).
2. Domicili: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07010
4. Adreça electrònica: contractacio@sgptc.caib.es
e) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
f) Admissió de variants: no.
g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).
c) Localitat i codi postal: Palma - 07010
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins màxim 400 euros.
11. Altres informacions: no
Palma, 5 d’octubre de 2017
El secretari general,
Guillem Fullana Daviu
(Per delegació de la consellera de Transparència, Cultura i Esports.
Resolució de la consellera de 27 de abril de 2016
BOIB núm.55, de 3 de maig).