Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 10996
Licitació per a l'adjudicació del contracte de les obres del projecte de reforma de la xarxa de clavegueram, aigües pluvials i aigua potable del c/ del Roser i Beat Ramón Llull (1ª fase) del terme municipal de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
1. Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
2. Domicili: Plaça des Born, 15
3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
4. Telèfon: 971381050
5. Telefax: 971385500
6. Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
7. Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
8. Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d. Número d’expedient: 008388/2017
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte obres
b. Descripció de l’objecte: execució de les obres contingudes en el projecte «reforma xarxa de clavegueram, aigües pluvials i aigua potable c/ Roser i Beat Ramón Llull (1ª fase)» del terme municipal de Ciutadella de Menorca, consistents en: moviments de terres, instal·lació de nova xarxa de clavegueram, instal·lació de nova xarxa d'aigües pluvials, instal·lació de nova xarxa d'aigua potable i pavimentació en el carrer del Roser.
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d. Termini d’execució: Tres (3) mesos, comptats des de l'endemà del dia que es signi l'acta de replanteig de les obres, si en aquesta s'autoritza l'inici de les obres segons s'estableix en l'article 139.2 RGLCAP, o des de la data de l'autorització per a l'inici de les obres (article 139.4 RGLCAP).
e. Admissió de pròrroga: Sí, únicament en casos de retard en el termini d'execució de les obres per motius no imputables al contractista degudament justificats i prèvia autorització expressa de l'òrgan de contractació, d'acord amb els articles 213.2 TRLCSP i 100 del RGLCAP. El termini de pròrroga no podrà ser superior al temps perdut.
f. CPV: 45232130-2 «Treballs de construcció de canalitzacions d'aigües pluvials»
CPV: 45232400-6 «Obres de clavegueram»
CPV: 45233200-1 «Treballs diversos de pavimentació»
CPV: 45231300-8 «Treballs de construcció de canonades per aigua»
CPV: 45112500-0 «Treballs moviments de terres»
3.- Tramitació, procediment
1. Tramitació: urgent
2. Procediment: obert
3. Subhasta electrònica: No
4. Criteris d’adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació i clàusula 3.4, ambdós del plec de clàusules administratives particulars:
- El preu: fins a 100 punts.
4.- Valor estimat del contracte: 88.036,10 €, sense IVA.
5.- Preu de licitació (preu que no podran superar les ofertes): 88.036,10 €
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: Sí, equivalent al 5% del preu d'adjudicació, en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
a. Classificació: Sí; Grup E – Subgrup 1 – Categoria 1.
b. Solvència econòmica, financera i solvència tècnica o professional: l’exigida a la lletra F del Quadre de característiques del contracte i clàusula 4, ambdós del Plec de clàusules administratives particulars
c. Altres requisits específics: --
d. Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data límit de presentació: tretze (13) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la data de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB, fins a les 14 hores. Si l’últim dia fos inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
b. Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella, o bé mitjançant tramesa per correu d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. L'anunci de la tramesa per correu de l'oferta es podrà fer al número de fax 971385500.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
1. Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
2. Domicili: Plaça des Born, 15
3. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars.
9.- Obertura de propostes:
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Domicili: Plaça des Born, 15.
c. Localitat: Ciutadella de Menorca.
d. Data: s'anunciarà al perfil del contractant de l'Ajuntament.
e. Lloc i hora: s’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 400 €.
11.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 02 d'octubre de 2017
La secretària,
Caterina Barceló Martí